جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2153

سقف شیروانی ویلایی دماوند

اجرای سقف شیروانی در دماوند و گیلاوند و آبسرد مجری پوشش سقف شیب دار ویلا تعمیر و تعویض سقف شیبدار و کاذب ساخت و نصب سقف آردواز شیروانی ساخت سقف ویلا با شینگل دکرا پرچین پیمانکاری سقف شیبدار

نام و نام خانوادگی:

پاشازاده

موقعیت:

تهران-دماوند

تاریخ ارسال:

2 اردیبهشت 1401 ساعت 19:11

تاریخ انقضا:

31 اردیبهشت 1410

تلفن تماس:

02188323483

موبایل:

09129277017

پست الکترونیکی:

paydarpisheh@gmail.com

ویدئو:

آدرس:

دفتر مرکزی : تهران - سهروردی - خیابان اورامان - پلاک 25 - واحد 5

متن آگهی

سقف شیروانی ویلایی دماوند


ساخت سقف شیبدار ویلا در دماوند گیلاوند آبسرد

سقف شیبدار ویلا مهمترین قسمت در زمینه زیبایی ساختمان به شمار می رود.
ساخت سقف شیبدار با طراحی شکیل و مدرن به همراه نصب سردرب ورودی و آلاچیق ، زیبایی فوق العاده ای به بنای ساختمان داده و از سوی دیگر باعث افزایش قیمت و بهای ویلا می گردد.


با توجه به اوضاع اقتصادی امروزه و تورم روز افزون ، مهمترین قسمت کار انتخاب سقف مناسب با توجه به محیط جغرافیایی ملک می باشد.
به عنوان مثال سقف های وارداتی کشور آلمان مانند دکرا و شینگل زیبایی فوق العاده ای دارند اما برای آب و هوای گرم و خشک کاربرد جالبی نداشته و فقط هزینه زیادی روی دست شما می گذارند.
پس با توجه به زیبایی ویلا باید بهترین انتخاب برای آب بندی سقف را در نظر بگیریم.


شرکت پایدار پیشه با نیم قرن سابقه در امر ساخت و نصب انواع سقف های شیبدار شیروانی ویلاها به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات مشاوره ای برای انتخاب بهترین سقف برای ویلای شما می باشد.
مشاوره ، بازدید و حتی طراحی سقف شما را به صورت رایگان انجام داده تا با بهترین اطلاعات نسبت به شروع کار اقدام بفرمایید .
 

اهمیت سقف شیبدار 

سقف پناهگاه یک ساختمان است و در کنار استحکام و زیبایی، به ساختمان هویت نیز می بخشد، از این رو یکی از اصلی ترین اجزای ساختمان شمرده شده و باید با دیدی تخصصی نسبت به کیفیت، طراحی و اجرای آن نگــاه کرد.
 

آیا میدانستید توجه به عوامل بسیاری در محیط زیست مثل میزان باد، باران، رطوبت، موقعیت جغرافیایی، گرما، سرما و نیز نوع کاربری بنا، وزن و دیگر مشخصات فنی ساختمان، علاوه بر احترام به سلیقه مشتری و حفظ تناسب و زیبایی ظاهر ساختمان در انتخاب پوشش مناسب برای سقف شما موثر است؟


بسته به شکل کلی سقف را می توان به دو دسته غالب طبقه بندی شده تقسیم کرد: سقف مسطح و سقف شیبدار.


در معماری نوین سقف های مسطح بیشتر در ساختمان های تجاری شایع هستند، در مقایسه با آن سقف شیبدار به دلیل تنوع بسیار زیاد،نصب آسان، صرفه جویی در زمان، پرت کم مصالح ساختمانی، امنیت بالا در مقابل آتش سوزی، وزن کم، سازگاری با شرایط اقلیمی، دوام بالا و ظاهر زیبایی که نسبت به سقف های مسطح دارد علاوه بر سازه های تجاری بیشتر در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.
 

ساخت سقف ویلا

ویلا در اصل به خانه ای ساخته شده در اطراف شهر گفته می شود که دارای معماری به سبک ایتالیایی است. ویلا ها عمدتا در زمینی وسیع ساخته می شوند و بنای آن باید دارای جذابیت زیادی باشد و ترجیحا بنای ساختمانی ویلا باید با باغچه های سرسبز و چشم اندازهای زیبا احاطه شده باشد.
 

تاریخچه
استفاده از اصطلاح ویلا به اوایل امپراطوری رم بر می گردد. در آن دوره کارشناسان ویلا ها را دو نوع تقسیم کرده بودند: ویلاهای روستایی و ویلاهای شهری. ویلا های روستایی همان خانه های افراد کشاورز و ساکن روستا بود و ویلا های شهری به افراد ثروتمندی که در شهر زندگی می کردنند و آرزوی داشتن زندگی روستایی را داشتند تعلق داشت. افراد گروه دوم در بهترین و زیبا ترین حالت برای خود شرایط زندگی روستایی را تامین می کردند.
 

ویژگی های معماری
تمام ویلاها دارای مشخصه های متمایز در معماری بنا هستند. قابل توجه ترین مشخصه آن ها این است که در یک محوطه وسیع و باز ساخته میشوند. همچنین بسیاری از ویلاها دارای یک برجک مرکزی در بنای خود هستند که از تمام قسمت های بنا بلندتر است و به عنوان نقطه کانونی بنای ویلا از آن نام برده می شود. ویلا در قطعه بزرگی از زمین ساخته می شود و اطراف آن مملو از درختان، مناظر زیبا، و آبنماهایی است که در محوطه سازی ویلا طراحی و ساخته می شوند. ناگفته نماندکه محوطه سازی و دکوراسیون خارجی ویلا از اهمیت زیادی بر خوردار است و فضایی که بنای ویلا را احاطه می کند باید دارای زیبایی و جذابیت های بصری زیادی باشد. ویلا ها اغلب دارای بام های شیروانی با پوششی سفالین هستند و در نمای آن از آجر و موزائیک برای زیبا سازی استفاده می کنند.
 

سبک ویلا
سبک ویلای شما را عناصر و المنت های استفاده شده در آن تعیین می کنند. بنابراین مهم است از ابتدای ساخت ویلا بدانید چه سبکی را برای ویلای خود می پسندید. زیرا در این صورت می توانید مصالح مناسب و لازم را راحت تر تشخیص دهید و برای خرید آن اقدام کنید. برای مثال ویلایی با سبک کلاسیک دارای نمایی آجرین و درها و کفپوشی چوبی است.
 

آب و هوا
آب و هوا و منطقه جغرافیایی که ویلا در آن ساخته می شود نقش مهمی در نوع مصالح مناسب برای ویلا و معماری دارد. برای مثال سقف شیروانی و عایق بندی بام بسیار قوی برای ویلاهایی که در مناطق بارانی ساخته می شوند از جمله موارد حیاتی و بسیار لازم است. هم چنین ویلاهایی که در مناطق بادخیز ساخته می شوند حتما باید دارای بادگیرهای قوی باشند تا صدمه نبینند.
 

خدمات سقف شیبدار شرکت ساختمانی پایدارپیشه

اجرای کلیه متریال های پوشش سقف خارجی ، شینگل ، دکرا ، متروتایل ، آندولین ، آندوویلا
مجری سقفهای شیروانی ایرانی ، ایرانیت ، آردواز ، سفال ، پرچین ، طرح سفال
ساخت سوله و اسکلت خرپای ویلایی
اجرای انواع سقف ویلا آلاچیق سایبان انباری پارکینگ و نمای پیشانی ساختمان
تعمیر و تعویض و آب بندی سقف های قدیمی و جدید
پوشش سقف نورگر و تراس و حیاط خلوت با ورق پلی کربنات
اجرای انواع سقف کاذب کناف و دامپا و لمبه و گچبرگ
تامین و تهیه کلیه لوازم و ملزومات سقف شیب دار و سقف کاذب
پوشش سقف سوله با انواع ورق های رنگی و گالوانیزه و ساندویچ پانل
ارائه پیش فاکتور و ارسال لیست قیمت جهت کارفرمایان گرامی
آمادگی عقد قراداد با ادارات و ارگان ها و شرکت های انبوه سازی در سراسر کشور


سقف شیروانی ویلایی دماوند


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر