پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024

تبلیغات
حیرت ژاپنی‌ها با دیدن لباس ملی‌پوشان ایران
حیرت ژاپنی‌ها با دیدن لباس ملی‌پوشان ایران
  • 7 سال و 6 ماه قبل - 27 مهر 1395 ساعت 20:02
  • تعداد بازدید: 1555

حیرت ژاپنی‌ها با دیدن لباس ملی‌پوشان ایران

وی افزود: در بازی اول به دلیل فقدان بازی تدارکاتی بچه‌ها استرس داشتند. همین مساله سبب شد با یک کارت قرمز، 40 دقیقه ده نفره باشیم.
سرمربی تیم ملی جوانان خاطرنشان کرد: دیروز 6 نفر از ژاپن در آخرین تمرین ما به عنوان آنالیزور حضور داشتند اما ما تغییر سیستم دادیم و امروز برخلاف بازی با قطر که 1-3-2-4 بازی کردیم، با سیستم 1-4-1-4 بازی کردیم و توپ را در اختیار حریف دادیم و فضا را گرفتیم. تلاش داشتیم از دقیقه 60 با ضد حمله به نتیجه برسیم اما دو توپ به تیر زدیم، یک بار توپ را از روی خط برگشت دادند و یک پنالتی ما گرفته نشد. داوری امروز ما را آزار داد و با ما نامهربان بود. البته ژاپن تیمی خوب و یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات است.

پیروانی در رابطه با آخرین بازی تیم ملی اذعان داشت: ساعت 16:30 پنجشنبه به وقت بحرین و ساعت 17 به وقت تهران بازی‌های پایانی گروه برگزار خواهد شد. اما اگر در بازی با یمن با اختلاف دو گل به پیروزی برسیم صعود می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی در رابطه با پیراهن‌های تیم ملی تصریح کرد: سایر تیم‌ها هم از این امر تعجب می‌کنند و امروز ژاپنی‌ها در همین رابطه از من سوال می‌پرسیدند. این شایسته تیم ملی نیست و امیدوارم در ادامه و اردوهای بعدی این مساله برطرف شود. دو دست لباس سفید و دو دست لباس قرمز برای مسابقات اصلی داریم البته از آن جا که قبلا پیراهن‌ها برای کنفدراسیون فوتبال آسیا  فرستاده بودیم، دیگر نمی‌شد پیراهن‌ها را عوض کرد.
 
به گزارش مشرق، تیم ملی جوانان که این روزها درگیر جام ملت‌های جوانان آسیا در منامه است، با لباس هایی در تمرینات و همچنین بازی‌ها حاضر می‌شود که روی لوگوی شرکت تولید کننده لباس با برچسب پوشانده است و این برای هر بیننده ای واضح است!
 
حیرت ژاپنی‌ها با دیدن لباس ملی‌پوشان ایران +عکس

توسط: امیر عباس

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
برچسب ها:
بازار آگهی
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر