سه شنبه 28 فروردین 1403، 16 April 2024

تبلیغات
اولین پارک ژوراسیک رباتیک در ژاپن​
اولین پارک ژوراسیک رباتیک در ژاپن​
  • 7 سال و 6 ماه قبل - 1 آذر 1395 ساعت 14:28
  • تعداد بازدید: 1680

اولین پارک ژوراسیک رباتیک در ژاپن​

به گزارش بازار آذربایجان و به نقل از دیلی میل، شرکت ژاپنی ON-ART  تا پنج سال آینده پارک ژوراسیک واقعی با جانوران بزرگ و متحرک که از فیبرکربن ساخته شده‌اند را به بهره ‌برداری می‌رساند.

بعضی از دایناسورهای رباتیک تولید شده در این شرکت در نمایشگاه هفته جاری توکیو به نمایش گذاشته شدند.
مهمترین ویژگی دایناسورهای این شرکت، داشتن حرکات کاملا نرم و پیوسته است، به‌طوری‌که بیننده به سختی به ماهیت غیرواقعی این جانوران الکترونیک پی خواهد برد.
کازوآ کانمارو، مدیر عامل شرکت ON-ART در مورد ویژگی‌های پارک ژوراسیک عنوان کرد: ایده اصلی این پارک از مجموعه فیلم‌های پارک ژوراسیک الهام گرفته شده است. تمام ربات‌های این پارک در اندازه واقعی و با جزئیات کامل از روی فسیل‌های موجود طراحی و ساخته خواهند شد.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر چند نمونه آزمایشی مثل تی‌رکس آماده شده است. تمام متعلقات و پوست این جانوران از مواد کامپوزیت به ویژه فیبرکربن ساخته شده و سیستم‌های حرکتی آنان نیز طوری طراحی شده تا کاملا نرم و بدون صدا حرکت کنند.
اولین دایناسور رباتیک این نمایشگاه یک تی‌رکس وحشی با هشت متر طول است که در لحظه آغاز نمایشگاه با غرشی وحشتناک به میان جمعیت آمد.
طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است پارک ژوراسیک Dino-A-Live میزبان بیش از 160 دایناسور در شکل و اندازه‌های مختلف باشد. طول کوچکترین دایناسور این پارک دو متر و بزرگترین آنها نیز 22 متر خواهد بود.

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر