چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403، 24 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2697

تولید دستگیره و پلاک

دستگیره ایران طراحی و تولید انواع دستگیره و پلاک با تنوع محصولات فروش دستگیره و پلاک

نام و نام خانوادگی:

کامیار میرکریم

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

7 مرداد 1397 ساعت 09:51

تاریخ انقضا:

30 دی 1403

تلفن تماس:

02166968345

موبایل:

09121033044

پست الکترونیکی:

info@yaragh.com

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

دفتر مرکزی:تهران ، میدان حسن آباد ، خیابان امام خمینی ، خیابان میردامادی ، پلاک ۶۱ ، واحد ۴ کارخانه:تهران-45 کیلومتری جاده خاوران - شهرک صنعتی پایتخت - بلوار توسکا - نیلوفر 7 - کارخانه دستگیره ایران

متن آگهی

شرکت دستگیره ایران فعالیت خود را از سال 1361 با هدف طراحی و تولید انواع دستگیره و پلاک آغاز نمود و در طول زمان بر تعداد و تنوع محصولات خود افزود. این شرکت با توجه به نیاز بازار، علاوه بر انواع دستگیره و پلاک محصولاتی همچون قفل ، سیلندر ، انواع قلاب لباس ، دستگیره های کمدی و ... را نیز طراحی و به مرحله تولید رسانده و به طور مستمر تلاش می کند محصولاتی هماهنگ با سلیقه های متفاوت جهت جلب رضایت مشتریان خود تولید نماید.

تمامی این محصولات تحت کنترل سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 از شرکت IMQ ایتالیا بوده و از بهترین مواد اولیه ( زاماک، برنج و ... ) متناسب با نوع محصول و کاربرد آن تولید می شود و تحت پوشش گارانتی فنی 5 ساله شرکت می باشند. استفاده از سیستم بارکد (ردیابی و شناسایی ) جهت افزایش سرعت و دقت در عرضه محصولات از جمله نکات مثبت در ارائه محصول شرکت دستگیره ایران می باشد.

 خرید ماشین آلات جدید و به روز دنیا جهت ارتقای کیفیت، سرعت و دقت و استفاده از سیستم های رباتیک از جمله تلاش هایی است که این شرکت در راستای اهداف خود برداشته است.

صفحه اینستاگرام:   http://instagram.com/dastgirehiran.doorhandle

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر