چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403، 24 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 881

تولید و فروش کمد برزنتی

مرکز خرید و فروش کمد برزنتی در تهران با قیمت ارزان تولید کننده انواع کمد جاکفشی ، کمد جا رختخوابی ، کمد برزنتی سفارشی ، کمد تک و دوقلو برزنتی ، کمد جا لباسی برزنتی تولید و پخش کمد پارچه ای

نام و نام خانوادگی:

محمدزاده

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

23 آبان 1401 ساعت 11:43

تاریخ انقضا:

30 آذر 1403

تلفن تماس:

02136082006

موبایل:

09127350657

پست الکترونیکی:

-

ویدئو:

آدرس:

تهران-پاکدشت - قیامدشت - خیابان حصار امیر - نرسیده به شهرک انقلاب - خیابان پونل - نبش بوستان دوم - درب اول

متن آگهی

خرید و فروش کمد برزنتی

امروزه متراژ خانه‌ها کمتر شده است و تعداد کمتری کمد در هر اتاق قرار داده می‌شود. حتی اگر اتاق دارای کمدهای زیاد و متعددی باشد، بعضی از وسایل مانند جوراب‌ها یا لباس‌های زیر نیاز به دسترسی سریع دارد. به این منظور می‌توان از کمدهای تاشو استفاده کرد. یکی از مدل‌های کمد تاشو کمد برزنتی است، که در میان مردم از آن استقبال خوبی می‌کنند. تمامی خانه‌ها به یک کمد برزنتی نیاز دارند. برای آشنایی بیشتر با این وسیله کاربردی در ادامه همراه ما باشید. 
 

کمد برزنتی چیست؟

امروزه استفاده از کمدهایی با جنس پارچه رو به افزایش است. یکی از معروف‌ترین مدل‌های کمدهای پارچه‌ای، کمد برزنتی است. افراد به دلایل متعددی از این مدل کمد بهره می‌برند. بعضی از کمدهای برزنتی قابلیت شستشو دارند و به همین دلیل گزینه‌ای مناسب برای استفاده در هتل‌ها به شمار می‌روند. کمد برزنتی به عنوان شناخته‌ترین مدل کمدهای پارچه‌ای است.


کاربرد کمد برزنتی

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، از کاربردهای کمد برزنتی می‌توان به سهولت دسترسی اشاره کرد؛ اما این مورد تنها کاربرد کمدهای برزنتی نیست. در صورتی قصد قرار دادن یک کمد در حمام خود را دارید، بهترین گزینه برای شما کمد پارچه‌ای است. در صورتی که در حمام یا دستشویی خود از کمدهای چوبی استفاده کنید، پس از مدتی شاهد خراب شدن آن خواهید بود. به دلیل قابل شستشو بودن کمدهای برزنتی، استفاده از این مدل کمد در اتاق کودک نیز توصیه می‌شود. تمیزی و استریل بودن فضای اتاق کودک و نوزاد مسئله‌ای مهم و اساسی است.


کمد برزنتی کاربردهای بسیار زیاد و متعددی دارد. این نوع از کمد به دلیل عبور ندادن کثیفی و رطوبت، بسیار مناسب برای استفاده به عنوان جاکفشی هست. در صورتی که کفش کثیف و گلی خود را در این کمدها بگذارید، کثیفی به بیرون انتقال نمی‌یابد؛ همچنین پس از کثیف شدن کمد می‌توانید آن را بشویید و مجددا استفاده کنید.


مزایای کمد برزنتی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد به سراغ انتخاب کمدهای برزنتی می‌روند، باز بودن دست خریدار برای ابعاد، رنگ و... در هنگام خرید است. شما می‌توانید به راحتی رنگ مورد نظر خود را در هنگام سفارش انتخاب کنید؛ همچنین امکان خرید کمد در سایز دلخواه شما وجود دارد. در میان کمدهای پارچه‌ای، نوع  برزنتی به دلیل ضدآب بودن، فروش بیشتری دارد؛ به همین دلیل می‌توان آن را در محل‌های مرطوب مانند حمام، دستشویی، استخر، جکوزی و.. نیز قرار داد؛ همچنین افرادی که در مناطق مرطوب زندگی می‌کنند، با خریداری این کمد در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌نمایند. 


کمدهای چوبی و فلزی برای نصب نیازمند متخصص هستند، در صورتی که کمدهای پارچه‌ای به راحتی توسط همه افراد قابل نصب هستند. یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای کمدهای برزنتی، امکان جمع کردن یا تعویض راحت آن است. 


قیمت کمد برزنتی

قیمت این کمدها به عوامل متعددی مانند جنس، کیفیت، کشور ساخت و دیگر موارد بستگی دارد. با هزینه بیشتر در هنگام خرید کمد، کیفیت و طول عمر بالاتری را در اختیار خواهید داشت. کمد برزنتی مزایا و کاربرد بیشتری نسبت به سایر کمدهای پارچه‌ای دارد، به همین دلیل قیمت ‌آن‌ها بالاتر از دیگر نمونه‌ها است. 


خرید کمد برزنتی

در هنگام خرید کمد برزنتی در مرحله اول مکانی که برای آن در نظر گرفتید، اندازه‌گیری کنید تا مشکلی در قرار دادن کمد پیش نیاید. امروزه خرید آنلاین بیشتر مورد استقبال افراد است. اگر به دنبال سایتی با سابقه هستید، از همین سایت خرید کنید تا در کنار کیفیت عالی، ارسال سریع و قیمت مناسب را تجربه نمایید. 


سخن پایانی
اگر قصد خرید کمد برزنتی را دارید، بهترین راه گزینه آنلاین است. با خرید آنلاین در هزینه و وقت خود صرفه‌جویی کنید؛ همچنین باید سایتی مطمئن و خوش سابقه را انتخاب کنید. این سایت با ارائه بهترین کمدهای برزنتی در کنار قیمتی مقرون به صرفه، سعی در جلب اعتماد مشتریان خود دارد. با یکبار خرید کمد، این سایت را به اطرافیان خود معرفی می‌کنید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09357837437

سینی خوراکی پشت صندل...

------

سرویس خواب چوبی ارزا...