پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 858

پنجره دو جداره و سه جداره گیلان رشت

مجری تولید و ساخت و نصب و خرید و فروش درب و پنجره دو جداره و سه جداره پروفیل وینتک،هافمن،ماکرو وین،هوم لند دستگیره توری اسپانیولت پنجره یراق آلات یوپی وی سی upvc در رشت گیلان

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران-گیلان

تاریخ ارسال:

27 بهمن 1400 ساعت 08:59

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

0215671950

موبایل:

0912515318

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

سایان وین ، مجری طراحی و ساخت و نصب پنجره دو جداره یو پی وی سی UPVC در گیلان رشت

ارائه انواع درب و پنجره دو جداره upvc
ارائه انواع درب و پنجره آهنی و مینیاتوری
دربهای ورودی، دروازه های باغ، فریم آهنی، چهارچوب و نرد
طراحی و تولید و نصب انواع درب و پنجره های یو پی وی سی و ترمال بریک
نصب انواع شیشه دوجداره ساده و دکوراتیو در اسرع وقت

از چند سال قبل با پیشرفت علم و تکنولوژی در عرصه ی ساخت و ساز پنجره های جدیدی تولید گردیده است که باعث آرامش و آسایش ساکنین خانه و مکانهای اداری شده است و از عبور سر و صدا و گرد و غبار و آلودگی ها جلوگیری میکند . 

در قدیم برای نصب شیشه ی پنجره ها از یک شیشه استفاده میشد ولی امروزه با نصب دو شیشه و یا سه شیشه پنجره تولید میشوند و بین این شیشه ها گاز آرگون میباشد . 
در صنعت ساخت و ساز در قدیم برای درب و پنجره ها از پروفیل های آهنی استفاده میشد و یکی از معایب این کار این بود که بار اضافی به ساختمان وارد می نمود و به مرور زمان در شرایط جوی دچار زنگ زدگی میشد . با استفاده از پروفیل های یو پی وی سی که در سالهای اخیر وارد بازار شده است و کیفیت بالا و مطلوبی دارد و دچار زنگ زدگی نمیشوند . 
 

سازنده انواع پنجره های دو جداره : 

1- پنجره دو جداره کشویی : این مدل پنجره به سورت ریلی باز و بسته میشود و در دو مدل تک ریلی و دو ریلی موجود میباشد . 
2-پنجره دو جداره دو طرف باز شو : در این مدل پنجره از یک طرف به صورت لولایی و از جهت دیگر با دادن دستگیره به سمت بالا از عرض باز میشود . این مدل امینت بالایی دارد . 
3-پنجره دو جداره یک طرف باز شو : در این مدل پنجره فقط به یک صورت باز میشود و یکی از پر استفاده ترین نوع پنجره میباشد . 
4- پنجره دو جداره فرانسوی با مولیون متحرک : در این نوع پنجره یک مولیون متحرک نصب شده است که با باز شدن یکی از لنگه ها مولیون باز میشود و با باز شدن پنجره هیچ ستونی در وسط کار دیده نمیشود . 
5- پنجره دوجداره فولکس واگنی : در این نوع پنجره به صورت پنجره های ماشین فولکس باز میشود بدین صورت که پنجره به سمت داخل باز میشود و در ریل خود قرار میگیرد . این مدل برای ویلاها بسیار مناسب میباشد . 
6-پنجره دو جداره آکاردئونی : در این مدل پنجره به صورت آکاردئون باز و بسته میشود یعنی تمامی لنگه های پنجره به یک سمت جمع میشوند و بر روی یک لنگه ثابت قرار میگیرند .
 

انواع قاب برای پنجره های دو جداره : 

قاب یو پی وی سی : در این نوع پنجره های دو جداره به دلیل جنس مرغوبشان عمر بیشتری نسبت به پنجره های قدیمی دارند و یکی از پر استفاده ترین متریال استفاده شده در صنعت  و ساز میباشند . 

قاب آلومینیومی : قاب های آلومینیومی نسبت به قاب های دیگر سبکتر بوده و از مقاومت بالایی برخوردارند و ساختار ظریف و زیبایشان باعث محبوبیت آنهاست . 
 

انواع قاب های پنجره های سه جداره : 

1-قاب یو پی وی سی یکی از مرغوبترین قابهایی است که برای پنجره های سه جداره استفاده میشود و در حین زیبایی در مقابل شرایط جوی دچار زنگ زدگی نمیشوند . 
2- قاب آلومینیومی : وزن قابهای آلومینیومی نسبت به قاب های دیگر سبکتر بوده و مقاومت بالایی دارد و بسیار زیبا و شکیل میباشد . 
 

انواع پنجره های سه جداره : 

1- پنجره های سه جداره کشویی 
2- پنجره سه جداره دو طرف باز شو 
3- پنجره سه جداره فرانسوی با مولیون متحرک 
4-پنجره سه جداره فولکس واگنی 
5-پنجره سه جداره یک طرف باز شو 
6-پنجره سه جداره آکاردئونی 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
02144627408

مروارید بندر پل