شنبه 1 اردیبهشت 1403، 20 April 2024

تبلیغات
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز: آذربایجان نماد غیرت ایران
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز: آذربایجان نماد غیرت ایران
  • 7 سال و 5 ماه قبل - 23 آذر 1395 ساعت 08:43
  • تعداد بازدید: 1509

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز: آذربایجان نماد غیرت ایران

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در واکنش به اتفاقات پیش آمده پس از دیدار تراکتورسازی و استقلال با انتشار پیامی اعلام کرد: آذربایجان نماد غیرت ایران است.

به گزارش  بازار آذربایجان به نقل از وبگاه رسمی این باشگاه، مصطفی آجورلو روز دوشنبه در این پیام که با جمله رهبر معظم انقلاب در مورد آذربایجان مبنی بر اینکه 'آذربایجان سر ایران است' آغاز شد، اعلان کرده است: در پی بروز مسائل اخیر، لازم می‌دانم به برخی نکات اشاره کنم. 
1- مردم آذربایجان با وجود برخی گلایه ‌ها از بی ‌احترامی اقوام به یکدیگر که هویت و قومیت آنها را هدف می‌گیرد و برخی اوقات نمونه آن در برخی ورزشگاه‌ها مشاهده می‌شود، هرگز خود را جدای از کشور و ملت ایران ندانسته ‌اند و همواره به ایرانی و مسلمان بودن خود افتخار کرده ‌اند که نوای حیدر حیدر هواداران تراکتور خود نشانه ‌ای از این موضوع است و درعین ‌حال این توقع را داشته‌ اند که به قومیت و زبان آنان احترام گذاشته شود.
آنان برای یکپارچگی و عزت و پیشرفت ایران از خون خود هم مضایقه نکردند چنان ‌که از باقرخان و ستارخان تا باکری ‌ها برای وحدت و پیشرفت ایران از پای ننشسته ‌اند و جان خود را نثار ایران کرده‌اند.
نباید فراموش کنیم که پیکر پاک فرمانده بزرگ و نماد غیرت آذربایجان آقا مهدی باکری اکنون در خوزستان و خلیج فارس است، پس من تردید ندارم که هرگونه حرف و سخنی که بخواهد خدشه ای به یکپارچگی ایران وارد کند، مورد تأیید مردم غیور آذربایجان نیست. 
2- مردم آذربایجان مردمی مهربان، باصفا، صمیمی، مسلمان، ایراندوست، عاشق اهل‌ بیت عصمت و طهارت هستند و از شمال تا جنوب ایران را عاشقانه دوست می‌‌دارند، از آذربایجان و خزر و دریاچه ارومیه تا خلیج ‌فارس را وطن و سرای خود می‌دانند و شک نکنید که آذربایجان نماد غیرت ایران است.
3- ما همگی باهم برادر هستیم، با زبان‌های مختلف، با اقوام مختلف، با گویش‌های مختلف.
همه اقوام به قومیت و ایرانیت خود افتخار می‌کنند و این از ظرافت و دقت ایرانیان است که این دو را با هم و در کنار هم می‌خواهند و باید به این تفاوت‌ها احترام گذاشت، ما ملتی هستیم که با وجود تفاوت‌‌های خود در مرزی مشترک و زیر یک پرچم به ‌افتخار ایران اسلامی می‌‌اندیشیم.
4- از هواداران، کادر فنی و بازیکنان عزیز تراکتورسازی می‌ خواهم با تمرکز و جدیت راه قهرمانی را ادامه دهند و در این مسیر لحظه ‌ای تردید نکنند که تراکتور می‌ تواند امسال دو جام قهرمانی را کسب کند، امروز تراکتور به واسطه حمایت هوادارانش تبدیل به قطب فوتبال ایران شده است. ما این مسیر را به لطف خداوند تا قهرمانی اسیا ادامه می‌دهیم.
به گزارش بازار آذربایجان به دنبال بازی دو تیم تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه آزادی تهران که با نتیجه دو بر یک به سود تیم تبریزی خاتمه یافت، برخی تماشاگرنماها و افراد فرصت طلب با انتشار فیلم هایی که گفته می‌شود مربوط به تماشاگران تراکتورسازی است ادعا کردند که این تماشاگران در حین بازی در ورزشگاه آزادی شعارهای نامتعارف و قوم گرایانه سر می‌دادند که البته این موضوع هم از سوی باشگاه تراکتورسازی تکذیب شد و هم هواداران این تیم با انتشار تصاویری از فیلم پخش شده در فضای مجازی، بر ساختگی بودن آن تاکید کردند.

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید