جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1057

فروش و نصب کناف همدان

فروشگاه و اجرای کناف در همدان ملایر نهاوند تویسرکان اسد آباد کبودرآهنگ بهار رزن لالجین فامنین مریانج ازندریان جورقان گیان جوکار مرکز خرید و فروش و پخش سازه و پروفیل کناف در استان همدان

نام و نام خانوادگی:

نادری نیا

موقعیت:

تهران_همدان

تاریخ ارسال:

4 آبان 1400 ساعت 15:18

تاریخ انقضا:

30 آبان 1410

تلفن تماس:

02166177731

موبایل:

09127385245

پست الکترونیکی:

m_ir23@hotmail.com

آدرس:

تهران خیابان حافظ بعد از پل جمهوری خیابان سرهنگ سخایی کوچه سادات شریف بن بست شارمهد پلاک 4 واحد 2

متن آگهی

فروش و نصب کناف در همدان 

از قدیم بازسازی و معماری داخلی بناها یکی از کارهای پر مخاطره و زمان بر بوده است و پروژه ی بازسازی همیشه با استرس فراوان همراه بوده و هست . 
در چندین سال اخیر در کشور آلمان مصالحی توسط دو برادر تولید شد که در زمان خیلی کمی مورد اسقبال همگان قرار گرفت . این مصالح کناف بود . کناف مصالح بسیار سبکی هست که از ورق های گالوانیزه با روکش گچی تولید میگردد . کناف به طوری تولید میشد که برای هر محیطی با هر کاربری مورد استفاده قرار میگرفت . 


بیشترین و کاربردی ترین مصرف کناف برای بازسازی دیوارها و سقف های بناهای قدیمی میباشد .  بازسازی یا نو سازی بناهای قدیمی یک امر بسیار زمانبر میباشد و با استفاده از کناف دیگر احتیاجی به تخریب دیوار ها و سقف های قدیمی نمیباشد و میتوان کناف دیوار و سقف را با سقف و دیوار اصلی جایگزین نمود . 


برای داشتن کناف مقاوم و اصول بهتر است زیرسازی مناسبی را اجرا نمود . برای اجرای کناف سقف بهتر است تمامی گچبری های قدیمی را از روی سقف تخریب نمود و بعد زیرسازی یکدستی را بر روی سقف انجام داد و در مرحله ی بعد کناف را وصل نمود و در مرحله ی بعد درزگیری اصولی و در آخر رنگ آمیزی به سلیقه ی مشتری انجام داد . 


انواع کناف 

کناف بدون سازه 
در این نوع کناف اولین مرحله سطح دیوار یا سقف مورد نظر را به یک نوع خمیر به نام پرفلیکس به طور کامل پوشانده و مظطح مینماییم و در مرحله ی بعد به وسیله ی بتون کار درزگیری را به صورت نواری انجام میدهیم  و بعد به راحتی میتوان کار کاشی کاری یا کاغذ دیواری را به راحتی انجام داد . 


کناف با سازه 
در این نوع کناف اولین مرحله نصب کناف به وسیله ی پیچ به سازه ی اصلی میباشد و برای وصل این نوع کناف باید فاصله ای بین کناف و سازه ایجاد نمود تا تاسیسات و اتصالات ساختمان در پشت آن قرار گیرد که در صورت نیاز به تاسیسات دسترسی داشت . 


مزایای استفاده از کناف در معماری داخلی 

1- وزن کمتر کناف نسبت به سازه های دیگر یکی از ویژگی های مهم و بارز کناف میباشد که در کار ساخت و ساز باعث پیشرفت سریع کار میشود. 
2- انعطاف پذیری بالا و نحوه ی اتصال کناف یکی از ویژگی های مهم این سازه میباشد.
3- یکی دیگر از ویژگی های مهم کناف دسترسی داشتن به تاسیسات و اتصالات و برق کشی های ساختمان است که در صورت خرابی به راحتی میتوان تعمیر و یا تعویض نمود . 
4- طراحی نور و نورپردازی به سبک دلخواه در کناف امکان پذیر میباشد . 
5- متنوع بودن طرح های کناف و طراحی مدل به سلیقه ی مشتری . 
6- بعد از اتمام کار نصب کناف برای رنگ آمیزی میتوان از هر طیف رنگی به سلیقه ی مشتری و مناسب با  بقیه ی دکوراسیون استفاده نمود . 
7- کناف ها عایق صدا و حرارت و رطوبت و کپک میباشند و بسته به کاربری مکانی که نصب میگردند میتوان از نوع مورد نظر کناف استفاده کرد . 


قیمت کناف را چگونه محاسبه میکنند ؟ 

برای محاسبه قیمت کناف اولین مورد متراژ کار انجام شده بر حسب متر مربع میباشد ، طرح مورد نظر مشتری و مصالح به کار رفته ، ابزار استفاده شده ، هزینه حمل و نقل و دستمزد کارگران موارد مهم در محاسبه قیمت میباشد . یکی از موارد مهم در برآورد قیمت کناف زیرسازی محل نصب میباشد ، که این زیرسازی در خانه های قدیمی نسبت به خانه های نوساز هزینه بیشتری را به خود اختصاص میدهد .


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

باریسول و اپوکسی