شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 59

نمایندگی فروش چرتکه و مای مث رشت گیلان

نمایندگی خرید و فروش محصولات آموزش ریاضی آسان چرتکه ایرانی و چرتکه سوروبان دانش آموزی و مای مث در رشت و سراسر استان گیلان انزلی لاهیجان لنگرود صومعه سرا آستارا فومن و.. اعطای نمایندگی چرتکه در گیلان

نام و نام خانوادگی:

مهندس جعفرزاده

موقعیت:

گیلان-اصفهان

تاریخ ارسال:

19 اسفند 1402 ساعت 14:48

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

03137507100

موبایل:

09134041324

پست الکترونیکی:

info@iranchortke.com

آدرس:

نمایندگی مرکزی : اصفهان ، قهدریجان خیابان امام کوچه شهید قاسم طاهری (جنب بانک صادرات) بن بست شهید مرتضی طاهری پلاک 40 مجتمع آموزشی صداقت

متن آگهی

خرید و فروش چرتکه و مای مث در رشت گیلان

آیا دنبال راهی برای بهبود عملکرد تحصیلی فرزندانتان هستید؟ آیا به دنبال روشی هوشمندانه برای آموزش ریاضی هستید؟

شرکت پویا ابتکار برتر صداقت نمایندگی فروش محصولات آموزش ریاضی چرتکه و مای مث در رشت و سراسر استان گیلان آماده خدمت رسانی به شما می باشد. با محصولات متنوع و کارآمد این شرکت، می توانید بهترین نتایج را در آموزش و پرورش فرزندانتان ببینید.

با استفاده از محصولات ما، فرزندانتان به صورت جذاب و موثر درس های ریاضی را فرا بگیرند و توانایی های خود را بهبود ببخشند. تیم ما از متخصصین و مشاوران آموزشی آماده است که به شما در انتخاب محصولات مناسب به نیازهای فرزندانتان کمک خواهند کرد.

بهترین نتیجه را با محصولات پویا ابتکار برتر صداقت برای فرزندانتان تجربه کنید. برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات با ما تماس بگیرید.

تولید کننده چرتکه و فروش با ارزان ترین قیمت

چنانچه شما به دنبال یک شرکت معتبر و قابل اعتماد برای تهیه محصولات آموزشی چرتکه هستید ، پویا ابتکار صداقت با بیش از سال ها تجربه در ارائه بهترین محصولات آموزشی به مشتریان خود شناخته شده است. با استفاده از تکنولوژی برتر و تیم متخصص خود، ما به شما فرصتی بی نظیر برای خرید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه می‌دهیم.

همچنین، با ارسال فوری و پیگیری دقیق سفارشات به تمام نقاط ایران، شما می‌توانید به راحتی از محصولات ما استفاده کنید و از آنها لذت ببرید.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات آموزشی چرتکه با ارزانترین قیمت، با ما تماس بگیرید و به تجربه خرید لذت‌بخشی دست پیدا کنید. شرکت پویا ابتکار صداقت، همراه شما در راه تحصیل و یادگیری.

برخی مزایای چرتکه ایرانی :

۱-ایجاد هماهنگی بین نمیکره های مغز فعال شدن هر دو نیم کره
۲- افزایش سرعت محاسبات ذهنی ریاضی
۳-افزایش تدریجی و مشهود تمرکز ، دقت و خلاقیت
۴- پیشرفت در مدرسه در سطوح مختلف
۵-افزایش و تقویت هوش ریاضی ۶- افزایش توانایی یادگیری و آموزش در مدرسه
۷- افزایش اعتماد به نفس و روحیه خودباوری 
۸-افزایش توانایی تصویر سازی مغز
۹-افزایش توانایی حل مسئله 
۱۰-تقویت توانایی های دست ورز و هماهنگی بین دست و مغز 
۱۱- بهبود سرعت عمل در فرآیند عملی ذهنی و نوشتاری 
۱۲-تقویت مهارت خوانداری، شنیداری  ، دست ورز و عملی

نکات مهم و سوالات متداول در مورد چرتکه

زمان پاسخ دادن فراگیران به سوالات محاسبات ذهنی در کلاس آن ها دچار استرس می شوند؟

تعدادی از اولیای فراگیران نسبت به این که کودکان آن ها در زمان پاسخ دادن به سوالات به صورت ذهنی دچار استرس می شوند و این مورد مانع از عملکرد موثر آن ها در کلاس می گردد ، انتقاد دارند و از آن به عنوان یکی از معایب چرتکه نام می برند. در پاسخ به این نکته باید توجه داشت که یکی از مزایای کلاس چرتکه افزایش اعتماد به نفس ، قدرت تمرکز و افزایش مهارت های پاسخگویی فراگیران در جمع می باشد .

محاسبه ذهنی چرتکه این امکان را برای کودکان فراهم کرده تا همزمان که در بین یک جمع مانند خانواده ، کلاس و مدرسه در حال محاسبات ذهنی هستند ، جهت پاسخگویی به سوالات، تمرکز ، دقت و سرعت عمل آن ها افزایش پیدا می کند . وجود این استرس در فراگیران نهایتا پس از ۳ الی ۴ مرتبه پاسخگویی در جمع از بین می رود و مانع از تشدید استرس و اضطراب صحبت کردن در جمع در سنین بالاتر می گردد . همان گونه که بسیاری از ما افرادی را با سنین بالا و حتی تحصیلات عالیه مشاهده کرده ایم که از صحبت کردن در جمع دچار استرس می شوند.

فراگیران در زمان محاسبات ذهنی چرتکه با توجه به حالت و فرمی که به انگشتان خود می دهند، تصویر نامناسبی را در دید مخاطب نسبت به فراگیران ایجاد می کند؟

یکی از مزایای اصلی کلاس چرتکه که به اشتباه از آن به عنوان معایب چرتکه و کلاس چرتکه نام برده می شود ، روش محاسبات ذهنی آن است . اگر فیلم های محاسبه ذهنی چرتکه را مشاهده کرده باشید ، متوجه می شوید که کودکان دستان خود را روبروی صورت خود گرفته و انگشتان خود را بالا و پایین می کنند که این صحنه باعث ایجاد سو برداشت برای بیننده می گردد، در حالی که فراگیران در آن حالت در حال تصور چرتکه به صورت ذهنی در مقابل خود هستند و با دستان خود در حال جابه جا کردن مهره های چرتکه هستند ، به کارگیری این روش موجب تقویت همزمان تصویرسازی ذهنی ، دقت و تمرکز کودکان می گردد و نه تنها عیب کلاس چرتکه محسوب نمی گردد بلکه یکی از مهمترین مزیت های یادگیری چرتکه می باشد.

تاثیر آموزش چرتکه

طی سالیان گذشته تحقیقات فراوانی در زمینه تاثیر آموزش چرتکه بر روی قدرت ذهنی و یادگیری کودکان صورت گرفته است که یکی از آخرین تحقیقات با عنوان “تاثیر یادگیری ریاضی ذهنی با چرتکه در توانایی های شناختی از کودکان” در دانشگاه ملی هند صورت گرفته است همچنین تحقیق مشابهی با موضوع «تجزیه و تحلیل و مقایسه مزایای شناختی بین دانش آموزانی که به صورت سنتی آموزش ریاضی را فراگرفته اند و کسانی که از برای عملیات محاسبات ریاضی از چرتکه استفاده کرده اند» توسط  کار گروهی از متخصصان دانشگاه ملی چین صورت پذیرفت ، که در همه آن نتایج نشان دهنده تاثیر مثبت آموزش چرتکه در توانایی های ذهنی کودکان بود .

چرا کودکان باید در کلاس های آموزش چرتکه شرکت کنند؟

لیست مزایای آموزشی این ابزار بسیار وسیع است و باید مشخص شود چگونه دانش آموزان موفق به ایجاد انعطاف پذیری شناختی بیشتر و بهتر، توجه و توانایی در انجام عملیات محاسبه ریاضی ذهنی می شوند. کلاس چرتکه همچنین کمک می کند تا خلاقیت و حافظه دانش آموزان و همچنین توانایی آنها در تمرکز، شکل گیری مفهوم و مهارت های حل مسائل به صورت چشم گیری افزایش یابد.

اما مزایا در اینجا به پایان نرسیده است، زیرا ثابت شده است که می توان آن را برای کار با حافظه تصویرسازی ذهنی استفاده کرد و در کنار آن توانایی تفکر و بهبود مهارت های حرکتی خوب افزایش می یابد.

عملیات هایی که با چرتکه می توان  انجام داد

عملیات های ریاضی مختلفی می توانند با چرتکه انجام شوند که شامل شناسایی اعداد نشان داده شده در چرتکه و درک چگونگی تغییر مقدار این اعداد بسته به تغییر موقعیت مهره های چرتکه می شود. به طور مشابه، می توان از آن برای تجزیه اعداد استفاده کرد که موجب تقویت فرآیندهای محاسبه ذهنی در کودکان و  کمک به آن ها در درک عملیات جمع ، تفریق ، ضرب و تقسیم اشاره کرد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09124070112

آموزشگاه زبان انگلیس...

09199801616

آموزشگاه فن بیان و س...

02188730185

موسسه آموزش عالی آزا...

09032590829

آموزشگاه مجازی هوانو...