دوشنبه 10 اردیبهشت 1403، 29 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 224

میخ و چاشنی بتن

بورس خرید و فروش میخ و چاشنی بتن رد هیت اصل هولوگرام دار فروشنده میخ و چاشنی بتن سایز 3/2 فروشگاه میخ و چاشنی بتون ارزان در بازار تهران ارسال میخ و چاشنی بتن به سراسر ایران به صورت عمده و خرده

نام و نام خانوادگی:

نادری نیا

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

23 خرداد 1402 ساعت 19:36

تاریخ انقضا:

31 خرداد 1403

تلفن تماس:

02166177731

موبایل:

09127385245

پست الکترونیکی:

m_ir23@hotmail.com

آدرس:

تهران خیابان حافظ بعد از پل جمهوری خیابان سرهنگ سخایی کوچه سادات شریف بن بست شارمهد پلاک 4 واحد 2

متن آگهی

فروش میخ و چاشنی بتن

عرضه مستقیم و بدون واسطه میخ و چاشنی رد هیت اصلی 
سایز ۳/۲ بتن و سایز ۲/۲ آهن 
هولوگرام دار و اچ (H)خورده 
تعداد در کارتن ۵۰۰۰ عدد
کیفیت بالا و قیمت پایین


میخ و چاشنی بتون 

میخ و چاشنی بتن دو عنصر متفاوت هستند. 
میخ بتنی از جنس فولادی و یک تیره فولادی است که به آن می‌گیرند تا پایداری و استحکام آن را در برابر بارهای سنگین افزایش دهند. این میخ‌های بتنی بخاطر قوی بودن، توانایی تحمل نیروی بار خیلی زیادی دارند و به محل قرارگیری پایه‌های فلزی یا چوبی اتصال داده می‌شوند.

چاشنی بتنی به عنوان یک عنصر روکش، برای تقویت و تثبیت اشیای از قبیل تیر بتنی یا پل، استفاده می‌شود. این عنصر درون تیر بتنی قرار میگیرد و پس از آن برای تقویت پایه‌های فلزی و چوبی به کار می‌رود. چاشنی های بتنی به دلیل قدرت مکانیکی و تحمل نیروی بالا، نظیر میخ‌های بتنی، دارای دوام طولانی هستند.


کاربرد میخ و چاشنی

میخ و چاشنی بتن در پروژه های ساختمانی و صنعتی به دلیل مزایای زیادی که دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. 
برخی از کاربردهای میخ و چاشنی بتن عبارتند از:


1. ساخت و تقویت دیوارهای بتنی: میخ و چاشنی بتن برای افزایش مقاومت و تقویت دیوارهای بتنی در ساختمان ها و سازه های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

2. ایجاد اتصالات قوی: این اتصالات بتنی برای اتصال قطعات بتنی همچون سقف، دیوار و پل، بهمدیگر و به پایه‌های فلزی یا چوبی استفاده می‌شوند.

3. تقویت پل‌: استفاده از میخ و چاشنی بتن جهت تقویت پل‌ها در مواردی جایز است که پل های فلزی به علت عدم استحکام و تحمل بار، جایگزینی با سازه های بتنی ضروری می شود. برای نصب میخ و چاشنی بتن در پل، ابتدا سطح پل تمیز و قالب بندی می شود و محل نصب میخ ها مشخص می شود. 


سپس، پروسه نصب به صورت زیر انجام می‌شود:

1- حفر تونل در سطح پل: برای نصب میخ‌ها، تونل‌های عمیقی در سطح پل حفر می‌شود.

2- قرار دادن میخ بتنی: میخ‌های بتنی در تونل‌های حفر شده قرار داده می‌شوند.

3- قرار دادن چاشنی بتنی: چاشنی های بتنی روی میخ ها قرار می‌گیرند.


میخ و چاشنی بتن چند نوع دارد ؟

1. میخ بتنی غلتکی: میخ بتنی غلتکی از زبان ساده، میخ بتنی با یک غلتک فولادی است که موضع را بصورت نیم‌کامل در جا حفر می‌کند و بمنظور استفاده در پایه های ستون ساختمانی به کار می رود.

2. چاشنی بتنی: چاشنی بتنی، مناسب برای اتصال قالب های پیچیده یا افزودن تقویت کننده به دیوارهای بتنی است.

3. میخ بتنی عمیق: این نوع میخ‌بتنی برای سیستم‌های پایه‌های عمیق، پی، کرات، مجتمع‌های فرآیندی، کاشی کاری و... مناسب است.


قیمت میخ و چاشنی بتن

قیمت میخ و چاشنی بتن بستگی به نوع، ابعاد و کیفیت آن دارد. همچنین، شرایط بازار و محل فروش نیز بر قیمت آن تأثیر می‌گذارند.

به طور کلی، میخ بتنی از نوع غلطکی بسته به سایز و تعداد در یک بسته، قیمت متفاوتی دارد. به عنوان مثال، قیمت یک بسته 10 عددی میخ بتنی غلطکی با قطر 12 میلیمتر، معمولاً حدود 80 تا 120 هزار تومان است.
بهترین میخ و چاشنی بتن باید دارای محافظت در برابر رطوبت و خوردگی باشد، به طوری که قدرت تحمل و اتصال سطوح را که بهم وصل شده‌اند، بیشتر کند. همچنین، باید دقت شود تا محصول با کیفیت و استاندارد به دست آید. معمولاً برندهای معتبر و محبوبی همچون شوت ، دوفکتور ، آیتکس و لیستر استفاده می‌شوند. 

در کل، برای انتخاب بهترین میخ و چاشنی بتن، نیاز به بررسی ساختار و نوع سازه دارید. همچنین باید نوع مواد با کیفیت را در نظر بگیرید.


میخ بتنی غلتکی

میخ بتنی غلتکی (Concrete Reinforcing Rolls)، نوعی از میخ بتنی است که در فرایند ساخت آن، ظرفیت تحمل بار خیلی بیشتری دارد و در پروژه‌هایی که به میزان بالایی بار تحملی نیاز دارند، استفاده می‌شود. 

میخ بتنی غلتکی توسط دستگاه‌های پیچ خورده و خم شده ساخته می‌شود و دارای شکل ضلعی نامنظمی است. طول میخ‌های بتنی غلتکی معمولاً در حدود 15 متر است و برای افزایش قابلیت جابجایی و سهولت کار و حمل نیز معمولاً به صورت رول پیچیده و به فروش گذاشته می‌شوند.


میخ بتنی عمیق

میخ بتنی عمیق (Deep Foundations) یا همان پایه عمیق در پروژه هایی که برای ساختمان سازی، باید بتوانند با شرایط بستری ناهمگن و غیر قابل اعتماد، روبرو شوند، استفاده می‌شود. 

برای به دست آوردن میخ بتنی عمیق، از دستگاه‌های حفاری خاص استفاده می‌شود که حفر تونل های عمیقی در زمین به عمق چندین متر اجازه می دهد. سپس، میخ بتنی به قطر و طول مشخصی درون آن قرار می‌گیرد و برای بهبود چسبندگی، مواد تقویتی مانند فایبرهای گلاس آرماتور (fiber glass) یا فلزی دیگر، همراه با مصالح سیمانی استفاده می‌شود.

مزایای میخ بتنی عمیق شامل افزایش استحکام و پایداری سازه ها، تحمل نیروهای سنگین.


چاشنی بتنی

چاشنی بتنی (Concrete Anchor) یک نوع اتصال است که برای نصب و اتصال سازه‌های فلزی، چوبی و بتنی به سطوح بتنی استفاده می‌شود. چاشنی بتنی از جنس فولادی و یا استیل است که دو طرف آن دارای شاخه‌هایی هستند که برای تثبیت در سطح بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین، چاشنی بتنی دارای سر پیچ همراه با یک قلاب یا لوله فلزی است که می‌تواند قسمت دیگری را به خود ببندد. 

برای نصب چاشنی بتنی، باید یک حفره در سطح بتنی حفاری شود و پس از آن چاشنی بتنی در آن قرار داده شود و پیچ چاشنی بتنی با بهره‌گیری از دستگاهی مخصوص، جایگذاری و تنظیم شود.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر