جمعه 7 اردیبهشت 1403، 26 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 724

نمایندگی پنجره دو جداره وین تک شیراز فارس

تولید و فروش پنجره آلومینیومی،یراق آلات upvc،لوازم توری پلیسه شیراز نمایندگی فروش پروفیل وینتک،هافمن،ماکرو وین،هوم لند دستگیره توری اسپانیولت پنجره یراق آلات یوپی وی سی در استان فارس شیراز

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران-شیراز

تاریخ ارسال:

21 فروردین 1401 ساعت 06:15

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

0215671950

موبایل:

0912515318

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

نمایندگی پروفیل و یراق آلات upvc وین تک شیراز
 

پنجره دوجداره
نوع فریم پروفیل مصرفی که ممکن است بازسازی یا نوسازی باشد مشخص شود. زیرا فریم پروفیل مصرفی برای تعویض یک پنجره که قبلا از نوع آلومینیوم ،آهن و یا هر جنس دیگری بوده با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره برای ساختمانی که در حال ساخت می باشد متفاوت است که در اصطلاح پروفیل مصرفی تعویضی را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی می گویند.
 

قیمت پنجره دو جداره وین تک :

قیمت پنجره دوجداره upvc را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشو های آن بطور دقیق محاسبه کرد چرا که قیمت پنجره دوجداره به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار شیشه دو جداره بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد.


قیمت درب و پنجره دوجداره upvc برای ساختمان نوساز(در حال ساخت) با ساختمان هایی که درب و پنجره های قدیمی داشته و تصمیم به تعویض آن با درب و پنجره دوجداره upvc را دارند متفاوت می باشد.علت این تفاوت نوع فریم مصرفی و نوع نصب آن می باشد.
 

پروفیل رنگی یو پی وی سی

پروفیل یو پی وی سی به دلیل ذرات موجود در آن اغلب به رنگ سفید است.اما تولید کنندگان پروفیل به خاطر برطرف کردن نیاز مشتریان مختلف به تولید پروفیل رنگی نیز می پردازند. پروفیل های رنگی به چند دسته تقسیم می شوند: 
 

الف)پروفیل های کو اکسترود: 
پروفیل هایی هستند که از بازیافت و ضایعات و به وسیله دستگاه اکسترودر تولید می گردد و به این شکل انجام می گیرد که مواد بازیافتی موجود در پروفیل ابتدا توسط یک اکسترودر تولید و توسط یک اکسترودر دیگری که از اکسترودر اولی کوچکتر می باشد سفید و یا رنگی می شود. 
 

ب)پروفیل های لمینت یا روکش شده:
این نوع پروفیل از راه قرار دادن روکش هایی بر روی پروفیل ایجاد می شود که این روکش ها در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند و توسط چسب های مختلف به پروفیل چسبانده می شوند
 

پنجره upvc سايبانی

بازشوي اين نوع از پنجره upvc به صورت يك جهت است كه قابليت تغيير جهت سش يا بازشو از بالا به پايين و يا از پايين به بالا و همچنين از داخل به بيرون و يا بر عكس را دارد كه اين نوع از پنجره upvc در توالت و حمام كاربرد دارد.
 

پنجره upvc ثابت در آلاچیق

پنجره دو جداره یو پی وی سی ثابت در ساخت آلاچیق upvc بالکن و نیز محوطه های گلخانه ای و پاسیو بسیار پر کاربرد بوده و موارد استفاده زیادی دارد این نوع از پنجره بدلیل ثابت بودن بالاترین درجه عایق را داراست.


از دیگر موارد استفاده از پنجره های upvc ثابت در پوشش سقفهای آلاچیق و مناطقی که می خواهیم در عین داشتن عایق رطوبت و گرما از نور کامل نیز بهره ببریم می باشد که بهترین گزینه در این موارد بی شک پنجره های یو پی وی سی می باشد . بیشترین سهم را پنجره یو پی وی سی ثابت دارد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

انجام کلیه پروژه ها...

09130998780

بازرگانی کاشی وسرامی...