پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2568

خرید کارتخوان سیار ارزان

دریافت کارتخوان و خودپرداز در تهران و کرج فروش کارتخوان سیار اقساطی ارزان ثبت نام کارتخوان سیار

نام و نام خانوادگی:

امیری

موقعیت:

تهران و کرج

تاریخ ارسال:

13 دی 1399 ساعت 12:31

تاریخ انقضا:

30 بهمن 1403

تلفن تماس:

02644224972

موبایل:

09352676672

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

البرز هشتگرد قدیم بلوارامام خیابان آزاده محمدی ساختمان شایان

متن آگهی

فروش کارتخوان سیار دائمی و امانی نقد و اقساط

عرضه بهترین دستگاهای کارتخوان
بدون مصدودی بدون نیاز به تراکنش 
فروش بهترین کارتخوانهای سیار بیسیم 
بدون نیاز به مسدودی 

فروش تک و عمده کلیه دستگاهای کارتخوان به قیمت عمده و تک فروشی 
دریافت کارتخوان سیار ، مالکیت قطعی /امانی
 مشاوره  رایگان ، حضوری ، تلفنی 
بدون نیاز به گردش حساب و بلوکه کردن پول 
قابلیت متصل به تمامی بانک های عضو شتاب
آماده همکاری با تاکسیرانی ها و مشاغل دیگر به صورت قسطی
گارانتی و خدمات پس از فروش  (ضمانت ۱ساله  و پشتیبانی دائمی)

راه های ارتباطی :
تلفن : 02644224972
موبایل :  09352676672
وبسایت :  https://kartkhansayaramiri.com/
تلگرام :  https://t.me/KartkhansayarAmiri
اینستاگرام :  https://www.instagram.com/kartkhansayaramiri/

🖐مدارک لازم جهت خرید کارت خوان سیار : 💳💳💳
🌵عکس از صفحه اول شناسنامه
🌵عکس از کارت ملی پشت و رو
🌵تاییدیه کد پستی و ادرس
🌵تلفن ثابت و همراه
🌵نام فروشگاه
🌵تاییدیه شماره شبا از بانک مورد نظر
🌚تحویل 3 روز کاری
🌗قابلیت اتصال به  3 حساب همزمان
🌔پشتیبانی 24 ساعته
🌝گارانتی 12 ماهه تعویض😙

خرید اقساطی کارتخوان سیار

کارت خوان های سیار اکثراً برای آن دسته از کسب و کارها به کار می رود که به نوعی، مشاغل متحرک محسوب می شوند و روزانه با حجم زیادی از فروش کالا مواجه هستند؛ میوه فروشی های خیابانی، انواع خوراکی فروشی های کنار جاده ها، پیک های موتوری اغذیه فروشی ها و …، نمونه های بارزی از مشتریان اصلی برای استفاده از دستگاه کارت خوان سیار هستند.

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار خاص هستید و قصد دارید یک کارت خوان سیار برای خود خریداری کنید، توصیه می کنیم از خدمات مشاوره خرید در نمایندگی کارت ها استفاده کنید. برندهای متنوعی از انواع دستگاه کارت خوان سیار در بازار موجود هستند که ممکن است در انتخاب آن ها با مشکل مواجه شوید. در مراکز نمایندگی یا شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند، علاوه بر راهنمایی خرید، سایر خدمات مانند آموزش کار با دستگاه، پشتیبانی و تأمین امنیت نیز به مشتریان ارائه می شوند.

نمایندگی کارتخوان سیار  امیری این امکان را برای صاحبان مشاغل، افراد حقیقی و حقوقی فراهم ساخته اند که به راحتی با تهیه یکی از انواع دستگاه پوز سیار بتوانند در هر مکان و بدون نیاز به سیم کشی و … از خدمات بانکی استفاده کنند.

نمایندگی کارتخوان سیار  امیری این امکان را برای صاحبان مشاغل، افراد حقیقی و حقوقی فراهم ساخته اند که به راحتی با تهیه یکی از انواع دستگاه پوز سیار بتوانند در هر مکان و بدون نیاز به سیم کشی و … از خدمات بانکی استفاده کنند.

چند نکته برای بالا آوردن آنتن و افزایش سرعت تراکنش دستگاه های سیار سیم کارتی:

1-سیم کارت پذیرنده باید 4G یا نسل جدید سیم کارت ها باشد.

2-قبل از انداختن سیم کارت داخل دستگاه یک بار سیم کارت را روی گوشی اندروییدی انداخته و اقدام به تماس تلفنی نمائید،تا از مسدود نبودن سیمکارت مطمئن شوید ونیز تنظیمات اینترنت سیم کارت را باکد های ussd  به صورت پیامکی دریافت نمائید.(#۱۰* برای همراه اول،#555* برای ایرانسل) 

3-بستگی به نوع اپراتور نرم افزار مربوطه را در گوشی پذیرنده نصب نمائید.(همراه من،ایرانسل من، رایتل من) و با شماره سیم کارتی که قرار است در داخل دستگاه بیندازید،وارد نرم افزار مربوطه شوید، تا پذیرنده از موجودی پولی و بسته اینترنی سیم کارت به صورت لحظه ای مطلع باشد.

4-توجه داشته باشید الزامی برای فعال سازی بسته اینترنت روی سیم‌ کارتی که قرار است داخل دستگاه کارتخوان بیندازید وجود ندارد؛ ولی درصورت فعال سازی بسته اینترنتی سرعت تراکنش چند برابر بهتر خواهد شد.

5-بسته 1 ماهه 1 گیگ بدون تمدید خودکار،به صرفه ترین بسته با حداقل قیمت ( بین ۱۰ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان) برای پذیرنده می باشد که در همه اپراتور ها موجود می باشد.


6-تنظیمات مربوط به نوع اپراتور سیم کارت (APN) را روی دستگاه اعمال نمائید؛نحوه نگارش ای پی ان (APN) روی دستگاه برای سیم کارت ایرانسل MTNIRANCELL برای همراه اول MCINET برای رایتل RIGHTEL و برای سیم کارت های شرکتی ایران کیش KICCC می باشد.

7-سیم کارت روی دستگاه نباید پین کد فعال داشته باشد؛ درصورت فعال بودن پین کد؛ سیم‌کارت را روی گوشی انداخته و از منوی تنظیمات سیم کارت داخل گوشی درخواست پین کد برای سیم کارت را غیرفعال نمائید.

8-بسیاری از مشتریان از اتمام سریع شارژ سیم کارت گلایه دارند، که این مورد مربوط به طرح هایی میشود که از قبل روی سیم کارت فعال بوده است ، مثل آهنگ پیشواز و پیامک های تبلیغاتی و ...

💢موارد بالا را بر روی دستگاه و سیم کارت خود اعمال نمائید و درصورت عدم آنتن دهی یا یا عدم افزایش سرعت جهت راهنمایی های بیشتر از طریق راه های ارتباطی معرفی شده با ما تماس حاصل نمائید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر