جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024

تبلیغات
درآمدهای هنگفت یک مدرسه فوتبال غیرقانونی
درآمدهای هنگفت یک مدرسه فوتبال غیرقانونی
  • 7 سال و 5 ماه قبل - 30 آذر 1395 ساعت 15:41
  • تعداد بازدید: 1879

درآمدهای هنگفت یک مدرسه فوتبال غیرقانونی

درآمدهای هنگفت یک مدرسه فوتبال غیرقانونی / هفته ای 100 میلیون تومان!

به گزارش بازار آذربایجان ، در یک ماه اخیر یک مدرسه فوتبال با سوء استفاده از نام یک باشگاه مطرح و بزرگ اروپایی اقدام به ثبت نام از کودکان و نوجوانان علاقه مند به فوتبال کرد. در شرایطی که طی روزهای اخیر درگیری یک لیدر با سرپرست تیم جوانان استقلال و البته رسوایی اخیر اخلاقی در برخی از مدارس فوتبال جنجال زیادی به وجود آورده فعالیت غیر قانونی این مدرسه فوتبال هم می‌تواند برگ سیاه دیگری بر حال و روز کنونی فوتبال ایران باشد.

این مدرسه فوتبال در یک شرکت دولتی تاسیس شده و تمریناتش هم در محوطه فوتبالی مختص به همین نهاد دولتی برگزار می‌شود. نکته بسیار جالب اینکه با وجود سوء استفاده از نام باشگاه اروپایی و استفاده از بنر بزرگ تصاویر بازیکنان مشهور این تیم اروپایی این مدرسه فوتبال مجوز قانونی ندارد.

 

بر اساس گزارش خبرنگار جام جم آنلاین این مدرسه فوتبال غیر قانونی در یک هفته فقط 100 میلیون تومان درآمد داشته است. از خانواده کودکان و نونهالانی که در این مدرسه فوتبال ثبت نام کرده اند نفری 670 هزار تومان اخذ شده است.

دکتر احسانی رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال نیز تاکید کرده که این مدرسه فوتبال هیچ ارتباطی به فدراسیون فوتبال ندارد.

پیشکسوت فوتبال: نسبت فامیلی به این مدرسه فوتبال جنبه قانونی داد

اگر این مدرسه فوتبال غیر قانونی است چگونه به فعالیت‌های خود همچنان ادامه می‌دهد و چنین درآمد هنگفت و کلانی هم دارد؟ ناصر فریادشیران مربی و پیشکسوت فوتبال و همچنین رییس آکادمی باشگاه نفت تهران در این رابطه به جام جم آنلاین گفت: یک ارتباط فامیلی با آقای .... (از مسئولان مطرح ورزشی کشور) باعث شد تا فعالیت‌های این مدرسه فوتبال بدون مجوز جنبه قانونی پیدا کند. این مدرسه فوتبال منابع مالی مورد نظر را در اختیار گرفته است و حالا فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مربیان مطرح این کشور هم با این مدرسه فوتبال همکاری غیرقانونی دارند. حراست ، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید هر چه سریعتر به این قضیه ورود کنند.

فریادشیران در پایان هرگونه ارتباط باشگاه نفت با این مدرسه فوتبال را تکذیب کرد

توسط: صبا

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر