سه شنبه 28 فروردین 1403، 16 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 3020

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و بوتان اسفراین

فروشگاه پکیج ایران رادیاتور و بوتان اسفراین بورس فروش پکیج و رادیاتور مرکز خرید و فروش انواع پکیج رادیاتور آبگرمکن بوتان و ایران رادیاتور در خراسان شمالی بجنورد شیروان جاجرم آشخانه فاروج گرمه

نام و نام خانوادگی:

مهندس وحید بهروزیان

موقعیت:

خراسان شمالی

تاریخ ارسال:

4 اسفند 1398 ساعت 13:11

تاریخ انقضا:

31 شهریور 1430

تلفن تماس:

05837243005

موبایل:

09153724035

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

v.beh59@gmail.com

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

خراسان شمالی شهرستان اسفراین بلوار اسفراینی بین اسفراینی 6 و 8

متن آگهی

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و بوتان اسفراین

فروشگاه ایران پکیج نمایندگی بوتان و ایران رادیاتور

فروشگاه بهروزیان ، طراحی, نظارت,اجرا و فروش سیستمهای تأسیسات و تهویه مطبوع
نمایندگی مجاز فروش و خدمات ایران رادیاتور و بوتان با گارانتی معتبر شرکتی
مرکز خرید و فروش کلیه محصولات سرمایشی وگرمایشی
نصب و تعمیر انواع آبگرمکن و پکیج های دیواری بوتان و ایران رادیاتور 
خدمات مجاز پس از فروش محصولات ایران رادیاتور ، ارائه خدمات در اسرع وقت و با نازلترین قیمت
 

اجرای سیستم های تأسیسات و تهویه مطبوع

طراحی و اجرای انواع سیستم لوله کشی
سرویس و نگهداری پکیج های دیواری و زمینی 
فروش انواع پکیج و رادیاتور و آبگرمکن
نصب و اجرای شیرالات،و کولر آبی و گازی 
لوله کشی کولر گازی 
تعمیرات و نگهداری پمپ و موتور خانه


نصب و تعمیر انواع پکیج از قبیل ایران رادیاتور ، بوتان ، گلدیران ، ایساتیس ، مرکوری ، لورچ ، مگاترم ، باکسی ، فرولی و ....
سرویس پکیج اسیدشویی ،رسوب زدایی با اسید مخصوص، اشکال یابی تنظیم فشار آب گرم ، رفع حالت انفجاری ، تعمیر برو ، تعمیر مبدل و سرویس دستگاه برای بازدهی بیشتر


دسته‌بندی رادیاتور‌ها ، مزایا و معایب آن‌ها :

رادیاتورها از نظر شکل ظاهری به سه دسته‌ی پره ای، تخت (پانلی) و لوله ای تقسیم می‌گردند و از لحاظ جنس نیز دارای انواع فولادی ، چدنی و آلمینیومی می‌باشند.


1- رادیاتور پانلی:
در اکثر مواقع از جنس فولاد می باشد. امروز در اکثر کشورهای اروپایی رواج پیدا کرده است. برخی از ویژگی‌ها و مزایای این نوع رادیاتورها بشرح ذیل می‌باشد:
•  یکنواختی بیشتر در گرمایش نسبت به رادیاتورهای پره ای
•  سطح تابش یکنواخت و گسترده و بالطبع گرمای تابشی بیشتر نسبت به انواع رادیاتور پره‌ای (هر چه سهم نوع گرمایش تابشی نسبت به گرمایش همرفتی بیشتر باشد، از نظر فیزیولوژی بدن انسان دلپذیرتر خواهد بود.)
•   زیبایی و تناسب با اغلب طرح‌های دکوراتیو
•   نصب یکپارچه و آب بندی خوب
•   امکان نصب از هر طرف رادیاتور


برخی از معایب رادیاتورهای پانلی
•   بعلت استفاده از فولاد، امکان زنگ زدن و سوراخ شدگی نسبت به انواع آلومنیومی بویژه در بلند مدت وجود دارد.
•   در صورت آسیب و سوراخ شدن پانل رادیاتور امکان تعمیر مقرون بصرفه تقریباً وجود ندارد.(کل پنل باید تعویض شود.)
•  امکان افزایش یا کاهش ظرفیت حرارتی رادیاتور به پانل وجود ندارد. ( در چنین مواردی می توان با انشعاب از لوله رفت و برگشت شوفاژ و استفاده از پانل رادیاتور جداگانه ، ظرفیت حرارتی را افزایش داد. )
نکته بسیار مهم: در کل از نظر راندمان و کارایی رادیاتورهای پانلی فولادی بهترین نوع رادیاتور هستند لکن به شرطی که از یک تولید کننده مطمئن و دارای تکنولوژی خریداری شوند.


2- رادیاتور پره‌ای :
در این نوع از رادیاتورها، هر پره از رادیاتور دارای ارزش حرارتی مشخصی است و از ترکیب تعداد پره ها، می‌توان ارزش حرارتی مورد نظر متناسب با فضای مورد بحث را بدست آورد. به ترکیب چند پره رادیاتور یک بلوک  می‌گویند. در اکثر قریب به اتفاق موارد جنس رادیاتورهای پره ای از آلیاژهای آلومنیومی می‌باشد. برخی از ویژگی‌ها (و بخصوص مزایای) رادیاتورهای پره‌ای بشرح ذیل می‌باشد:
•  امکان کاهش یا افزایش پره و در نتیجه امکان افزایش بار حرارتی بلوک رادیاتور.
•  امکان تعویض پره‌های آسیب دیده ( اگر یک پره سوراخ شد یا به هر دلیل آسیب دید ، امکان آنکه فقط همان پره را تعویض کرد وجود دارد.) البته گاهی هزینه بازکردن بلوک و تعویض یک پره بالاتر از خرید و تعویض کل بلوک رادیاتور می‌باشد.
•   قدرت بالاتر نسبت به فولاد (رادیاتورهای پانلی) در مقابل زنگ زدگی


3- رادیاتور فولادی :
فرآیند تولید رادیاتور فولادی نیاز به دانش فنی پیچیده‌ای نداشته و مراحل آن عملیات متداول در صنایع فلزی اعم از مراحل ورقکاری ( برش ،پرس کاری و فرم دهی ) ،جوشکاری (جوش مقاومتی و جـــــوش (اکسی استیلن)،
پوشش دهی بارنگ و کنترل کیفیت را شامل بوده و عمده مواد مصرفی آن را ورق فولادی تشکیل می‌دهد.
پره رادیاتورهای فولادی به صورت یک بلوک غیر قابل تفکیک تولید می‌شوند. یعنی در خارج از کارخانه نمی‌توان به آنها پره اضافه کرد و یا کم نمود. ولی در مورد رادیاتورهای آلومینیومی این قابلیت وجود دارد.
وزن آن برای هر متر مربع سطح حرارتی 10 کیلوگرم و هر متر مربع آن در شرایط معمولی و اختلاف دمای 60 درجه سانتی گراد حدود 440 کیلوکالری در ساعت می‌دهد.
این رادیاتورها از ورق آهن و به دو صورت صفحه‌ای و پره‌ای ساخته می‌شود.


4- رادیاتورهای چدنی :
رادیاتورهای چدنی معمولاً نیز مانند رادیاتورهای فولادی بصورت پره‌ای ساخته می‌شوند و همانطور که معلوم است جنس آنها از چدن بصورت ریخته‌گری تولید می‌گردد و اتصال پره‌های رادیاتور چدنی توسط مغزی چپ گرد و راست گرد انجام می‌گیرد. این نوع رادیاتور به علت مقاومت در برابر زنگ زدگی و ضخامت جداره و برای محیط های مربوط از این نوع رادیاتور استفاده می‌شود. ولی در مقابل ضربه شکننده است.
خط تولید رادیاتورهای چدنی به دلیل پایین بودن راندمان حرارتی و بالا بودن وزن آنها برچیده شده و تقریبا منسوخ شده می باشد.
وزن آن برای هر متر مربع به 20 تا 30 کیلوگرم می‌رسد. ضریب انتقال حرارتی آن حدود 10 کیلو کالری بر متر مربع به ازای یک درجه اختلاف حرارت می‌باشد.


شستشوی رادیاتورهای پکیج بدون باز کردن رادیاتورها

کم کم به فصل سرما نزدیک میشویم و باید رادیاتورها را سرپا کنیم تا زمستان گرمی در پیش رو داشته باشیم این چند ماه که رادیاتورها خاموش بوده است برای کارایی بهتر و گرمایش یکنواخت آنها را سالانه شستشو دهیم این کار نه تنها کارایی رادیاتورها را بهتر میکند بلکه عمر پکیج را نیز بالا میبرد
شستشوی رادیاتورها مستلزم باز کردن آنها و شستشو با فشار آب بالا نیز میباشد که این کار بسیار پردردسر بوده از این رو شستشوی رادیاتورها نیز از زیر پکیج از طریق شلنگ مخصوص شستشو صورت میگیرد این امر باعث میشود سرعت کار بالا رفته و کیفیت کار نیز بهتر ; ضمن اینکه به غیر از رادیاتورها لوله های رفت و برگشت درون کار نیز تمیز و کاملا پاکسازی می شود.


سرویس کامل و شستشوی رادیاتورها و راه اندازی با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در اسرع وقت
نمایندگی مجاز ایران رادیاتور و بوتان بهروزیان


روش تنظیم فشار پکیج (هواگیری پکیج) :

زمانی که درجه فشار پکیج از 0/5  کمتر میشه قاعدتا پکیج از کار خواهد افتاد، در این صورت باید با باز کردن شیر کوچکی که در زیر پکیج به همین منظور تعبیه شده در خلاف جهت عقربه های ساعت منتظر باشید عقربه فشار دستگاه وقتی بین درجه 1 و 2 قرار گرفت مجدداً شیر پرکن را می‌بندیم
نکته : در صورتی که فشار آب ورودی ساختمان کم باشد باید اینکارو در محدوده ساعت ۱۲ شب انجام بدید چون در اون زمان مصرف آب کمتر هست و فشار آب بیشتر
توجه : حتما و حتما در هنگام انجام تنظیم فشار پای دستگاه ایستاده و هنگامیکه شیر پرکن دستگاه باز میباشد محل را ترک نکنید و پس از پایان کار دقت کنید که شیر پرکن را کامل می‌بندید. 


نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و بوتان اسفراین


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09122708726

فروشگاه با نی ما

09025152500

نمایشگاه صنایع چوب ه...

09191291162

داروَن چوب ایرانیان

------

خانه و آشپزخانه برتر

اخبار و خواندنی ها
فروشگاه پکیج ایران رادیاتور و بوتان اسفراین بورس فروش پکیج و رادیاتور مرکز خرید و فروش انواع پکیج رادیاتور آبگرمکن بوتان و ایران رادیاتور در خراسان شمالی بجنورد شیروان جاجرم آشخانه فاروج گرمه نصب و تعمیر و راه اندازی انواع پکیج و رادیاتور منطقه تهران فروش پکیج رادیاتور به قیمت باور نکردنی با تخفیف ۴ درصدی کل فاکتور تعمیر تخصصی انواع پکیج ایران رادیاتور بوتان تاچی گلدیران