جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1990

بهترین قالیشویی و مبل شویی در مشهد

شستشوی انواع مبلمان و تخت خواب و تابلو فرش با دستگاه کاملا پیشرفته روز در منزل بهترین قالیشویی مشهد قالیشویی ارزان مشهد

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

مشهد

تاریخ ارسال:

18 فروردین 1399 ساعت 15:28

تاریخ انقضا:

30 بهمن 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

قالیشویی و مبل شویی شبانه روزی و بهداشتی مشهد

نامی آشنا و قدیمی در صنعت قالیشویی در خدمت همشهریان عزیز
شستشوی تضمینی و بسیار تمیز انواع قالی و قالیچه ماشینی و دستی
شستشوی ۱۰۰٪اسلامی با دستگاه های تمام اتومات
تحویل فرش بدون چروک و شکستگی
شستشو با بهترین مواد شوینده
از بین بردن انواع لکه فرش
فیلمبرداری از مراحل شستشو در صورت درخواست شما
عضو رسمی وقدیمی اتحادیه قالیشویان مشهد
تحویل ۴۸ ساعته با سرویس دهی منظم و رایگان سراسر مشهد
تسویه بعد از رؤیت فرش


خشکشویی مبلمان

چرا مبل شویی ؟ آیا شستشوی مبل انجام می شود ؟ چگونه مبل ها را می توان شست ؟ تابحال دیده اید که مبلی را بشوئید

و سوالات متدوالی از این قبیل که برای شما نیز پیش آمده است . از بین بردن لکه چایی ؟ نحوه ی پاک کردن لکه روغن از روی مبلمان ؟ چگونه جوهر خودکار را پاک کرد ؟شستشوی مبل در منزل انجام می شود ؟ مبل شویی در محل چگونه است و تمامی سوالاتی که در زمینه مبلمان و مبل شویی وجود دارد متخصصین شرکت هوم واش قادر به پاسخگویی تمامی سوالات شما می باشند . برای ازبین بردن لکه های مختلف


شستشوی مبلمان همانند سایر خدمات نیاز به تخصص و دانش فردی تخصص به خود را دارد ، در این امر نیاز به شناخت جنس پارچه ، مواد شستش ، تجهیزات شستشو و حتی لکه های مبلمان می باشد.

شستشوی مبلمان با شستشوی فرش در منزل متفاوت است و از مواد خاص خود استفاده می شود (توصیه ما در باب شستشوی مبلمان در منزل این است که تا حد امکان از شستشوی مبل با سطل آب و اسفنج خودداری کنید ) زیرا در شستشوی مبل توسط کارگرهای نظافتی که با دست انجام می شود ، مبلمان پس از شستشو چرک مرد و کثیف تر می شود .

شرکت با استفاده از مواد درجه یک با فرمولاسیون نانو ، قیمتی مناسب و کیفیت بالا در کمترین زمان ممکن ، می تواند انتخاب هوشمندانه شما باشد.


ارزان یا بهترین ؟

اولویت ما کیفیت عالی با رضایت شماست به طوری که پرداخت وجه پس از رضایت کامل شما صورت می گیرد . لازم بذکر است خدمات هوم واش دارای یکماه ضمانت می باشد.


قالیشویی

قالیشویی و شستشوی موکت  از خدمات ویژه و تخصصی می باشد
چراکه شستشوی فرش در منزل کار بسیار دشوار و با آپارتمانی شدن منازل تقریبا غیر ممکن شده است. از طرفی شستشوی فرش ها امری ضروری می باشد زیرا با گذر زمان احتمال کثیف و لکه دار شدن فرش ها به علل مختلف وجود دارد .
در روش های قدیمی که قالی ها جمع آوری میشدند و یک قالیشویی مناسب پیدا میشد تا آنها را تحویل بگیرد که بعداز 2الی 3روز و گاها بیشتر بعداز شستشوی در کارخانه به دست شما برسانند که آیا تمیز و مورد رضایت شما شده باشد یا خیر!؟یا شکسته و پاره ویا خراب شده باشد!؟؟درحالی که چندین روز منزل شما بدون فرش بوده است!!!!!!
درحالی که با پیشرفت علم و فناوری سبک نوین زندگی در آپارتمان شرکت هوم واش نیز برای راحتی مشتریان خدمتی نوین و جدید را در اختیار دارد و شستشوی فرش هایتان موکت های ثابت،قالیچه ها،کناره ها و… را در کمترین زمان ممکن،در منزل شما بدون آبریزی و کثیف کاری، با بهترین مواد درجه1 تحت لیسانس آلمان با فناوری نانو
انجام میدهد،با نظارت خود شما،اتمام کار ما با رضایت شماست.


صفرشویی خودرو

اولین مرکز صفرشویی خودرو سیار در مشهد با دستگاه
همونطور که میدانید اتاق خودرو مانند اتاق منزل شماست ، کسانی ک به تمیزی اهمیت میدهند ، تمیزی اتاق خودرو را نیز با اهمیت میشمارند،زیراکه فرد راننده از تمیزی اتاق خودرو و خوشبو بودن آن لذت میبرند ، همانگونه که به اتاق و منزل خود اهمیت میدهید ، آیا به تمیزی اتاق خودروی خود اهمیت میدهید؟؟
اگر اهمیت میدهید شرکت خدماتی هوم واش را انتخاب کنید . صفرشویی خودرو یکی از پرتقاضا ترین خدمات در کارواش ها است . خدمات صفرشویی بدلیل اینکه زمان بر می باشد رفتن به کارواش را کمی مشکل کرده است


با درخواست و ثبت سفارش در مجموعه هوم واش کادر حرفه ای صفرشویی خودرو در محل شما حاضر شده و کمتر از 2 ساعت خدمات صفرشویی تخصصی خودروی شما را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.
بطور کلی هزینه سرویس های هوم واش نسبت به کارواش ها به مراتب پایین تر می باشد درحالی که دیگر لازم نیست وقت خود را در کارواش ها بگذرانید،ما به محل شما می آییم.


شستشوی پتو پرده و خوشخواب

شستشوی خوشخواب با روش نوین با دستگاه و مواد نانو در منزل انجام میگیرد بصورتی که با یک دستگاه فرچه زنی و لکه گیری انجام می شود و با دستگاه دیگری تمامی چرک و کثیفی و کف استفاده شده وکیوم میشود 
شستشوی پتو ، پرده ، روفرشی و رو تختی در اتوشویی مجهز با بهترین مواد شستشو انجام می شود و کمتر از 24 ساعت بدون هزینه ایاب و ذهاب ، درب منزل تحویل داده می شود .


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09121419263

ویزای کاری تضمینی تر...