جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 5383

طراحی و ساخت ماشین آلات تولید فیلتر هوا

شرکت سام صنعت قومس سازنده ماشین آلات تولید فیلتر هوا

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

5 شهریور 1397 ساعت 17:16

تاریخ انقضا:

30 دی 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

شهرك صنعتی شاهرود خيابان صنعت٩ شركت سام صنعت قومس

متن آگهی

 با بيش از نيم دهه تجربه  فعالیت مستمر در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات تولید فیلتر هوا(تمام اتومات و رباتيك تزريق فوم و چین کن كاغذ ) در سطح ایران میباشد.
کلیه دستگاهها دارای نود عدد قالب بصورت اشانتيون ميباشد
دستگاه دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.
فیلتر هوا چیست؟

فیلتر هوا یک قطعه مصرفی است و هر اتومبیل سواری بسته به کارکرد خود و آلودگی هوا و گرانی بنزین ،سالانه به تعدادی از آن نیاز دارد.

پس با این حساب فیلترهوا بازار مصرف خوبی دارد .از طرفی چون حجیم است،واردات آن از چین برای تجار صرفه اقتصادی قابل قبول نداشته و بنابراین تولیدکنندگان داخلی میتوانند با نیروی انسانی کم و سرمایه نسبتا اندک و فضای کارگاهی ساده و آموزش سریع و آسان ،محصول خود را با کیفیت مناسب تولید و روانه بازار مصرف نمایند.
سوددهی آن نسبت به موارد دیگر به اذعان بسیاری از تولید کنندگان،بسیار خوب و بالاست.
مشخصات دستگاه تزريق فوم رباتيك:
سیستم شستشو تمام اتوماتیک (cip).شمارش گر شتشو همه منظور .تنظیم سرعت  CNC بار اسکلور.دارای نشانه گر مخزن.دارای نشانه گر حرارتی .هد ایتالیای با ازینگ پشرفته.دارای seven segment پل سی .داری سرومتور shoting loop.دستگاه تولید فیلتر هوا با هد گیربکسی با میز CNC  فول آپش.
دارای موتورهای پشرفته با فشار بالا 2 hp.قابلیت تنظیم فشار منبع ها.داری کنترل db.کنترل با صفه تاچ اسکرین با خروجی DNOودرایو.دارای هد 5 مراحلی طرح ایتالیا ضد خورندگی با ازینگ چند لایه.دارای گیج فشار.در صورت در خواسته مشتری سیستم شستشو متحرک.دارای شمارشگر هشدار دهنده تولید فیلتر برای شستشو

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
02151247777

ایران خودرو دیزل

02133912412

گروه صنعتی و بازرگان...

------

پولیش نانوسرامیک واک...

02136613060-5

تولید و فروش رادیاتو...

اخبار و خواندنی ها
تولید فیلتر هوا در منزل اگر قصد دارید فیلتر هوا را در منزل تولید کنید،وارد این صنعت شوید. میتوانید در ابتدا با کارشناسان و متخصصان  ( شرکت سام صنعت قومس ) مشورت نمایید. سپس با توجه به اتوماتیک بودن یا غیر اتوماتیک بودن خط تولید انتخابی خود،اقدام به خرید مواد اولیه یا خرید تجهیزات خط تولید نمایید. در خرید محصولات نیز کارشناسان ما در خط فروش آماده ارائه خدمات به شما می باشند.