شنبه 1 اردیبهشت 1403، 20 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 743

فروش پروفیل وین تک در کردستان

تولید و فروش پنجره آلومینیومی ترمال بریک خرید و فروش یراق آلات upvc تولید و پخش لوازم توری پلیسه نمایندگی وین تک در سنندج سقز مریوان بانه قروه بیجار کامیاران دهگلان دیواندره

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران-کردستان

تاریخ ارسال:

18 فروردین 1401 ساعت 12:39

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

0215671950

موبایل:

0912515318

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

خرید و فروش یراق آلات upvc در کردستان و سنندج

پنجره دوجداره یو پی وی سی چیست :

استفاده از دولایه شیشه و همچنین گاز آرگون در بین این شیشه ها باعث شده به این پنجره های لقب پنجره دو جداره را بدهند البته در برخی از موارد به دلیل استفاده از یو پی وی سی به این پنجره ها ، پنجره دوجداره upvc نیز گفته می شود
 

 مخفف کلمات یو پی وی سی (Unplasticized PolyVinyl Chloride) حالت سخت شده­ ی پلی­وینیل­کلراید است. ۸۵ درصد ترکیب پروفیل­های پنجره upvc از همین ماده تشکیل شده. پس بهتر است نگاه کوتاهی به ساختار و چیستی آن داشته باشیم.
مواد اصلی upvc را نفت خام و نمک طعام تشکیل می­دهد . از نفت خام اتیلن و از نمک، کلر بدست می آید. از طریق پلیمریزاسیون، کلر، اتیلن و وینیل کلرید با هم ترکیب شده و پلی وینیل کلرید یا بصورت خلاصه PVC  بدست می آید که ماده ای پلاستیکی و قابل ارتجاع است. کاربرد این ماده تنها در ساخت درب و پنجره نیست، بلکه در بسیاری از صنایع مانند لوله کشی و حتی دندانپزشکی پر کاربرد است.
 

نماینده رسمی پروفیل وینتک کردستان و سنندج

بیش از 33% از اتلاف انرژی در ساختمان از طریق در و پنجره ها می باشد سیستم های در و پنجره وین تک دارای مزایا و محسنات بسیاری می باشد که موجب رفاه حال ساکنین هر ساختمانی خواهد بود. 
سیستم های در و پنجره ساخته شده از پروفیلهای UPVC وین تک علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری، دارای مزیت های متعدد به شرح ذیل میباشد که در نهایت موجبات ایجاد آسایش درهر ساختمانی را فراهم می آورد .


پنجره وینتک ، عایق حرارتی و صوتی

مهم­ترین دستاورد پنجره های امروزی نسبت به مدل­های قدیمی حفظ انرژی است. پنجره­ های upvc عایق حرارتی هستند و با حفظ گرما و سرمای محیط داخلی، مصرف انرژی را تا حد بالایی کاهش می­دهند.
ویژگی سودمند بعدی عدم انتقال صدا است. پنجره upvc مزاحمت­های صوتی را تا یک هشتم (حدود ۴۳-۳۳ دسی بل) کاهش می­دهد و همین­طور از بهترین گزینه­ ها برای ترکیب با شیشه دوجداره است. نتیجه ­ی این ترکیب، یک پنجره عالی برای حفظ آرامش شما و عدم انتقال سر و صدای بیرونی به محیط خانه است.


مقاوم در برابر آتش­ سوزی

پنجره یو پی وی سی به دلیل ساختار خود (غلظت کلر بالا و ترکیبات ضد اشتعال) مقاومت فوق­العاده ­ای در برابر آتش دارد.  موافق هستید که این ویژگی در مواقع بحران تا چه حد برای حفظ ایمنی ساکنان مفید است.


مقاومت در برابر شرایط جوی

در پنجره­ های upvc تمهیدات کامل جهت مقاومت در برابر شرایط جوی در نظر گرفته شده است. در ترکیب این پنجره از پلی وینیل کلرید، تثبیت کننده، دی اکسید تیتانیوم ۷% و … استفاده شده است. این ترکیبات در برابر تغییرات شرایط جوی، اشعه خورشید و ماوراء بنفش، برف و باران و … تغییر شکل نمی­دهندو پروفیل دوجداره را برای استفاده در هر وضعیت اقلیمی مناسب می­ کند.


زیبایی ظاهری پروفیل وینتک

پنجره upvc به دلیل شکل­ پذیری قابلیت تولید در تمام مدل­ها را دارد و هیچ محدودیتی برای انتخاب ایجاد نمی­کند. برای انتخاب مدل پنجره ­تان طبق دکوراسیون خانه می­توانید به راهنمایی کارگاه ما (  وین تک  ) مراجعه کنید.

در نگهداری صحیح پروفیل های استفاده شده در درب و پنجره UPVC بایستی دقت لازم و کافی انجام گیرد و نهایتاً هر شش ماه یکبار بصورت دوره ای با آب و صابون نظافت گردند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09213278575

کفپوش کاستو پارادايس

02122873742

شرکت معماران برتر