جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1017

فروش درب ضد سرقت قزوین

نمایندگی فروش درب ضد سرقت در قزوین آبیک تاکستان الوند اقبالیه محمدیه بویین زهرا خرمدشت آوج بیدستان آبگرم تولید و ساخت درب ضد سرقت ارزان قزوین مرکز خرید و فروش درب ضدسرقت قزوین

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران_قزوین

تاریخ ارسال:

6 مهر 1400 ساعت 16:04

تاریخ انقضا:

30 مهر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

نمایندگی فروش درب ضد سرقت قزوین

تفاوت  و اطمینیان را احساس کنید 
یکی از بهترین و بزرگترین و با سابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است .

درب های ضد سرقت  ، دارای کیفیت بسیار بالا و امنیت فوق العاده همراه با قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان می باشد . 
تولید درب ضدسرقت تمام چوبی و فلزی 
تولید انواع درب ضد آب  و ضد خش  وpvcوhdfوام دی اف
تولید نواع دربهای لابی یک و نیم لنگه - دو لنگه -سه لنگه -چهار لنگه 
در طرحها و رنگهای مختلف با انواع روکشهای راش - گردو - بلوط - گردو آمریکایی 
تولید و فروش گسترده انواع دربهای ضد حریق تک لنگه - دو لنگه با تاییدیه آتش نشانی 
تولید انواع درب های اتاقی لوکس
تولید انواع درب های مدرن ترموود
درب های ضد سرقت  برای بهبود امنیت خانه شما از چند طریق کار می کنند. آن ها یک قاب محکم دارند که اغلب از جنس استیل یا آهن فرفورژه است و این باعث می شود این درب ها بسیار امن تر از درب های خارجی معمول با قاب های چوبی یا پلاستیکی باشند. یک قاب فولادی و یک صفحه نمایش استیل ضد زنگ تلاش برای نفوذ را بسیار دشوار می کند . جنبه مهم دیگر درب های ضد سرقت قفل ، درب ها می باشد . 
 

تولید کننده درب ضد سرقت ارزان

اجزا و متعلقات درب ضد سرقت متشکل از سه عنصر اصلی است که در ذیل به آن اشاره خواهیم کرد. لازم به ذکر است که درب ضد سرقت دارای اجزا متنوعی مانند پشم سنگ یا یونولیت داخل ، رویه های خاص محیط های اسیدی و.. چشمی های دیجیتالی یا معمولی ، قفل های چنگکی اتوماتیک و قفل های متنوع دیگر ، اکسسوری های متنوع الکتریکی و … نیز می توان نام برد .
 

 استراکچر درب ضد سرقت

یکی از اصلی ترین اجزا تشکیل دهنده درب ضد سرقت که به معنای شاسی و متریال اصلی درب ضد سرقت است و تمامی اجزا دیگر درب بر روی آن نصب می شوند.
 

رویه درب ضد سرقت

اصلی ترین جزو درب ضد سرقت از لحاظ بصری و زیبایی رویه درب است که می تواند یک درب را زیبا و یا معمولی جلوه دهد.
 

قفل و دستگیره درب ضد سرقت

یراق آلات مورد استفاده در دربهای ضد سرقت اعم از قفل ، دستگیره ،توپی ، قفل پستچی و … از اهمیت به سزایی در درب ضد سرقت بهره می برند اکثر دربهای ضد سرقت از دو نوع قفل های کالی یا کاله ترکیه استفاده می کنند و همه ی دربهای ضد سرقت چشمی نیز دارند. دستگیره های مورد استفاده در این دربها نیز از طرح های متنوع و در رنگ های طلایی یا نقره ای هستند.
 

 چهارچوب درب ضد سرقت

بهترین چهارچوب آن است که از جنس آهن يا فولاد و قبل از مصرف رنگ شده باشد، اندازه سایز پشت تا پشت چهارچوب110*210 سانتي متر يا 115*215 سانتي متر مي باشد.ضخامت چهار چوب درب 1.5میلی متر مقاوم و ضد زنگ ساخته می شود. معمولاً بخش داخل لنگه درب ضد سرقت از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود تا نفوذ به داخل ساختمان را غیرممکن کرده و یا به تأخیر بیندازد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
اخبار و خواندنی ها
نمایندگی فروش درب ضد سرقت در قزوین آبیک تاکستان الوند اقبالیه محمدیه بویین زهرا خرمدشت آوج بیدستان آبگرم خرید و فروش درب ضد سرقت قزوین تولید درب ضد سرقت قزوین تولید کننده درب ضد سرقت قزوین ساخت درب ضد سرقت قزوین عرضه درب ضد سرقت قزوین درب ضد سرقت ارزان قزوین قیمت درب ضد سرقت قزوین بورس درب ضد سرقت قزوین مرکز خرید و فروش درب ضد سرقت قزوین مرکز درب ضد سرقت قزوین سازنده درب ضد سرقت قزوین کارخانه درب ضد سرقت قزوین نمایندگی درب ضد سرقت قزوین نماینده درب ضد سرقت قزوین