پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403، 25 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2289

تعمیرات تخصصی چرخ خیاطی هسکوارنا

تعمیرگاه چرخ خیاطی هسکوارنا سوئدی با گارانتی معتبر تعمیر و فروش چرخ خیاطی هسکوارنا نمایندگی مجاز انواع چرخ خیاطی هسکوارنا در غرب تهران بهترین تعمیرکار چرخ خیاطی هسکوارنا در تهران

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

5 آذر 1401 ساعت 11:30

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

تعمیرات تخصصی چرخ خیاطی هسکوارنا


تعمیرگاه مجاز چرخ خیاطی هسکوارنا در تهران

تعمیرگاه مجاز چرخ خیاطی درغرب تهران با بکارگیری کارشناسان و تکنسین های خبره تخصص ویژه ای در عیب یابی،راه اندازی انواع چرخ خیاطی ایرانی و خارجی خانگی( دستی ، برقی ) و چرخ خیاطی های صنعتی و نیمه صنعتی( میاندوز، راسته، زیگزال و ...) دارد.


مشاوره رایگان و پرسش و پاسخ از چرخهای خیاطی،شامل:
مشاوره رایگان برای خرید :
۱_چرخ های خیاطی،اطو،قیچی برش و....
قطعات چرخها_لوازم خیاطی_ابزار خیاطی_لوازم جانبی چرخها و.......

۲_پرسش و پاسخ از عیوب چرخهای خیاطی صنعتی راسته و سردوز 

۳_ارسال چرخ خیاطی و قطعات

و پاسخگویی به سوالات و ابهامات 


نمایندگی ما در تعمیرگاه مجاز چرخ خیاطی در غرب تهران تعمیر انواع چرخ خیاطی خانگی و صنعتی را با ضمانت انجام می دهد و برای انواع برندهای چرخ خیاطی از قطعات یدکی اورجینال کارخانه استفاده می شود.

این مرکز با بکارگیری تعداد زیادی کارشناس تعمیرات انواع چرخ خیاطی و گلدوزی ایرانی و خارجی مانند کاچیران، پفاف، ویگرولی، تویوتا، سینگر، برادر، جگوار، مارشال، مری فلاور و.... را انجام داده و نمایندگی چرخ خیاطی ژانومه نیز می باشد.


نمایندگی چرخ خیاطی هسکوارنا :

انواع چرخ خیاطی های صنعتی و خانگی
اطوهای بخار،قیچی های برش،
قطعات یدکی انواع چرخهای خیاطی
لوازم جانبی چرخهای خیاطی
لوازم و ابزار و خرج کار خیاطی
قطعات اطو
قطعات قیچی برش
انواع پایه های چرخهاي صنعتی و خانگی
دستگاه و انواع قالب های پرس و پرچ دکمه،مروارید،حلقه و....

و.....همه چیز از چرخهای خیاطی و دوخت و دوز

 

تعمیرات تخصصی چرخ خیاطی هسکوارنا


مهم ترین مراحل حفظ و نگهداری از چرخ خیاطی

پس از خرید چرخ خیاطی باید در نگهدای و حفظ دستگاه توجه نمایید. برای اطلاع از قیمت چرخ خیاطی در انواع مختلف می توانید به صفحه لیست قیمت چرخ خیاطی مراجعه کنید.


حذف پرزها: یکی از ضروری ترین وظایف برای حفظ سلامت چرخ خیاطی ، حذف پرزها است. منظور از پرزها، الیاف کوتاهی هستند که از نخ و پارچه جدا شده اند. چرخ خیاطی ممکن است به دلیل وجود این پرز ها آسیب ببیند. بنابراین بهترین کار حذف پرزها از چرخ خیاطی بعد از هر بار استفاده است. برای از بین بردن پرزها، از قلم مو ارائه شده همراه چرخ خیاطی و یک اسپری هوا فشرده استفاده کنید. با این روش از شر پرزهایی که در مناطق غیر قابل دسترس نیز گیر کرده اند، خلاص می شوید. برای اطمینان از حذف تمام پرزها، بهتر است تمام مناطق قابل تمیز کردن را باز کنید.
 

روان سازی قطعات متحرک: بعد از حذف پرزها، باید قطعات متحرک را روغن کاری کنید. این کار باعث حرکت آزادانه قطعات و جلوگیری از زنگ زدن آنها می شود.

محکم کردن پیچ های شل: این کار نیز بسیار مفید است. با این روش شما مطمئن می شوید که همه قطعات بدون عیب هستند. البته تعمیر برخی از قطعات باید توسط کارشناسان صورت بگیرد زیرا ممکن است به چرخ خیاطی آسیب برساند. برای اطمینان از اینکه کدام پیچ ها باید محکم شوند بهترین کار استفاده از کتابچه راهنما و پرسیدن از یک متخصص است. علاوه بر این در صورت گم شدن یکی از پیچ ها، باید از یک فروشگاه قابل اعتماد، پیچ مناسب برای چرخ خیاطی خود را تهیه کنید.


سیم ها را چک کنید: در نهایت، باید سیم چرخ خیاطی را نیز بررسی کنید. سیم ممکن است به دلایل متعدد از جمله اتصال نامناسب، ولتاژ اشتباه و غیره آسیب ببیند. از این رو، بهترین کار بررسی تمام سیم ها است. در صورتی که شما مشاهده کردید که قسمتی از سیم بدون روکش است، باید فورا آن را تعمیر کنید و از مسائل الکتریکی و حوادث جلوگیری کنید.


نکات ایمنی در رابطه با چرخ خیاطی :

- برای کاهش خطر شوک الکتریکی: 
همیشه بعد از استفاده از دستگاه، آن را فورا پریز برق جدا کنید، همینطور هنگام تمیز کردن،  

هشدار 
- برای کاهش خطر سوختگی، آتش سوزی، شوک الکتریکی یا آسیب به افراد. همیشه هنگامی که می خواهید هر نوع تنظیم   عنوان شده در  را انجام دهید.  

دستگاه را از پریز برق جدا کنید: 
برای جدا کردن دستگاه از برق،  دوشاخه را گرفته و آن را از پریز برق بیرون بکشید. سیم را نکشید. دستگاه را مستقیم به پریز برق وصل کنید. از سیم رابط استفاده نکنید. 
همیشه در صورت قطع برق دستگاه را از پریز جدا کنید. 
 
هرگز از دستگاهی استفاده نکنید اگر سیم یا  دوشاخه آن آسیب دیده است، اگر درست کار نمی کند،اگر افتاده است یا آسیب دیده است، یا اگر بر روی دستگاه آب ریخته است. دستگاه را برای بررسی، تعمیر، یا انجام تنظیمات الکتریکی یا مکانیکی به یک سرویسکار یا تعمیرگاه چرخ خیاطی مراجعه کنید


اگر هنگام استفاده یا عدم استفاده از دستگاه متوجه مورد غیرعادی مانند بو، گرما، تغییر رنگ یا تغییر شکل شدید، استفاده از آن را متوقف کرده و فورا سیم برق را از پریز جدا کنید. از طریق دسته آن هنگام جابجا کردن دستگاه حتما را حمل کنید. بلند کردن دستگاه از طریق هر قسمت  دیگری به دستگاه آسیب می رساند یا موجب افتادن آن می شود که می تواند منجر به بروز آسیب شود. هنگام بلند کردن دستگاه، مراقب باشید حرکت ناگهانی یا بی دقت انجام ندهید در غیر اینصورت ممکن است به کمر و زانوی خود آسیب برسانید. 


همیشه محیط کار خود را تمیز نگه دارید: 
هرگز هنگامی که روزنه های هوا مسدود شده اند از دستگاه استفاده نکنید. روزنه های تهویه دستگاه و  پدال پا را عاری از پرز، گرد و غبار و پارچه شل نگه دارید. 
از قرار دادن اشیا بر روی پدال پایی اجتناب کنید. از سیم های رابط استفاده نکنید. دستگاه را مستقیم به پریز برق وصل کنید. 
هرگز هیچ شیئی را درون هیچ روزنه ای نیندازید یا وارد نکنید. 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09121419263

ویزای کاری تضمینی تر...