جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1755

بهترین کلینیک کاشت مو اصفهان

کلینیک تخصصی هور کلینیک تخصصی کاشت مو و ابرو

نام و نام خانوادگی:

دکتر پارسا نوایی

موقعیت:

اصفهان

تاریخ ارسال:

21 مهر 1397 ساعت 11:55

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

03136662224

موبایل:

09109105484

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

اصفهان،خیابان چهارباغ بالا،جنب مجتمع پارک،طبقه فوقانی بانک سپه

متن آگهی

گروه تخصصی پيوند موی کلینیک هور متشكل از چندين پزشک متخصص و تکنیسین دوره ديده می باشد كه همگی دارای گواهينامه پيوند موی طبيعی بوده و عضو انجمنهای بين المللي پوست و کاشت مو هستند .
تيم تخصصی پيوند موی کلینیک هور فعاليت حرفه ای خود را از سال 1384 آغاز کرده که از آن زمان تاکنون هزاران نفر از نقاط مختلف ايران و نيز ساير کشورهاي منطقه بلاخص کشورهای عربی و نيز بيمارانی از کشورهای اروپايی و آمريکا توسط اين تيم تحت عمل پيوند مو قرار گرفته اند .
در حال حاضر تکنيک های کاشت موی طبيعی که توسط گروه تخصصی كاشت موی طبيعی هور انجام می گيرد تکنيک کاشت موی طبيعی به روش جراحی FUT ، روش بدون جراحی FIT  یا FUE  و روش هاي ترکیبی و فوق تركيبی (در طاسی های بسیار گسترده) می باشد، كه این تیم با بهره گیری از اين دو روش اخير می تواند به کاشت بیش از 18000 تار مو در یک جلسه و تنها در یک روز دست بزند.
این تیم آخرین روش ها ، تکنولوژی ها و تجهیزات روز دنیا در پیوند موی طبیعی را مورد استفاده قرار داده و تلفیق این امر با محیط آرام و زیبای کلینیک تخصصی جراحی های پوست و موی "هور" ، تجربه یک عمل راحت و مطمئن با نتایج عالی را برای مراجعین به ارمغان می آورد.
آیدی کانال تلگرام : @HairHeadFace
اینستاگرام : HairHeadFace


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

کلینیک آرمان الهیه

------

کلینیک تخصصی لیزر مش...

09381111710

کلینیک پوست مو و زیب...

اخبار و خواندنی ها
‌ ⁉️ تکنیک استفاده از فولیکول (ریشه یا پیاز مو) در کاشت مو در کلینیک هور چیست⁉️ ریشه یا پیاز مو های پشت سر و بالای گوش ها یا ناحیه دهنده نسبت به اثرات هورمون های مردانگی كه علت اصلی ريزش موهای جلو سر هستند مقاومند این مقاومت بر اساس واکنش موهای موجود در نقاط مختلف سر نسبت به این هورمون ها است بطوریکه موهای موجود در نواحی روی سر، شقیقه ها و ناحیه وسط سر گیرنده های این عوامل را در فولیکول یا پیاز خود دارا بوده و نسبت به عوامل مذکور حساس بوده ، دچار ریزش می شوند