جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 827

دستگاه تیرچه صنعتی خراسان شمالی

خرپا صنعتی تیرچه استاندارد دستگاه تولید تیرچه صنعتی گیربکسی در بجنورد شیروان اسفراین شیروان جاجرم آشخانه فاروج گرمه

نام و نام خانوادگی:

آزمون

موقعیت:

تهران_خراسان شمالی

تاریخ ارسال:

11 مهر 1400 ساعت 15:17

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

02176300730

موبایل:

09126105540

پست الکترونیکی:

-

ویدئو:

آدرس:

دفتر: تهران، خیابان جمهوری، مابین چهارراه استانبول و چهارراه سی تیر، پلاک ۴۳۳ طبقه دوم کارخانه: تهران، دماوند، ۴کیلومتربعد از پلیس راه گیلاوند، جاده گیلان، شهرک صنعتی دماوند۲

متن آگهی

دستگاه تیرچه صنعتی خراسان شمالی
 

تیرچه بتنی ( بتونی ) سنتی : تیرچه بتنی سنتی تشکیل شده است از ۲ عدد میلگرد با حداقل نمره ۸ و حداکثر ۱۶ در بال تحتانی ، یک عدد میلگرد در بال فوقانی و میلگردهای عرضی ( زیگزاگ ) نمره ۶/۵ یا ۸ به صورت تک و یا دوبل که توسط جوش الکتریکی به میلگردهای تحتانی و فوقانی جوش داده می شود. قسمت پایینی خرپای آماده شده در قالب های موقتی قرار گرفته ، پس از بتن ریزی از قالب ها خارج و بعد از خشک شدن بتن آماده جابجایی و قابل استفاده در سقف می باشد. در تیرچه‌هایی با طول زیاد و یا بارگذاری بیشتر یک عدد میلگرد تقویتی نیز در پایین تیرچه‌اضافه می گردد.

تیرچه فندوله سفالی سنتی : تیرچه‌های فندوله سفالی سنتی نیز مانند تیرچه‌های بتنی سنتی ، خرپایی مشابه دارد. یعنی متشکل شده از یک آرماتور فوقانی ، دو یا سه آرماتور در پاشنه تحتانی تیرچه‌و میلگردهای عرضی زیگزاگ با این تفاوت که به جای قرار گرفتن در قالب موقت در بلوک های فندوله سفالی قرار گرفته سپس بتن درون این قالبها ریخته می شود. قابل ذکر است طبق اطلاعیه سازمان نظام مهندسی استفاده از این تیرچه ها در ساختمان ممنوع اعلام شد.

تیرچه های صنعتی :

تیرچه‌های صنعتی یا ماشینی مانند تیرچه‌بتنی و سفالی سنتی از خرپایی فلزی تشکیل شده است که میلگردهای برشی آن ( زیگزاگ ) به جای اتصال توسط جوش الکتریکی بوسیله جوش مقاومتی یا همان نقطه جوش به آرماتورهای تحتانی و فوقانی متصل می گردد. خرپای تیرچه‌صنعتی هم در قالبهای موقت و هم در قالبهای ماندگار سفالی قابل بتن ریزی می باشد.

تیرچه نیازیت : تیرچه‌های نیازیت کاملا فلزی می باشد و دارای یک سپری در بال فوقانی تیرچه، تسمه فلری در بال تحتانی و به جای استفاده از میلگرد به شکل زیگزاگ از آرماتورهایی به صورت خرپا استفاده می گردد. تیرچه‌نیازیت نیز مانند تیرچه کرومیت خود ایستا بوده و نیازی به نصب جک و شمع بندی در زیر سقف نمی باشد. تفاوت تیرچه‌نیازیت با تیرچه‌های دیگر عدم نیاز به بتن در جان تیرچه‌می باشد ، بطوریکه بلوکها کاملا به آرماتورهای خرپای تیرچه چسبیده و بتن فقط روی سقف و اطراف بال فوقانی تیرچه‌را پوشش می دهد و اما تفاوت تیرچه نیازیت با تیرچه‌کرومیت عبارت است از :

به علت باربری بال فوقانی تیرچه‌نیازیت جان این نوع تیرچه‌نیازی به بتن ندارد .

در بال فوقانی تیرچه‌نیازیت از پروفیل سپری استفاده می شود در صورتی که در تیرچه‌های کرومیت فقط در ابعاد بزرگتر از ۶/۵ متر دو عدد نبشی پشت به هم به حالت سپری جوش و استفاده می شود.

میلگرد عرضی یا همان زیگزاگ در تیرچه‌های کرومیت به صورت پیوسته و در تیرچه‌های نیازیت به صورت منقطع است.

وزن تیرچه‌های نیازیت نسبت به تیرچه‌های کرومیت سنگین تر است.

مصرف بتن در سیستم نیازیت به دلیل پر نشدن جان تیرچه‌از بتن کمتر از سیستم سقف کرومیت و دیگر سیست


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

تامین کننده موتور گی...