سه شنبه 28 فروردین 1403، 16 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 581

فروشگاه لوازم یدکی مزدا بجنورد خراسان شمالی

بورس لوازم و قطعات یدکی اصلی ژاپنی و چینی مزدا در در بجنورد شیروان اسفراین جاجرم آشخانه فاروج گرمه توزیع و عرضه کلیه لوازم یدکی خودروهای مزدا در ایران به صورت تکی و عمده با قیمت ارزان و مناسب

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران-خراسان شمالی

تاریخ ارسال:

27 خرداد 1401 ساعت 18:00

تاریخ انقضا:

31 تیر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروش لوازم مزدا در بجنورد

فروشگاه لوازم یدکی مرکز پخش لوازم اصلی مزدا در خراسان شمالی ، انواع قطعات بدنه اورجينال را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان گرامی خود عرضه می کند. فروشگاه برادران حسین پور معتبر ترین و با کیفیت ترین عرضه کننده قطعات موتوری و برقی و زیربندی و جلوبندی و بدنه و… می باشد. جهت خرید حضوری لوازم یدکی اورجينال این فروشگاه معتبر به آدرس درج شده در سايت مراجعه کنید.


لوازم بدنه مزدا موتور

انواع قطعات اورجينال سر سیلندر ، کفشک لنت جلو ، ضربه گیر اتاق ، کمک فنر جلو ، لنت جلو دیسکی، دیسک چرخ جلو ، شیلنگ برگشت ،آینه بغل ، سنسور اکسیژن و…. را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما متقاضيان گرامی عرضه می نماید. جهت سفارش و خرید قطعات بدنه مزدا در خراسان شمالی با شماره تلفن درج شده در آگهی تماس بگیرید.


فروش لوازم یدکی خودرو مزدا

اولین توزیع کننده قطعات موتوری و گیربکسی مزدا با بهترین قیمت، بالاترین کیفیت و ضمانت یک ساله قطعات. انواع قطعات کفشک لنت عقب ، ضربه گیر عقب ، کمک فنر عقب ، تسمه دینام منجید دار ، پمپ ترمز ، شیلنگ رفت ، بلبرینگ کلاچ، سیلندر ترمز چرخ، سوزن انژکتور و….. در این مجموعه بزرگ لوازم یدکی مزدا بنزینی، دوگانه سوز به فروش می رسد. این مجموعه فروش واسطه ای ندارد و قطعات یدکی مستقیم به دست مصرف کننده میرسد.


فروش عمده قطعات یدکی مزدا

عرضه کننده بدون واسطه قطعات اصل و کمیاب با مناسب ترین قیمت می باشد. کیفیت قطعه و لوازم یدکی خودرو بسیار با اهمیت است. استفاده از قطعات تقلبی باعث تخریب موتور خودرو می شود. بسیاری از مصرف کننده به علت قیمت پایین‌تر و تبلیغات غیر واقعی از فروشندگان غیرمجاز قطعات یدکی را خریداری می کنند و باعث به وجود آمدن مشکلات فنی فراوانی برای خودرو می شوند. فروشگاه برادران حسین پور با فروش عمده لوازم یدکی نیسان مزدا در بجنورد کلیه لوازم های موتوری و اورجينال انواع مزدا را با ضمانت پس از فروش عرضه می نماید.
 

در صورت نیاز و جهت سفارش خرید لوازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
02151247777

ایران خودرو دیزل

------

واردات و فروش موتوره...