شنبه 1 اردیبهشت 1403، 20 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1597

دنیای اکانت‌ اسپاتیفای

🔹اکانت‌های پرمیموم روزانه به صورت رایگان😐 🔸فروش اکانت و ردیم کدهای اختصاصی آمریکا🇺🇸 و اروپا 🇪

نام و نام خانوادگی:

فروشگاه مجازی اسپاتیفای

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

14 مهر 1397 ساعت 13:24

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

https://t.me/iSpoty

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

✅ ضمانت کم‌ترین قیمت به همراه ۱ ماه ضمانت تعویض اکانت

​​سوالات متداول
❓چه سرویس‌هایی رو ارائه میدین؟
✳️ سرویس‌های ما شامل دو نوع اکانت پرمیوم هستند. اکانت پرمیوم اختصاصی (ردیم‌کد) و پرمیوم معمولی یا همان اشتراکی. اکانت نوع اول از کشورهای آمریکا، اروپا و برزیل و اکانت نوع دوم به صورت رندوم از تمام کشورها ارائه می‌شود.

❓فرق اکانت‌های اختصاصی و اشتراکی در چیست؟
✳️ اکانت‌های اختصاصی برای پرمیوم کردن اکانت ثبت‌نامی خودتان به کار می‌رود. جز خودتان کسی به اکانت دسترسی ندارد و تمام پلی لیست‌ها و موزیک‌های ذخیره شده حتی در صورت از بین رفتن پرمیوم بازهم در دسترس هستند. اما اکانت‌های اشتراکی، اکانت‌هایی هستند که شما و صاحب اصلی اکانت به طور مشترک از آن استفاده می‌کنید و احتمال حذف شدن پلی‌ لیست‌ها و موزیک‌ها توسط صاحب اصلی وجود دارد.

❓فرق اکانت‌های اختصاصی آمریکا و اروپا و برزیل در چیست؟
✳️ به طور کلی تفاوت محسوسی در دیتابیس هیچ‌یک از این ناحیه‌ها وجود ندارد. بعضی موزیک‌ها ممکن است به طور اختصاصی برای این ناحیه‌ها پخش شود. اما به طور کلی، کامل‌ترین دیتابیس مربوط به آمریکا، سپس اروپا و در آخر برزیل است. در نسخه‌های بعدی اسپاتیفای ممکن است قادر باشید با اکانت و آی‌پی آمریکا موزیک‌ویدئو نیز مشاهده کنید.

❓اکانت‌ها تا چه مدت قابل استفاده‌اند؟
✳️ به دلیل هکی بودن اکانت‌ها مدت پایداری مشخص نیست. اکانت‌های اختصاصی به طور معمول بین 1 تا 9 ماه و یا بیشتر پایدار هستند و اکانت‌های معمولی بستگی به طرز استفاده کاربر از اکانت و حساسیت صاحب اصلی اکانت دارند. به هرحال ما ضمانت تعویض اکانت را در صورت لغو شدن پرمیوم، برای اکانت‌های اصلی به مدت 30 روز پس از خرید و برای اکانت‌های معمولی 7 روز پس از خرید به مشتریان خود ارائه می‌دهیم.

❓از ردیم‌کدها چندبار می‌توان استفاده کرد؟
✳️ اسپاتیفای برای جلوگیری از سو استفاده کاربرانش از قابلیت فمیلی، استفاده از ردیم‌کد را تنها برای دو بار در سال محدود کرده است. اگر برای بار سوم نیاز به استفاده از ردیم‌کد پیدا کردید، می‌بایست اکانت جدیدی را ایجاد کنید.

❓در صورت ساخت اکانت جدید، چگونه موزیک‌ها و پلی‌لیست‌ها رو به اکانت جدید منتقل کنیم؟
✳️ موزیک‌های ذخیره شده‌ی خود را به یک پلی‌لیست منتقل کنید؛ سپس با استفاده از آموزش زیر، به طور کامل تمام پلی‌لیست‌ها را از طریق ویندوز منتقل نمایید
❓برای پایداری بیشتر اکانت‌های پرمیوم اشتراکی چه باید کرد؟
✳️ پیشنهاد ما اینست که موزیک‌های انتخابی خود را در داخل پلی لیستی قرار داده و به صورت آفلاین پلی لیست را ذخیره کنید. با این کار می‌توانید پایداری اکانت خود را تا مدت قابل توجهی افزایش دهید.

❓شیوه خرید چگونه است؟
در (t.me/iSpoty/393) می‌توانید تعرفه سرویس‌ها را مشاهده کنید. این تعرفه‌ها نسبت به سایت‌های فروشنده معتبر دیگر بسیار پایین‌تر هستند. پس از پرداخت از طریق فروشگاه ما، که در توضیحات کانال در دسترس است، به پشتیبانی پیام داده و در صورتی که نیاز به پرمیوم کردن اکانت از طرف خود ما را دارید، مشخصات اکانت خودتان را نیز بفرستید. در غیر اینصورت ردیم‌کد همراه با کد پستی، نام و نام خانوادگی پیشنهادی و یا اکانت اشتراکی به شما ارائه داده می‌شود. ارائه نام پیشنهادی در افزایش پایداری ردیم‌کد شما بسیار موثر است.
 برای سوالات بیشتر و آموزش لطفا آموزش را دنبال کنید.

💚دوستان عزیز برای داشتن اکانت اختصاصی خودتون که روی پروفایل خودتون پرمیوم خواهید بود (ردیم کد)، می‌تونید با پرداخت 3هزارتومن از ما کد و مشخصات دریافت کنید و تا 7 روز هم ضمانت تعویض رو داشته باشید!💚
برای اطلاعات بیشتر و خرید به آیدی تلگرامی زیر پیام بدید
Shexpear@

💚 چگونه از اکانت‌های غیراختصاصی کانال استفاده کنیم؟
اکانت‌های غیر اختصاصی اکانت‌هایی هستند که توسط صاحبان آنها پرمیوم شده‌اند و هم‌اکنون نیز در حال استفاده هستند. در صورتی که متوجه شدید که صاحب اکانت در حال استفاده از اکانت است می‌بایست تا زمان پایان فعالیت صاحب اکانت از پخش آهنگ در اکانت خودداری کنید.
🍏 روش استفاده:
ابتدا اپلیکیشن اسپاتیفای را از هر نوع پلتفرمی که در نظر دارید دانلود کنید. سپس با قرار دادن مشخصات وارد شوید. برای مثال در مورد اکانت زیر
ninhueb@web.de:Nina1998|Subscription:Spotify Premium|Country:DE|Renow:
ایمیل و یا یوزرنیم اکانت "ninhueb@web.de" و پسورد "Nina1998" است. در صورتی که نتوانستید وارد اکانت شوید به سراغ اکانت دیگری بروید.
VIPSPOTIFY@


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

اپلیکیشن اسنپ‌مارکت

09127596355

فروشگاه اینترنتی سه ...

09121314093

شرکت کامپیوتر و روشه...

09176872892

عصر الکترونیک

------

سیستم حضور و غیاب آن...

07136425177

فروش محصولات دیجیتال

09366186828

فروشگاه پارسا کامپیو...

02166720747

شرکت آسان جی اس ام

0936592039

آنتی ویروس ویژه

------

فردا دیتا

09123700040

كيهان همراه

------

تعمیرات ایفون سیار ف...

------

بازار موبایل و سیم ک...