جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024

تبلیغات
آموزش تنظیم کردن مودم های TP-Link
آموزش تنظیم کردن مودم های TP-Link
  • 6 سال و 5 ماه قبل - 7 آذر 1396 ساعت 23:25
  • تعداد بازدید: 2524

آموزش تنظیم کردن مودم های TP-Link

برای دریافت فایل پی دی اف و مقاله آموزش کانفیگ کردم مودم های تی پی لینک (TP-Link) روی لینک زیر کلمه دانلود کلیک کنید .

توضیحاتی در همین صفحه داده شده است ، اما برای مشاهده کامل تصاویر بهتر است فایل PDF این آموزش را به صورت کاملا رایگان و لینک مستقیم از سایت دانلود کنید.

همچنین می توانید در صورت بروز مشکل در استفاده از لینک مستقیم فایل را از کانال http://t.me/picoself نیز دانلود کنید.

برای دانلود فایل با لینک مستقیم اینجا کلیک کنید

 

 آموزش تصویری کانفیگ کردن مودم های
Tp-link در این آموزش به زبان کاملا ساده و تصویری به تنظیم مودم های تی پی  لینک می پردازیم که امیدواریم استفاده کامل از این آموزش را ببرید. -ابتدا از اتصال مودم خود به شبکه (خط تلفن )و اتصال کابل شبکه به رایانه 1 خود اطمینان حاصل کنید .مرورگر خود را باز کرده و عبارت 192.168.1.1 را در قسمت آدرس بار تایپ کرده ، اینتر را بزنید
 
-در قسمت یوزر نیم و پسورد  Admin  را وارد کنید  .این کلمه اگر توسط کسی تغییر نکرده باشد به طور پیشفرض  از کارخانه همین است. -در صفحه ای که برای شما باز شده در سر منوی  Quick start   روی دکمه ی Run wizard   کلیک کنید . و در مرحله ی بعد روی گزینه ی Next   بزنید .

  در صفحه جدید باید منطقه زمانی خود را انتخاب کنید و Next  را بزنید .منطقه زمانی را روی حالت تهران قرار دهید.  بعد از رفتن به صفحه بعد باید انتخاب نوع اتصال را مشخص کنید.
PPPoE در این حالت به صورت خودکار با روشن شدن ویندوز به اینترنت متصل  میشود.
Bridge Mode در این حالت باید به صورت دستی یک کانکشن بسازید  .و همزمان شخص  دیگری قادر است از وایرلس استفاده کند.
 شما روی PPPoE تنظیم کنید.
 
 بعد از انتخاب PPPoE  یوزر نیم و پسورد شخصی خود را تنظیم کنید  گزینه ی Vpi = 8 Vci = 35  وارد کنید  . برای  قسمت آخر که
Connection Type  نیز گزینه ی PPPoE LLC   را انتخاب کرده و گزینه Next  را انتخاب کنید. با وارد شدن به صفحه ی بعدی میتوانید تنظیمات وایرلس مودم خود را  انجام دهید. در این صفحه میتوانید به جای SSID  یک نام را برای بی سیم خود انتخاب کنید و در قسمت بعد
 
Authentication Type   را باز کرده و در لیست موجود گزینه ی WPA2-PSK  را انتخاب کرده و سپس یک پسورد انتخاب کرده برای اتصال بصورت بیسیم  و سپس دکمه ی Next  را بزنید. و در نهایت گزینه ی Save را بزنید  .حال می توانید به راحتی با موبایل ، تبلت ، رایانه و ...خود به  اینترنت متصل شده و از آن لذت ببرید.

 

در آموزش های بعدی ساده ترین روش هایی که میتوانید با استفاده از آن ها بالاترین امنیت را برای اتصالات به مودم خود ایجاد کنید را درج خواهیم  کرد . شما می توانید انتقادات ، پیشنهادات و حتی اگر مواردی را در این مطلب یا مطالب سایت مشاهده کردید که لازم به اصلاح دارد با آی دی تلگرام زیر  در تماس باشد .
@bazar_azerbaijaan

http://t.me/bazar_azerbaijaan  وب سایت بزرگ خبری ، آموزشی و درج آگهی رایگان بازار آذربایجان


https://www.bazarazerbaijaan.com

توسط: مدیر

منبع: بازار آذربایجان

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر
اخبار و خواندنی ها
چگونه میتوان مودم های TP-LINK را برای اتصال به شبکه و اینترنت تنظیم کرد؟ در قسمت یوزر نیم و پسورد Admin را وارد کنید .این کلمه اگر توسط کسی تغییر نکرده باشد به طور پیشفرض از کارخانه همین است. -در صفحه ای که برای شما باز شده در سر منوی Quick start روی دکمه ی Run wizard کلیک کنید . و در مرحله ی بعد روی گزینه ی Next بزنید .