چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403، 24 April 2024

تبلیغات
وزیر ارتباطات شایعه فیلتر شدن تلگرام را رد کرد
وزیر ارتباطات شایعه فیلتر شدن تلگرام را رد کرد
  • 7 سال و 6 ماه قبل - 19 آبان 1395 ساعت 19:06
  • تعداد بازدید: 1470

وزیر ارتباطات شایعه فیلتر شدن تلگرام را رد کرد

وزیر ارتباطات شایعه فیلتر شدن تلگرام را رد کرد 

درد دل ادمین: با توجه به علاقه ای که به فضای مجازی داشتم از ساخت استیکر یاهو مسنجر ذوق کردم.  با shake ویچت پشت بازو کار کردم.  لذت هم صحبتی با هموطنان در شهرهای مختلف را در گروه‌های لاین داشتم. عکس‌های جالبی را از سراسر وطن زیبای خود در تانگو دیدم. اولین تماس تلفنی رایگان را با وایبر داشتم و و و 
متاسفانه ما ایرانیان در طول تاریخ(از عرض و پهنای تاریخ خبری در دسترس نیست)همواره دچار افراط و تفریط بوده ایم و فراموش کردیم گل بی خار خداست.  طبیعی است که هر برنامه یا وسیله ای دو کاربرد خیر و یا شر دارد و نحوه استفاده از آن بر عهده خودمان می‌باشد.  
یادم می‌آید زمان هجمه ضد وایبر را با گزارش‌های هر روزه مطبوعات در باب زن ساده در دام وایبری ،کلاهبردار میلیاردی مجهز به ناخن گیر و وایبر ،بیاید وایبر بخشکانیم و در دجله اندازیم که ایزد در بیابانم دهد تلگرام و باقی قضایا.  
این بار نیز هجوم بردیم به تلگرام غافل از اینکه هزاران برنامه دیگر در بازار مجازی موجود است و باید فکری به حال پر کردن صحیح اوقات فراغت جوانان و آموزش طرز استفاده درست از فضای مجازی باشیم.  
وگرنه چنین مستمسک و بهانه‌های را می‌توان حتی به خود مخابرات گرفت،شخصا بارها در صفحه حوادث روزنامه‌ها کلاهبرداری تلفنی حتی از زندان را مشاهده نموده ام پس با این بهانه بگوییم مخابرات باید تعطیل شود? 
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زنیم گردن مسگری? 

با امید به تلاش هرچه بیشتر برنامه گزاران اجتماعی برای محکم‌تر کردن بنیان خانواده ها،با امید به موفقیت دولت در اقتصاد و کار آفرینی ،با امید به مهربانی بیشتر و یکی شدن دل‌های هموطنان و درک کردن نسل‌های مختلف

توسط: امیر عباس

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر