پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403، 25 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1019

نماینده فروش دستگاه لیزر الکساندرایت خراسان رضوی مشهد

نمایندگی خرید و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا و دایود در خراسان رضوی مشهد نیشابور سبزوار تربت حیدریه کاشمر قوچان تربت جام تایباد چناران گناباد سرخس گلبهار درگز خواف بردسکن طرقبه شاندیز

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

19 آذر 1400 ساعت 13:33

تاریخ انقضا:

30 آذر 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

بازرگانی خرید و فروش دستگاه لیزر مو الکساندرایت در خراسان رضوی مشهد
 

موارد استفاده از لیزر الکساندرایت

از مزایای بسیار مهم لیزر الکساندرایت این است که علاوه بر از بین بردن موهای زائد، به علت طول موج دستگاه، برای درمان عروق واریسی یا عنکبوتی نیز کاربرد دارد.
با دستگاه لیزر الکساندرایت می توان عروق واریسی ساق پا و صورت را تا 80 درصد درمان کرد.
این دستگاه لیزر دارای تابش پالس های انرژی با توان بالا است و همین توان بالا می تواند به راحتی در پاک کردن و از بین بردن تتو استفاده شود.
البته شایان ذکر است که برای از بین بردن تتو، تعداد جلسات متفاوت می باشد که این تفاوت در تعداد جاسات بستگی به نوع و مواد تتو، طول عمر و عمق نفوذ و کیفیت تتو دارد.
حال اگر پهنای پالس دستگاه را کاهش دهیم و تنظیمات دستگاه را در حالت پهنای پالس کوتاه قرار دهیم می توانیم با ایجاد قدرت و انرژی بالا، برای از بین بردن کک و مک و هر گونه رنگدانه پوستی از این دستگاه استفاده کنیم.
 

عوارض جانبی استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت

استفاده از دستگاه الکساندرایت، ماندد هر دستگاه دیگری می تواند عوارضی داشته باشد و نمی توان گفت کاملا بی ضرر است.
عوارض استفاده از دستگاه لیزر، درد قابل تحمل در ناحیه مورد درمان که با استفاده از پماد بعد از عمل لیزر بسیار کاهش می یابد.
احتمال دارد بعد از لیزر ، محل لیزر شده متورم شود که بعد از گذشت چند روز ، این التهاب و تورم کاملا از بین می رود.
در بعضی موارد دیده شده که بعد از لیزر، پوست دچار کبودی یا تیرگی شده که این مورد هم بعر از گذشت 10 روز کاملا رفع می گردد.
 

نکات استفاده از لیزر الکساندرایت

یکی از معضلات خانم ها در مورد بیکینی و ژنیتال خود، تیره بودن این ناحیه از بدن است. شما به راحتی می توانید این مشکل را پشت سر بگذارید. به این صورت که لیزر موهای زائد به راحتی ریشه و قسمت های تیره زیر پوست را از بین می برد و سبب می شود تا پوست ناحیه ژنیتال شما پس از انجام جلسات لیزر موهای زايد کاملا رنگی روشن و پوستی لطیف پیدا کند. لطفات پوست به دلیل بسته شدن منافذ پوست به دلیل وجود داشتن موها زائد است.
پس از لیزر موهای زائد ژنیتال دیگر نیازی به وکس کردن، استفاده از موم و دستگاه اپلیدی نیست و برای همیشه با موهای زائد بیکینی خود خداحافظی کنید.

اگر لیزر موهای زائد صورت انجام داده اید ، نباید آرایش کنید.  زیرا استفاده از لوازم آرایش ممکن است پوست را بیشتر تحریک کند.  بهتر است که پس از درمان از کرم های درمانی استفاده نکنید.
* بعد از 24 ساعت ، اگر قرمزی از بین برود ، می توانید آرایش کنید.
* شما باید از مصرف داروهای صورت موضعی مانند کرم ضد آکنه اجتناب کنید. بعد از 24 ساعت ، اگر قرمزی ناپدید شد ، می توانید دوباره از این محصولات استفاده کنید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09332924945

بهترین کلینیک طب سنت...

------

کلینیک آرمان الهیه

02122088428

مرکز لیزر سعادت آباد

09903678757

میکروبلیدینگ و میکرو...