شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 942

فروش درب ضد سرقت ارزان زاهدان

مرکز خرید و فروش درب های ضد سرقت در سیستان و بلوچستان و زاهدان زابل ایرانشهر چابهار سراوان خاش کنارک جالق نیکشهر سوران زهک راسک میرجاوه سرباز سفارش خرید درب ضد سرقت و ضد حریق و اتاقی و چوبی و لابی

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران_زاهدان

تاریخ ارسال:

7 مهر 1400 ساعت 15:16

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروشگاه درب ضد سرقت ارزان و لوکس سیستان و بلوچستان زاهدان

تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت 
تولید و نصب درب های ضد سرقت ترک و ایرانی 
ساخت انواع دربهای لابی
تولید درب های ضد حریق با تاییدیه آتشنشانی
تولید انواع درب های اتاقی لوکس
تولید انواع درب های مدرن ترموود
تولید انواع درب های مدرن
تولید درب ضدسرقت تمام فلزی
تولید درب های پی وی سی
تولید و پخش انواع درب های سی ان سی و برجسته 
تمامی درب ها با کیفیت عالی با متریال  و متد و طراحی جدید و به روز دنیا و دلخواه شما می باشد . 
 

تولید کننده درب ضد سرقت زاهدان

درب های ضدسرقت می بایست به تناسب محل مورد استفاده با ویژگی های متفاوت انتخاب گردند. برای مثال می توان از درب های ساده فلزی که از دولایه ورق سخت به ضخامت یک میلیمتر در دو طرف درب و یک لایه عایق صدا و دما به عنوان لایه میانی در آپارتمان هایی که امکان ایجاد سروصدا توسط سارقین به منظور تخریب درب امکان پذیر نمی باشد استفاده نمود.
 

جنس چهارچوب درب ضد سرقت 
که باید فلز به کار رفته در آن از آلیاژ خوب و با کیفیت باشد و محل اتصال ورق ها جوش کاری مناسبی داشته باشند و بهتر است از جوش co2 برای جوشکاری استفاده شود . 
 

روکش درب ضد سرقت :
روکش درب ضد سرقت دارای مدل های مختلفی در بازار می باشد که از آنها می توان به روکش های یتالیایی، اروپایی، آمریکایی، چینی، ترکیه ای و ایرانی اشاره کرد .
 

فروش درب ضد سرقت ضد دیلم ارزان

قفل و یراق ها باید از مرغوب ترین متریال باشند و در غیر این صورت تمامی امنیتی که برای درب شما به کار رفته است هیچ خواهد بود! 
پس انتخاب یک قفل و یراق خوب از مهمترین ویژگی های یک درب ضد سرقت می باشد .

 
قفل های درب ضد سرقت به دو نوع کلیدی و هوشمند میباشند که نوع قفل درب ضد سرقت بستگی به نظر خریدار و همچنین محل استفاده درب ضد سرقت دارد.
 

1-قفل های کلیدی: 
قفل های کلیدی درب ضد سرقت به صورت کامپیوتری میباشند و دارای دو نوع کلید اصلی و فرعی میباشند که به کلید های فرعی کلید کارگری نیز گفته میشود که تعداد کلید های اصلی و فرعی در درب های ضد سرقت ساخته شده توسط ترکیه و چین متفاوت میباشد.
 

2-قفل های هوشمند: 
قفل های هوشمند به قفل هایی گفته میشود که بر روی درب ضد سرقت نصب میشوند و احتیاج به کلید ندارند و با سیستم های مختفلی نظیر اثر انگشت و کارت عمل میکنند در تمامی این قفل های هوشمند منبع تغذیه در خود درب نصب شده ونیازی به برق ساختمان ندارند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
اخبار و خواندنی ها
مرکز خرید درب های ضد سرقت فروشگاه درب ضد سرقت در سیستان و بلوچستان و زاهدان زابل ایرانشهر چابهار سراوان خاش کنارک جالق نیکشهر سوران زهک راسک میرجاوه سرباز خرید درب ضد سرقت زاهدان فروش درب ضد سرقت زاهدان تولید درب ضد سرقت زاهدان تولید کننده درب ضد سرقت زاهدان قیمت درب ضد سرقت زاهدان درب ضد سرقت ارزان زاهدان ساخت درب ضد سرقت زاهدان سازنده درب ضد سرقت زاهدان نماینده درب ضد سرقت زاهدان نمایندگی درب ضد سرقت زاهدان مرکز درب ضد سرقت زاهدان