جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024

تبلیغات
دلایل انحلال تیم دختران استقلال فاش شد
 دلایل انحلال تیم دختران استقلال فاش شد
  • 7 سال و 5 ماه قبل - 27 آبان 1395 ساعت 20:44
  • تعداد بازدید: 1509

دلایل انحلال تیم دختران استقلال فاش شد

تکلیف آرسن که مشخص بود این تیم از دسته یک صعود کرده  با حمایت نشدن از سوی حامی مالیش مواجه شد و دو بازی را نیز در برابر حریفان شهرستانی خود حضور نیافت. تیم دیگر تهرانی استقلال است که با توجه به مسائلی که سرپرست باشگاه عنوان کرده بازیکنان این تیم برای تحمیل سرمربی مورد نظر خود به باشگاه فشار آوردند و این بی نظمی باعث شد تا افتخاری تصمیم به انحلال تیم فوتبال بانوان این باشگاه بگیرد. با این شرایط دو سهمیه  لیگ برتر فوتبال بانوان تهران تنها هفت هفته در لیگ برتر خود نمایی کرد.

معصومه فرید غلامی سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال تهران اظهار کرد: از شروع فصل جدید بازیکنان زمزمه هایی را در خصوص انتخاب سرمربی مورد علاقه خود در تیم آغاز کردند  باشگاه برای آرام کردن تیم و فشارهایی که از سوی بازیکنان برای انتخاب امیر شقاقی تحمیل شد پس از برکناری حسن زاده تصمیم گرفت نیلوفر اردلان را به عنوان سرمربی انتخاب کند.

وی ادامه داد: در پی این تغییرات هفته هفتم لیگ در بازی با پالایش گاز ایلام بازیکنان ملی پوش تیم از حضور در زمین مسابقه خودداری کردند و خواستار مربیگری امیر شقاقی در تیم شدند،تا جاییکه حتی صحبت‌های اردلان نیز که گفت : خود من نیز بازیکن امیرشقاقی بوده ام و این کار شما اشتباه است و بهتر است با یکدیگر همکاری کنیم تا تیم موفق شود نیز مفید واقع نشد و ما با یازده بازیکن و سه مصدوم به مصاف تیم ایلام رفتیم.

غلامی در ادامه تصریح کرد: بازیکنان معترض پس از بازی به باشگاه رفتند و با جار و جنجال به دنبال پیش بردن هدف خود بودند که مدیر عامل نیز با دیدن این اوضاع عصبانی شد و انحلال کامل تیم را اعلام کرد. همه جای دنیا باشگاه سرمربی تیم را انتخاب می‌کند متاسفانه نمی‌دانم بازیکنان از کجا خط می‌گیرندکه فکر می‌کنند اجازه دخالت در انتخاب سرمربی را دارند.

سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال تهران در خصوص مصاحبه یکی از بازیکان معترض تیم فوتبال استقلال مبنی براینکه اردلان به آنها بازی نداده است عنوان کرد: متاسفم که یک بازیکن بعد از نابودی آینده تیمش و همبازی‌های خود می‌تواند به این راحتی دروغ نیز بگوید. من آن مصاحبه را دیدم و بسیار تاسف خوردم زیرا اردلان 45 دقیقه قبل از آغاز دیدار با بازیکنان صحبت کرد که آنها را به بازی برگرداند.

همچنین درباره لباس تیم که ادعا کردند غیر از لباس اصلی به آنها داده شده فیلم و عکس‌های آن دیدار موجود و قابل استناد است تا کذب بودن ادعای این بازیکنان را ثابت کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد : هنوز هم متوجه نشدم که انحلال تیم استقلال و بی آینده شدن تعدادی بازیکن چه سودی می‌تواند برای این افراد داشته باشد در هر حال مدیر عامل باشگاه نامه انحلال تیم را به سازمان لیگ ارائه داده است اما یازده بازیکن تیم در حال تلاش هستند تا رضایت باشگاه را برای ماندن در لیگ جلب کنند که امیدوارم این اتفاق رخ بدهد

توسط: صبا

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر