چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403، 24 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2207

طراحی دکوراسیون شهران

دکوراسیون چوبینه واردات ،پخش و فروش کاغذ دیواری،لمینت،کفپوش و پوستر

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

12 مهر 1397 ساعت 09:26

تاریخ انقضا:

31 مرداد 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

تهران،میدان اول شهران٬ شهران جنوبی٬ نبش خ قدس٬ ساختمان افرا٬ ط 3 ٬ واحد 29

متن آگهی

تخصص ما در شرکت دکوراسیون چوبینه تامین و اجرای بهترین متریال های تزئینی و دکوراسیون داخلی مانند انواع کاغذ دیواری ، پارکت لمینت ، کفپوش پی وی سی ، دیوارپوش ، قرنیز ، پوستر دیواری ، پرده زبرا و پرده کرکره ، پاراوان و … می باشد و سعی نموده ایم کالاهای موجود را با کمترین قیمت ممکن به فروش برسانیم؛ هموطنان گرامی از سراسر کشور می توانند به صورت حضوری یا تلفنی اقدام به خرید نمایند.
محصولات دکوراسیون چوبینه : 
کاغذ دیواری :
کاغذ دیواری از نظر سبک انواع مختلفی دارد، مانند کاغذ دیواری مدرن ، کلاسیک ، اسپرت ، کودک ، داماسک و … چوبینه از نظر طرح و رنگ دارای طیف وسیعی از آلبوم های کاغذدیواری متنوع و زیبا می باشد.
پوستر دیواری :
پوستر دیواری با کاغذ دیواری متفاوت است، پوستر دیواری کالایی است که پس از نصب، یک تصویر نسبتا بزرگ را تشکیل می دهد مانند منظره یک جنگل، پوستر ها از نظر سایز دارای ابعاد متفاوتی هستند.
پارکت لمینت :
لمینیت یا اصطلاحا پارکت لمینت از جنس اچ دی اف می‌باشد و پوششی فوق العاده زیبا برای کف منازل و ادارات محسوب می‌شود، دکوراسیون چوبینه ارائه دهنده برترین برندهای پارکت لمینت می‌باشد.
کفپوش پی وی سی:
کفپوش متریالی از جنس پی وی سی یا به عبارت دیگر پلاستیک است، از مزایای کفپوش پی وی سی می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد، بیشترین کاربرد آن در آشپزخانه منازل، فروشگاه ها و ادارات می‌باشد.
دیوارپوش:
دیوارپوش یا دیوارکوب متریالی است که دارای دو نوع ام دی اف و پی وی سی می باشد، هر کدام از این دو جنس ، دارای تنوع برند و کیفیت می باشند و بسته به نیاز پروژه مورد استفاده قرار می گیرند.
قرنیز و پروفیل:
قرنیز و انواع پروفیل هایی مانند اسکوتیا ، میت ، گرده ، میانه ، نبشی تاشو ، خط کش ، لب پله و … همه از ابزارهای جانبی هستند که پس از نصب پارکت لمینت و دیوار پوش مورد استفاده قرار می گیرند.
پاراوان:
پاراوان به پارتیشن یا دیوار متحرکی گفته می شود که برای جدا کردن فضاها از یکدیگر، مانند جدا کردن فضای آشپزخانه ، رختکن ، آبدارخانه یا ایجاد فضایی برای نمازخانه، مورد استفاده قرار می گیرد.
پرده زبرا :
پرده زبرا ترکیبی از تور و پارچه می باشد و از طرح های بسیار زیبایی برخوردار است، پرده زبرا برای نصب در سالن پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب و همچنین فضاهای اداری و تجاری گزینه بسیار مناسبی می باشد.
محصولات جانبی :
لوازم جانبی محصولات مانند فوم ساده و سایلنت ، انواع شوینده و پولیش برای پارکت لمینت ، انواع چسب سیلیکون و 123 ، چسب کفپوش و چسب کاغذ دیواری و پد پایه مبل ، جزء محصولات چوبینه می باشد
 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09128881585

هنر و معماری مدیاپلی...

02133532580

تولیدی بازرگانی اردی...