سه شنبه 4 اردیبهشت 1403، 23 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 724

فروش و آموزش چرتکه و مای مت اصفهان

خرید و فروش و پخش عمده پک آموزشی چرتکه و مای مت به مدارس و مراکز آموزشی در اصفهان کاشان نجف آباد شاهین شهر فریدن شهرضا مبارکه آران و بیدگل لنجان گلپایگان چادگان فلاورجان خوانسار نائین سمیرم اردستان

نام و نام خانوادگی:

مهندس جعفرزاده

موقعیت:

اصفهان

تاریخ ارسال:

25 دی 1401 ساعت 07:19

تاریخ انقضا:

30 بهمن 1403

تلفن تماس:

03137507100

موبایل:

09134041324

پست الکترونیکی:

-

آدرس:

نمایندگی مرکزی : اصفهان ، قهدریجان خیابان امام کوچه شهید قاسم طاهری (جنب بانک صادرات) بن بست شهید مرتضی طاهری پلاک 40 مجتمع آموزشی صداقت

متن آگهی

تولید و فروش محصولات چرتکه و مای مت اصفهان

پویا ابتکار برتر صداقت ، مجری فروش و آموزش چرتکه و مای مت در سراسر اصفهان
تامین و تهیه محصولات آموزشی برای کلیه مدارس و مراکز آموزشی در شهرهای استان اصفهان
فروش عمده لوازم و تجهیزات آموزشی با قیمت ارزان و مناسب 
اعطای نمایندگی چرتکه و مای مت بدون دریافت سود و درصد نمایندگی

کاربرد چرتکه چیست؟

مطالعات نشان داده اند که یادگیری چرتکه به بهبود مهارت های محاسباتی ذهنی و مهارت های شناختی کمک می کند. همچنین به رشد مغز نیز کمک می کند.
در طول آموزش چرتکه، دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چرتکه را تجسم کنند و مهره‌ ها را به صورت ذهنی بر اساس نیاز حرکت دهند. تجسم به دانش آموزان اجازه می دهد تا محاسبات را با سرعت استثنایی انجام دهند. این زمانی است که می گوییم کودک قادر به انجام محاسبه ریاضیات ذهنی است. آن ها سریع تر از ماشین حساب محاسبه می کنند.

به طور کلی می توان گفت چرتکه دارای فواید و مزایای زیر می باشد:
•  تقویت مهارت های محاسباتی
•  افزایش تمرکز
•  بهبود توانایی حل مسائل و قدرت حافظه
•  کاهش استرس و بالا بردن اعتماد به نفس کودکان
•  تقویت تصویر سازی ذهنی
•  هماهنگی دو نیمکره مغز

بهترین زمان برای شروع آموزش چرتکه

معمولاً کودکانی که در سنین پایین در معرض مهارت ‌های مختلف قرار می‌گیرند، همه چیز را سریع یاد می‌گیرند، زیرا رشد مغز در آن دوره شروع می‌شود. 4- 12 سالگی بهترین سن برای کودکانی است که می خواهند این مهارت را یاد بگیرند.

چرتکه ذهنی چیست؟
سیستم محاسبه ذهنی چرتکه سیستمی است که در آن کاربران به صورت ذهنی چرتکه را برای انجام محاسبات ریاضی تجسم می کنند و به هیچ عنوان از چرتکه فیزیکی استفاده نمی شود.
گفته می شود که محاسبه ذهنی باعث بهبود توانایی ذهنی، افزایش سرعت پاسخ، قدرت حافظه و قدرت تمرکز می شود.

آموزش چرتکه به کودکان و تاثیر آن بر مغز

بچه‌ هایی که تحت آموزش چرتکه قرار می ‌گیرند، مهارت ‌های ریاضی ذهنی را فرا می گیرند، یعنی می‌ توانند عملیات ریاضی را به صورت ذهنی بدون کمک ابزار خارجی، با دقت و سرعت بالا، حل کنند. 

همچنین سمت راست مغز که بر روی تفکر، خلاقیت و ادغام اطلاعات متمرکز است، نیاز به استفاده و تحریک دارد. یادگیری استفاده از چرتکه می تواند به تحریک نیمکره راست مغز و در نهایت هماهنگی بین دو نیمکره چپ و راست مغز کمک کند.

وقتی کودکان از هر دو دست برای حرکت دادن مهره های چرتکه در محاسبات استفاده می کنند، سلول های هر دو سمت راست و چپ مغز را تحریک می کند. این منجر به رشد سریع و متعادل کل مغز می شود. با استفاده از چرتکه، کودک می تواند تمام محاسبات ریاضی را تا 10 رقم بدون اتکا به ماشین حساب الکترونیکی انجام دهد.

معرفی بهترین دوره آموزشی چرتکه

پویا ابتکار برتر صداقت، با ارائه بهترین و نوین ترین روش های آموزشی چرتکه (سوروبان ژاپن) و 8 سال سابقه فعالیت گسترده در سراسر کشور توانسته، بهترین ها را برای فرزندان شما رقم بزند. شما با شرکت در دوره های آموزشی چرتکه پویا ابتکار می توانید آینده روشنی را برای فرزندان خود رقم بزنید. والدین گرامی می توانند شاهد نبوغ فرزندان خود در کلاس های آموزشی چرتکه پویا ابتکار برتر صداقت و شرکت در مسابقات استانی، کشوری و جهانی چرتکه باشند.
 

ما به آموزش چرتکه به کودکان تاکید داریم زیرا :
یک تفریح است
در مقایسه با محاسبات ریاضی یادگیری چرتکه خیلی آسان تر می باشد
اعتماد به نفس را بالا می برد
تفکر بصری فرزندان را ارتقا می بخشد
کودکان به شگل ملموس و دیداری با محاسبات آشنا می شوند و محاسبات ریاضی را با سرعت بالا حتی سریعتر از ماشین حساب انجام میدهند.

چرتکه

روش محاسبه ذهنی با چرتکه بر اساس مطالعات به عمل آمده، نه تنها باعث افزایش توان حل مسائل اصلی ریاضی می شود، بلکه فوایدی بسیار مهم تر برای دانش آموختگان دارد که کشورهای چین، مالزی و ژاپن را مجاب کرده است  که این فرایند آموزشی را در تمام مدارس ابتدایی خود قرار داده و دانش آموزان خود را با چرتکه آشنا کنند. جالب است بدانید کشور ژاپن در حدود صد سال است که از این فرایند آموزشی در مدارس ابتدایی خود بهره می برد.

فواید استفاده از چرتکه:

۱. بکارگیری چرتکه سبب هماهنگی بین نیمکره راست و نیمکره چپ مغز انسان شده و موجب افزایش توان ذهنی در فرد می شود.

۲. مهارت مدیریت زمان. آموختگان این فرایند از بدو کسب مهارت در بکارگیری چرتکه، با مسئله مدیریت زمان و به حداقل رساندن زمان رسیدن به پاسخ دست و پنجه نرم خواهند کرد.

۳. افزایش قدرت تمرکز. از مهمترین دلایل پیشرفت افراد موفق، تمرکز بالا بر روی مسئله ایست که با آن درگیر هستند. افراد موفق غالبا بر روی کار خود بیشترین تمرکز ممکن را دارند، حال آنکه در طول زمان رسیدن به جواب با چرتکه، دانش آموز نیاز به تمرکز دارد و این نیاز، آنها را به قدرت تمرکز بالایی خواهد رساند.

۴. افزایش اعتماد بنفس. متمایز بودن یک کودک در میان جمعی از کودکان، به او اعتماد بنفس طلایی می بخشد، اینکه کودکی قادر به حل مسائلی است که دیگران از حل آنها عاجز هستند، موجب تعجب دیگران می شود و به او اعتماد بنفس می دهد و این اعتماد بنفس بدون شک در تمام مراحل زندگی کلید طلایی موفقیت برای او خواهد شد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
02181022000

نرم افزار حسابداری س...

------

مجمع خیرین نجات هامو...

09360950760

تحریر کده

------

آموزش تخصصی انگلیسی ...