چهارشنبه 29 فروردین 1403، 17 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 4483

فروش عمده تیغ کاتر

فروش عمده انواع تیغ موکت بر و کاتر فروش تیغ کاتر ارزان مرکز پخش تیغ کاتر و موکت بر خرید عمده و خرده تیغ کاتر و موکت بر توزیع و عرضه تیغ کاتر و موکت بر فروشگاه تیغ کاتر ، موکت بر ارزان تهران

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

16 اردیبهشت 1399 ساعت 12:11

تاریخ انقضا:

31 تیر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروش انواع تیغ کاتر 

پخش انواع تیغ کاتر و موکت بر در بازار تهران
فروش انواع تیغ, فروش انواع کاتر . فروش تیغ کاتر
فروش تیغ موکت بری, فروش کاتر موکت بر
در مدل های مختلف
فروش به صورت عمده
ارسال به سراسر کشور
مدل : KCWON ، KOWAN ، KOWON ، DORCO ، SHiNEWAY ، SEVEN ، NT cutter، KDS ، OLFA


فروش انواع تیغ کاتر و موکت بری
تیغ کاتر نوعی تیغ است که برای کار‌های عمومی در کارگاه‌ها یا منازل و در صنعت استفاده می‌شود. از آن برای باز کردن جعبه‌های مقوایی،  ایجاد خط برش و تراشیدن پلاستیک و چوب و بریدن موکت، مقوا، طناب، تسمه و مواد مشابه استفاده می‌شود. امروزه به طور عمده به شکل یک تیغه تاشو که داخل یک دسته محافظ قرار گرفته ساخته میشود اما مدل‌های دیگری هم از این وسیله وجود دارد که هر کدام کاربرد مخصوصی دارند. تیغ‌های کاتر، سبک و کوچک ساخته میشوند تا به راحتی قابل جا به جایی و در استفاده راحت باشند.


چند مدل مختلف از این وسیله وجود دارد که به اختصار معرفی می‌شود. مدل تیغه ثابت، یک تیغ دارد که عقب و جلو نمی‌رود  و در یک موقعیت قفل می‌شود. البته در برخی مدل‌ها برای امنیت بیشتر در زمان جا به جایی تیغه داخل دسته میشود و فقط مقدار معینی از دسته خارج میشود، که از آن برای بریدن بسته بندی‌ها بدون صدمه زدن به وسایل داخل بسته استفاده می‌شود. تیغه آن بسته به سازنده ممکن است قابل تعویض باشد یا نه. جنس دسته‌ها پلاستیک یا فلز است، در مقایسه با دیگر مدل‌ها دسته‌های مقاوم‌تری دارد، در شکل‌ها و انداز‌های متنوع‌تری ساخته میشود تا مناسب افراد مختلف باشد و از آن برای کارهای سنگین‌تر استفاده میشود و مشکل لرزش و تکان خوردن تیغ که در دیگر مدل‌ها دیده میشود در این مدل وجود ندارد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر