پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024

تبلیغات
جنجال خداداد عزیزی پنالتی فولاد را وتو کرد
جنجال خداداد عزیزی پنالتی فولاد را وتو کرد
  • 7 سال و 3 ماه قبل - 9 بهمن 1395 ساعت 19:06
  • تعداد بازدید: 1438

جنجال خداداد عزیزی پنالتی فولاد را وتو کرد

پس از جنجال خداداد عزیزی به خاطر پنالتی اعلام شده به نفع فولاد، داور مسابقه تصمیم به مردود اعلام کردن پنالتی این تیم گرفت.

به گزارش بازار آذربایجان به نقل از  ایسنا، تیم‌های فولاد خوزستان و سیاه جامگان مشهد از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که پیام حیدری داور این دیدار خطای پنالتی را به نفع شاگردان نعیم سعداوی اعلام کرد.

پس از این اتفاق خداداد عزیزی به سمت تصویربردار حاضر در کنار زمین رفت و از او خواست صحنه خطای پنالتی را به او نشان دهد.

بعد از این اتفاق خداداد به نشانه اعتراض به اینکه بازیکنانش خطایی را در محوطه جریمه مرتکب نشده‌اند و داور به اشتباه اعلام پنالتی کرده تصمیم به خارج کردن بازیکنانش از زمین کرد گرفت وهمین موضوع موجب جنجال در بازی شد و داور مسابقه تصمیم به اخراج خداداد عزیزی گرفت.

اما این پایان کار نبود و خداداد حاضر به خروج از زمین نشد و حتی نعیم سعداوی سرمربی فولاد نیز تلاش زیادی برای آرام کردن او انجام داد. با این حال بازیکنان سیاه جامگان دقایقی را در پیست تارتان ورزشگاه ایستاده و زمین را خالی کرده بودند.

پس از جنجال خداداد، داور بازی هم به یک باره تصمیمش را عوض کرد و خطای پنالتی اعلام شده به نفع فولاد را مردود اعلام کرد اما این بار فولادی‌ها بودند که نسبت به تصمیم داور معترض بودند و هواداران این تیم شروع به اعتراض و فحاشی به داور مسابقه کردند. چند هوادار فولاد نیز در اعتراض به این تصمیم داور صندلی‌های ورزشگاه را شکستند.

همچنین درگیری‌ها تا جایی ادامه داشت که تماشاگران با نیروهای امنیتی حاضر در استادیوم درگیر شدند. ساسان انصاری هم هنگامی که تعویض شد به سمت سعداوی رفت و اعتراض خود را نسبت به دخالت سعداوی در رای داور به او نشان داد. نکته عجیب دیگر این دیدار قطع تصاویر زنده تلویزیونی در ۱۰ دقیقه پایانی این دیدار بود.

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر