شنبه 1 اردیبهشت 1403، 20 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2414

آبکاری گالوانیزه سرد اسیدی قطعات

پذیرش سفارشات آبکاری سرد در تهران آبکاری گالوانیزه سرد و گرم با بهترین کیفیت آبکاری گالوانیزه سرد اسیدی قطعات چدنی و آهنی  آبکاری انواع اتصالات گاز و آب و بست داربست و زانو آهنی و پیچ کرپی

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

11 اسفند 1398 ساعت 11:40

تاریخ انقضا:

31 شهریور 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

ارائه خدمات آبکاری گالوانیزه سرد اسیدی قطعات چدنی و آهنی 

آبکاری گالوانیزه سرد اسیدی یک روش پوشش دادن لایه‌هایی از روی بر روی قطعات فلزی چدنی و آهنی است تا آنها را در برابر خوردگی و زنگ زدگی حفظ کند. این فرآیند با غوطه‌ور کردن قطعات در حمامی شامل اسیدهای قوی صورت می‌گیرد.

یکی از دلایل مهم استفاده از آبکاری گالوانیزه سرد اسیدی محافظت فعال قطعات در برابر خوردگی است. این فناوری به دلیل روش‌های پوشش دادن که زمان بیشتری را برای خوردگی‌های ریز فراهم می‌کنند، به عنوان یک راهکار محافظتی مطلوب محسوب می‌شود.


آبکاری گالوانیزه

آبکاری گالوانیزه یا تراشکاری گالوانیزه فرایندی است که در آن تمام یا بخشی از سطح قطعات فلزی با محلول روکشی گالوانیزه پوشش داده می‌شود. این روش برای پیشگیری از خوردگی، زنگ زدگی، اکسیداسیون و پایداری طولانی مدت محافظت می‌کند.

فرایند آبکاری گالوانیزه شامل چند مرحله است. ابتدا قطعات فلزی با غوطه‌ور کردن در حمام اسیدی تمیز می‌شوند. سپس قطعات به صورت الکتریکی به یک فلز گالوانیزه، معمولاً روی، متصل می‌شوند. در این فرایند اتلافی از قطعات می‌تواند رخ دهد، به عنوان مثال با ایجاد ظروف الکترولیتی و تولید هیدروژن در محلول.

استفاده از پوشش گالوانیزه به دلیل ویژگی‌های آن مورد توجه قرار گرفته است. این پوشش محافظتی قابل اطمینان برای قطعات فلزی در برابر خوردگی و زنگ زدگی فراهم می‌کند. همچنین پوشش گالوانیزه دارای استحکام فیزیکی بالا است و می‌تواند در برابر ضربه و خراش مقاومت کند.

روش‌های آبکاری گالوانیزه می‌توانند در انواع صنایع مورد استفاده قرار گیرند. مثلاً در صنایع خودروسازی، ساختمانی، برقی و حتی در ساخت قطعات فلزی کوچک مانند پیچ و مهره‌ها. این روش به عنوان یک راه برای بهبود دوام و زیبایی قطعات فلزی مورد توجه قرار می‌گیرد.


مراحل آبکاری گالوانیزه سرد 

1. تمیز کردن قطعات: در ابتدا قطعات مورد نظر باید کاملاً تمیز شوند تا مواد آلی و روغن روی آنها از بین برود و سطحی بهتر برای آبکاری فراهم شود. برای انجام این کار می‌توان از مواد خوراکی مانند محلول‌های به اسیدی صنعتی و استفاده کرد.

2. آبکاری قبل از حمام: در این مرحله، قطعات به یک حمام که محلول‌های مرطوب کننده، اسیدهای خورنده و روکش‌دهنده ترکیب شده‌اند، غوطه‌ور می‌شوند. حمام باید در دمای خاصی نگهداری شود تا واکنش آبکاری اتفاق بیفتد و یون‌های فلزی روی سطح قطعات به صورت یون کاتیون عمل کنند و آنها را پوشش دهند.

3. شستشو: بعد از آبکاری، قطعات به دقت شسته می‌شوند تا مواد زائد روی آنها پاک شود و سطح آنها تمیز شود. این کار تضمین می‌کند که قطعات دارای یک پوشش نهایی خوب باشند.

4. خشک کردن: در نهایت، قطعات خشک می‌شوند. این مرحله عمدتاً با استفاده از هوا گرم یا خشک‌کن‌های صنعتی انجام می‌شود. بهتر است قطعات خشک شده به آرامی و هشیاری از حمام بیرون آورده شوند تا مواد پوششی آنها صدمه نبیند.

استفاده از آبکاری گالوانیزه سرد اسیدی به دلایل زیادی از جمله هزینه کمتر نسبت به روش‌های گرم و زمان سریعتر پرکردن کارخانه‌های بزرگ، به خصوص در صنایع خودروسازی، انرژی و ساخت و ساز بسیار رایج است. همچنین، آبکاری گالوانیزه سرد اسیدی می‌تواند استحکام مکانیکی قطعات را افزایش دهد و زندگی مفید آنها را بهبود بخشد.


انواع آبکاری گالوانیزه

1. گالوانیزه سرد: در این روش، فلز مورد نظر در حمام اسیدی قرار می گیرد و با استفاده از جریان الکتریکی، یون های روی که به خود جذب کرده این یون ها روی سطح فلز رسوب می شوند. این روش برای آبکاری قطعات کوچک و متوسط مناسب است.

2. گالوانیزه گرم: در این روش، فلز قبل از آبکاری در حمام ذوب می شود. سپس فلز آبکاری شده در حمام روی امریت قرار می گیرد و یون های روی به خود جذب کرده و روی سطح فلز رسوب می شوند. این روش برای آبکاری قطعات بزرگ و پیچیده مناسب است.


مزایا و معایب

آبکاری گالوانیزه مزایای زیادی دارد  که مهمترین آن ها مقاومت بالا در برابر خوردگی است آبکاری گالوانیزه سرد به فلزات مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی می‌بخشد.  استحکام بالای  فلزات، پوشش ضخیمی که با آبکاری گالوانیزه سرد به فلزات ایجاد می شود، استحکام و سطح صافی بسیار بالایی را به پیوند فلز با روی می بخشد.میباشد . اما از معایب آن میتوان به  ضعیف بودن رسانایی حمام، سمی بودن الکترولیت ها و بالا بودن میزان هزینه عملیات در دمای بالا اشاره کرد.

آبکاری انواع اتصالات گاز و آب و بست داربست و زانو آهنی و پیچ کرپی و غیره
محصولات با بهترین کیفیت مواد 
با نازلترین قیمت در بازار و کمترین زمان 
زیر نظر کارشناس مجرب آبکاری 


پذیرش انواع سفارشات آبکاری با بهترین متریال
قبول سفارشات در اندازه های غیر استاندارد
قیمت مناسب تر در صورت تناژ بالای بار اتصالات 
تسویه حساب به صورت دریافت وجه نقد یا چک معتبر یک ماهه.
ظرفیت آبکاری کارگاه روزانه 2 الی 3 تن بار 
جهت هماهنگی با این شماره تماس بگیرید: 09365961958


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
اخبار و خواندنی ها
آبکاری انواع بست و لوله گالوانیزه لوله گلخانه ای گالوانیزه ( گل خانه ای ) ، در دو مدل آبکاری گالوانیزه گرم و آبکاری گالوانیزه سرد تولید میشود . عمر مفید لوله گالوانیزه گرم گلخانه ای طبیعتا به دلیل شرایط آبکاری بسیار بیشتر از لوله گالوانیزه سرد خواهد بود اما از لوله سرد گالوانیزه نیز در سازه گلخانه و به جهت ساخت گلخانه ها استفاده میشود