جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 3393

سازنده کانکس ویلایی ارزان

مجری ساخت کانکس ویلایی ارزان در محل سازنده انواع کانکس و کیوسک پیش ساخته طراحی و اجرای کانکس اداری و مدیریت و کارگاهی و ویلایی با بهترین قیمت بهترین کارخانه تولید کانکس تهران

نام و نام خانوادگی:

مهندس قهاری

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

24 آبان 1398 ساعت 17:00

تاریخ انقضا:

31 شهریور 1403

تلفن تماس:

02166306138

موبایل:

09124282765

پست الکترونیکی:

info@sadidsaze.com

آدرس:

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی،خیابان ایران خودرو دیزل(خاور)،پلاک 48

متن آگهی

اجرای کانکس و خانه های پیش ساخته و قابل حمل

(کانکس ویلایی، اداری، کانکس دفتری مدیریتی، کارگری، فروشگاهی، رستوران، کافی شاپ، سرویس بهداشتی و حمام)
طراحی و ساخت خانه های پیش ساخته در ابعاد مختلف با امکانات لوکس (قابلیت اجرا بصورت دوبلکس)
آماده پذیرش و انجام پروژه ها در زمینه های متعارف و تخصصی می باشیم . با ما افکار و سلایق خود را به مرحله اجرا برسانید.


گروه صنعتی تولیدی سدید سازه جهت رفاه حال مشتریان خود اقدام به ساخت کانکس پشت بام ، حیاط و دیگر محل های مورد نظر شما با کاربری های سرایداری، انبار، مسکونی، نگهبانی، اتاق کلاس و ... می نماید.لازم به ذکر است سازه های پیش ساخته کانکس به علت اینکه جزو بناهای غیر اساسی می باشد نیاز به اخذ مجوز از سازمانها و ادارات مختلفی از جمله شهرداری را ندارد.
 کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایید.و بعداز ثبت درخواست شما کارشناسان مجرب مامیس جهت بازدید از محل اقدام نموده و بهترین پیشنهاد ساخت کانکس را به شما ارائه خواهد داد.


طراحی و اجرای:
🔹ویلاهای چوبی
🔹کلبه های چوبی
🔹ویلاهای پیش ساخته فلزی
🔹آلاچیق 
🔹ساخت انواع کانکس تجهیزکارگاهی و اداری و مسکونی و ..


چرا خانه های پیش ساخته را انتخاب کنیم ؟!

قبل از هر چیز باید دانست که برای چه منظور می خواهیم سراغ ساختمان های پیش ساخته برویم و در صورتیکه مزایای آن برای ما بیش از معایب آن باشد می توان ویلای پیش ساخته را یک گزینه مناسب دانست .

ساختمان های پیش ساخته نسبت به یک ساختمان سنتی وزن کمتری دارند و در نتیجه در مقابل زلزله آسیب پذیری کمتری خواهند داشت .در ساختمان های پیش ساخته معمولاً از مصالحی استفاده می شود که معمولا کار عایق حرارتی را به خوبی انجام می دهند .


خانه های پیش ساخته معمولاً با سرعت بیشتری نسبت به ساختمان های سنتی ساخته می شوند و این موضوع می تواند باعث کاهش هزینه های ساخت و نیز دردسر نظارت بر ساخت آن شود. این زمان می تواند بین چند هفته تا چند ماه متغیر باشد .


ساختمان های پیش ساخته می توانند برای ساخت در مناطقی که مشکل دسترسی دارند و برای حمل مصالح سنتی مشکل وجود دارد مناسب باشند . ساختمان های پیش ساخته معمولاً برای جلوگیری از انتقال صدا بین اتاق ها و بین طبقات به خوبی ساختمان های سنتی عمل نمی کنند .


ساختمان های پیش ساخته ممکن است هزینه بالاتری نسبت به یک ساختمان سنتی داشته باشند ولی نکته مثبت آن است که بخش بیشتری از هزینه پرداختی صرف بالا بردن کیفیت مصالح مصرفی می شود و نه صرف نیروی کارگری که بخش زیادی از هزینه های ساختمان های سنتی را تشکیل می دهند.
 



گروه صنعتی تولیدی کانکس سدید سازه

طراح و سازنده انواع کانکس و خانه های پیش ساخته ویلایی
طراح و سازنده انواع کانکس ثابت و متحرک
کانکس چرخدار اداری،کارگری،نگهبانی
اجرای کانکس انباری در پشت بام
اجرای کافه رستوران نما شیشه (اجرا در محل)
کانکس های تجهیز کارگاهی چرخدار
کانکس فروشگاهی نما کامپوزیت
کانکس فروشگاهی نما شیشه
کانکس ویلایی نما سایدینگ
کانکس اداری ساندویچ پانل


کانکس کترینگ سیار 

کانکس کترینگ به عبارتی همان نسل جدید کانکس فست فود و رستوران است . که در تمام نقاط شهر آماده ی ارائه خدمات به مردم است . از کانکس کترینگ سیار بیشتر در خیابان های پر رفت و آمد و پارک ها و نمایشگاه ها و .. استفاده می شود که غذای سفارشی و آماده به مشتری تحویل می دهد .


انواع کانکس کترینگ سیار

    کانکس رستوران و فست فود سیار
    بستنی فروشی سیار
    آبمیوه فروشی سیار
    میوه فروشی سیار
    کانکس آشپزخانه سیار
    کبابی سیار
    پروتینی سیار


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

صنایع چوبی افرا

------

ساخت انواع مجسمه،سرس...

اخبار و خواندنی ها
فونداسيون اين نوع ساختمانهای پیش ساخته متشکل از شاسی کشی فولادی و دال بتنی می باشد. ديوارها از نوع ساندويچ پنل پلی یورتان طراحی و محاسبه گرديده اند. پوشش داخلی و خارجی پانلها ورق گالوانيزه رنگی و عايق حرارتی بکار رفته پلی يورتان تزريقی می باشد. سقف کاذب می تواند از گچبرگ، تايل آکوستيک باشد. پوشش نهايي سقف از ساندويچ پنل يا ورق گالوانيزه طرحدار و پشم شيشه استفاده نمود.