پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403، 25 April 2024

تبلیغات
بانک بدون شعبه در ایران
بانک بدون شعبه در ایران
  • 7 سال و 6 ماه قبل - 6 آذر 1395 ساعت 16:02
  • تعداد بازدید: 1556

بانک بدون شعبه در ایران

‍نظر یک بانکدار درباره بانک بدون شعبه در ایران : شعبه محوری در بانک‌ها رنگ می‌بازد

یک بانکدار و کارشناس اقتصادی لهستان با بیان اینکه ایران سرزمینی مساعد برای پیشرفت و آماده کارهای بزرگ است، گفت: این کشور از عوامل لازم برای توسعه از جمله در زمینه بانکداری الکترونیک برخوردار است.

اسلاومیر لاچوفسکی که بنیانگذار 'ام بانک' (mBank) سومین موسسه بزرگ لهستان در حوزه بانکداریِ خرد است، به خبرگزاری ترند گفت: 'از نگاهِ من به عنوان کسی که بیش از 25 سال در 'مدیریتِ خدمات' تجربه داشته ام و از فناوری برای خدمت رسانی به مشتریان استفاده کرده ام، آنچه شما در ایران می‌بینید، فضایی آماده برای کارهای بزرگ است.'

'ام بانک' علاوه بر جایگاهی که در کشور لهستان دارد، چهارمین بانک از نوع خود در جمهوری‌های چک و اسلواکی و یکی از بزرگترین موسسه‌های مالی و اعتباری جهان است.

بنیان گذار این موسسه با اشاره به اهمیت خدمات رسانی الکترونیکی، گفت: من به خیابان‌های تهران رفتم و دیدم که در همه خیابان‌ها شعبه‌های فراوانی از بانک‌های مختلف وجود دارد. احساس کردم واقعا شگفت انگیز است، اما روزی این شعبه‌ها برچیده خواهند شد. شاید نه همه آنها، اما 50 درصد از آنها در 10 سال آینده بسته (به دلیل الکترونیکی شدن ) خواهند شد.

به نوشته ایرنا، لاچوفسکی mBank را که نخستین بانک 'فقط آنلاین' در اروپای شرقی و مرکزی است، سال 2000 تاسیس کرد. کارشناسان می‌گویند ابتکار لاچوفسکی صنعت بانکداری در لهستان را دگرگون کرد.
 

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
برچسب ها:
بازار آگهی
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید