پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 793

فروش درب ضد سرقت هرمزگان بندرعباس

فروشگاه درب ضد سرقت ارزان بندرعباس بورس خرید و فروش درب ضد سرقت در بندرعباس میناب قشم بندر لنگه کیش بندر کنگ جاسک خمیر درگهان هرمز بندر چارک پارسیان خرید و فروش درب ضد سرقت هرمزگان

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران_هرمزگان

تاریخ ارسال:

6 مهر 1400 ساعت 15:07

تاریخ انقضا:

30 مهر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

خرید و فروش درب ضدسرقت در هرمزگان بندرعباس

تولید کننده انواع درب های ضد سرقت تمام چوبی و تمام فلزی 
تولیدکننده ی انواع درب های اتاقی و لوکس 
تولید کننده ی انواع درب های حموم و سرویس بهداشتی ( ضد آب و ضد خش )
تولید کننده ی انواع درب های لابی در طرح ها و اندازه های مختلف 
تولید کننده ی انواع درب های ضد حریق با تاییدیه آتش نشانی 
تولید کننده ی انواع درب های حموم و سرویس بهداشتی ( ضد خش و ضد آب ) 
تولید کننده ی انواع درب های سی ان سی و برجسته 
طراحی مدل های مختلف در رنگ و طرح دلخواه مشتری 
اجرای کار بر اساس عکس ارسالی مشتری 
مشاوره رایگان 
امکان تجهیز با انواع قفل های کارتی و اثر انگشتی و کد دار 
ارسال به سراسر کشور 
تحویل در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن 
تضمین بالاترین کیفیت 
 

نمایندگی فروش درب ضد سرقت ایرانی بندرعباس


درب ضد سرقت ایرانی در بازار فعلی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. ویژگی ها و خصوصیات انواع درب های ضد سرقت ایرانی خوب و باکیفیت و از همه مهمتر تطابق آن با استانداردهای جهانی توان رقابت با نمونه های ایتالیایی و ترک را فراهم آورده است. ابعاد استاندارد درب ضد سرقت ایرانی 110*210 بوده که با توجه به خانه های ایرانی ساخته شده است، و با این که تمام استانداردها در آن رعایت شده از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر نمونه میباشد . درب های ضدسرقت می بایست به تناسب محل مورد استفاده با ویژگی های متفاوت انتخاب گردند برای مثال می توان از درب های ساده فلزی که از دولایه ورق سخت به ضخامت یک میلیمتر در دو طرف درب و یک لایه عایق صدا و دما به عنوان لایه میانی در آپارتمان هایی که امکان ایجاد سروصدا توسط سارقین به منظور تخریب درب امکان پذیر نمی باشد استفاده نمود.


ما در مکان هایی مانند کارخانجات و کارگاه های خارج از شهر که سارقین امکان تخریب در را به راحتی دارا هستند باید از درب های ضد سرقت با ویژگی های خاص استفاده نمود تا امکان نفوذ سارقین پس از برش و تخریب لایه های سطحی درب به داخل ساختمان را غیرممکن سازند. در این گونه موارد نه تنها ضخامت لایه های فولادی در دو طرف درب به دو میلیمتر افزایش می یابند بلکه لایه میانی نیز از طریق ایجاد شبکه مستحکم فولادی به همراه تزریق مواد ویژه ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد تخریب در میان آن تقویت گردیده و از استانداردهای ویژه کیفیت این گونه درب ها برخوردار می گردد.
صرف نظر از استانداردهای امنیتی موردنیاز در تولید و انتخاب درب های ضدسرقت، از دیگر ویژگی های که این درب ها باید دارا باشند می توان به پوشش های روی درب اشاره کرد. اگر درب های ضد سرقت قرار است در مکان های مرطوب یا مکان های صنعتی به کار برده شوند، پوشش لایه بیرونی باید ضد رطوبت و ضد اسید باشند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
اخبار و خواندنی ها
فروشگاه درب ضد سرقت هاسکادر بورس خرید و فروش درب ضد سرقت در بندرعباس میناب قشم بندر لنگه کیش بندر کنگ جاسک خمیر درگهان هرمز بندر چارک پارسیان عرضه درب ضد سرقت ارزان بندر عباس خرید و فروش درب ضد سرقت بندر عباس تولید درب ضد سرقت بندرعباس تولید کننده درب ضد سرقت بندر عباس تولید درب ضد سرقت بندر عباس کارخانه درب ضد سرقت بندر عباس قیمت درب ضد سرقت بندر عباس درب ضد سرقت ارزان بندر عباس