پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024

تبلیغات
بزرگ و حجیم کردن لب
بزرگ و حجیم کردن لب
  • 7 سال و 5 ماه قبل - 7 آذر 1395 ساعت 12:20
  • تعداد بازدید: 1670

بزرگ و حجیم کردن لب

■□■اولین روش، لایه برداری طبیعی لب‌ها می‌باشد زیرا با لایه برداری لبها علاوه بر اینکه پوست مرده‌ی لبهایتان از بین می‌رود و جریان خون نیز در آن قسمت تحریک شده و بیشتر به لب‌ها می‌رسد و لبها را صورتی می‌کند باعث ایجاد یک تورم لایه برداری می‌شود و این تورم باعث بزرگ شدن لبها می‌شود ، شما می‌توانید مقداری شکر یا قند روی لبهایتان بمالید وسپس به کمک برس یک مسواک لبهایتان را برس بکشید.
البته می‌توانید از شکر قهوه ای نیز استفاده کنید ولی بخاطر داشته باشید که حتما بعد از لایه برداری و شستن لبهایتان مقداری نرم کننده یا مرطوب کننده‌ی طبیعی نیز به لبهایتان بمالید تا رطوبت خود را از دست ندهد برای این کار نیز می‌توانید از روغن نارگیل ، بادام یا زیتون نیز استفاده نمایید.


■□■دومین روش ، بزرگ کردن لبها به کمک لوازم آرایش می‌باشد که در این روش فقط باید از خط لب صورتی یا قرمز استفاده کنید و رژ همرنگ آن را به کار ببرید و خط لب را کاملا خارج از محدوده‌ی مرز طبیعی لب هایتان بکشید و رژ هم رنگ آن را بزنید ، در این صورت لبهایتان برجسته و بزرگ خواهد شد البته لازم بذکر می‌باشد که باید خط لب قهوه ای را کلا کنار بگذارید.

■□■روش سوم، استفاده از براق کننده‌های گیاهی که باعث تحریک جریان خون می‌شوند هستند ، این نوع براق کننده‌ها باعث ایجاد التهاب روی لبها می‌شوند و با اسانس‌های دارچین ، نعنا ، زنجبیل و فلفل می‌باشند.

■□■روش چهارم، تقویت کردن عضلات لب هایتان می‌باشد شما به کمک ورزش لبها که هر روز چند دقیقه بیشتر وقت شما را نمی‌گیرد باعث تحریک جریان خون و در نتیجه تورم و بزرگ شدن لبهایتان می‌شوید.

توسط: نفس

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید