پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403، 2 May 2024

تبلیغات
انواع ماسک قهوه
انواع ماسک قهوه
  • 7 سال و 6 ماه قبل - 7 آذر 1395 ساعت 12:38
  • تعداد بازدید: 1767

انواع ماسک قهوه

قهوه یکی از ترکیبات اصلی ماسک‌های جوانساز و ضدپیری پوست صورت محسوب می‌شود چرا که به دلیل داشتن کافئین برای رفع بسیاری از مشکلات پوست صورت و بدن قوی عمل می‌کند. در این بخش ترکیبات فوق العاده گیاهی را که به همراه قهوه می‌توانند اثرات فوق العاده ای روی پوست داشته باشند به شما معرفی خواهیم کرد.


●○●ماسک قهوه رفع کننده پف صورت ( با قهوه و عسل )

برای پوستهای معمولی
عسل خاصیت ضد پیری پوست دارد و با ترکیب قهوه می‌تواند قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد به همین دلیل یک ضدپف طبیعی برای صورت محسوب می‌شود.
قهوه 4 قاشق غذاخوری
ماست 2 قاشق غذا خوری
عسل 1 قاشق غذاخوری
ابتدا کلیه مواد را مخلوط می‌کنیم و بر صورت مالیده و به مدت نیم ساعت می‌گذرایم بماند، سپس با آب ولرم می‌شویی


●○●ماسک صورت قهوه و کاکائو

یکی از محبوبترین ماسک‌های ضد پیری است و دارای تاثیرات شگفت انگیزی است.این ماسک چین و چروک را کاهش می‌دهد در حالی که باعث درخشندگی پوست شما می‌شود.
بسته به نوع پوست شما همچنین می‌توانید مواد تشکیل دهنده دیگر را نیز در ماسک صورت قهوه و کاکائو اضافه کنید. اگر شما یک پوست خشک دارید می‌توانید ماست یا خامه را همراه با عسل اضافه کنید و یا اگر شما دارای پوست چرب هستید می‌توانید آب لیمو را به آن اضافه کنید. برای آماده سازی ماسک، 2 قاشق غذاخوری پودر کاکائو و 2 قاشق غذاخوری پودر قهوه را ترکیب کنید و به خوبی با 4 قاشق ماست (یا شیر بجای ماست) و 1-2 قاشق عسل مخلوط کنید. این ماسک را در منطقه صورت و گردن خود را به آرامی ماساژ دهید و اجازه دهید خشک شود و ماسک را بعد از 20 تا 30 دقیقه با آب ولرم شستشو دهید.


●○●ماسک قهوه برطرف کننده‌ی زبری و قرمزی پوست

کافئین موجود در قهوه یکی از مواد موثر در رفع قرمزی پوست صورت است .کافیست کمی قهوه را دم کنید یا پودر قهوه را کمی بخیسانید و آن را روی پوست خود بمالید و بعد 10 دقیقه بشویید.


●○●ماسک قهوه برای رفع سلولیت بدن

2 قاشق سوپ خوری قهوه را با 1 قاشق سوپ خوری ژل آلوئه ورا خالص و یک قاشق سوپ خوری از روغن ویتامین E مخلوط کنید و روی پوست خود بمالید و نتیجه‌ی شگفت انگیز آن را مشاهده کنید.بعد از استفاده از این ماسک رنگ پوست شما روشن و پوستتان صاف می‌شود.


●○●ماسک قهوه و روغن زیتون نرم کننده پوستهای خشک

قهوه 4 قاشق غذاخوری
ماست 2 قاشق غذا خوری
روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری
ابتدا کلیه مواد را مخلوط می‌کنیم و بر صورت مالیده و به مدت نیم ساعت می‌گذرایم بماند، سپس با آب ولرم می‌شوییم . پس ازاستفاده از این ماسک می‌توانید یکی ازاِسکرابهای قید شده در وب سایت ما را استفاده کنید .


●○●ماسک قهوه لایه بردار

اکثر شما از انواع لایه بردارها برای شادابی پوست خود استفاده می‌کنید.استفاده از قهوه می‌تواند به حذف سلولهای مرده پوست شما و درخشنده شدن پوست بسیار کمک کند.
2 قاشق غذاخوری پودر قهوه را با 1 قاشق نمک دریا و 1 قاشق روغن زیتون مخلوط کنید و خمیر بدست آمده را به صورت دورانی روی پوست بمالید و به مدت 5 الی 10 دقیقه روی پوست قرار دهید و سپس با آب ولرم بشویید.از این ماسک می‌توانید برای همه‌ی بدن استفاده کنید.

توسط: نفس

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید