سه شنبه 4 اردیبهشت 1403، 23 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 894

درب ضد سرقت ارزان همدان

فروشگاه درب ضد سرقت در همدان ملایر نهاوند تویسرکان اسد آباد کبودرآهنگ بهار رزن لالجین فامنین مریانج ازندریان جورقان گیان جوکار تولید و فروش درب ضد سرقت همدان با قیمت ارزان و کیفیت بالا

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران_همدان

تاریخ ارسال:

6 مهر 1400 ساعت 15:47

تاریخ انقضا:

30 مهر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروشگاه درب ضد سرقت همدان

هاسکا در ، تولید کننده درب ضد سرقت
مجموعه درب های ضدسرقت و داخلی هاسکا در ،با بهترین کیفیت  آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
تولید و نصب درب های ضد سرقت ترک و ایرانی 
ساخت انواع دربهای لابی
تولید درب های ضد حریق با تاییدیه آتشنشانی
تولید انواع درب های اتاقی لوکس
تولید انواع درب های مدرن ترموود
تولید انواع درب های مدرن
تولید درب ضدسرقت تمام فلزی
تولید درب های پی وی سی
تولید و پخش انواع درب های سی ان سی و برجسته 


خرید و فروش درب ضد سرقت همدان

درب‌های ضد سرقت به شیوه‌ای ساخته می‌شوند تا بهترین مقاومت را در برابر هر نوع فشار خارجی داشته باشند. ساخت درب‌ها به شیوه‌های مختلفی صورت می‌گیرد اما به طور کلی دارای یک ترکیب ثابت هستند. اغلب این درب‌ها از لایه‌های محکم فلز و چوب تشکیل شده‌اند. به همین دلیل است که سارقان نمی‌توانند آن‌ها بشکنند یا رویشان برش و شکستگی ایجاد کنند.

فرقی ندارد که شما یک درب‌ ضدسرقت ایرانی بخرید یا یک درب‌ ضد سرقت ترک و یا یک درب‌ ضد سرقت چینی! در هر صورت یک درب ضد سرقت باکیفیت امنیت شما را تأمین می‌کند.
مقاومت بالا از مهم‌ترین مزایای درب ضد سرقت است.
درب های معمولی‌ که برای سالیان سال بر روی آپارتمان‌ها نصب می‌شدند از مقاومت بسیار پایینی برخوردار هستند.
 

عبور از درب های ضد سرقت بدون داشتن کلید اصلی غیر ممکن و مشکل است و این مورد یکی از مزایای درب های ضد سرقت می باشد که باعث امنیت خانه و محل کار میشود .
 درب های ضد سرقت از چندین لایه چوب مرغوب و پشم سنگ و فولاد تشکسل شده است . 
با این ویژگی ها و مقاومت بسیاری که دارند با فشار و ضربه دچار شکستگی نمیشوند . این امر یکی از مهمترین مزایای درب ضد سرقت می باشد . 
 

در قدیم از درب های معمولی استفاده میکردند که صرفا از چند لایه چوب ساده و صیقل خورده استفاده میشد که به راحتی و با چند ضربه شکسته میشدند و از امنیت پایین برخوردار بودند . این درب ها به مرور زمان دچار ترک روی بدنه میشدند و این ترک ها نیز کم کم به شکاف های عمیق تر تبدیل میشد که یکی از معایب بزرگ درب های قدیمی میباشد . 
در درب های قدیمی و ساده لولاها در دسترس بودند و به راحتی باز میشدند ، با داشتن قفل های قوی و مجهز دنیا باز این درب ها به راحتی باز میشدند و قابل نفوذ بودند . 
در درب های ضد سرقت لولاها در داخل خانه قرار دارد و به هیچ وجه قابل رویت نمیباشد و نمی توان به لولاها آسیب وارد کرد و این یکی از مزایای مهم و فوق العاده ی درب های ضد سرقت میباشد که باعث آرامش و امنیت بیشتر میباشد .


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
اخبار و خواندنی ها
فروشگاه درب ضد سرقت در همدان ملایر نهاوند تویسرکان اسد آباد کبودرآهنگ بهار رزن لالجین فامنین مریانج ازندریان جورقان گیان جوکار تولید درب ضد سرقت همدان تولید کننده درب ضد سرقت همدان کارخانه درب ضد سرقت همدان نمایندگی درب ضد سرقت همدان قیمت درب ضد سرقت درب ضد سرقت ارزان مرکز خرید و فروش درب ضد سرقت همدان ساخت درب ضد سرقت همدان خرید درب ضد سرقت همدان فروش درب ضد سرقت همدان بورس درب ضد سرقت همدان سازنده درب ضد سرقت همدان مرکز درب ضد سرقت همدان