جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024

تبلیغات
جسد دومین کودک غرق شده در کانال دنارت اصفهان پیدا شد
جسد دومین کودک غرق شده در کانال دنارت اصفهان پیدا شد
  • 7 سال و 2 ماه قبل - 22 بهمن 1395 ساعت 14:19
  • تعداد بازدید: 1649

جسد دومین کودک غرق شده در کانال دنارت اصفهان پیدا شد

 جسد دومین فرد از خواهران خُردسال غرق شده در کانال روستای دنارت اصفهان، توسط غواصان آتش نشانی اصفهان پیدا شد.

به گزارش بازار آذربایجان به نقل از ایرنا ،مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از سه روز جستجوی قوسی دوره ای تیم غواصی در مسیری 15 کیلومتری و بستن موقت دریچه ورودی کانال، سرانجام جسد کودک دوم نیز امروز در مسیر کانال در حدفاصل روستای دشتی و زیار، از آب گرفته شد. 
محمد شریعتی افزود: صبح روز گذشته(چهارشنبه) نیز جسد خواهر بزرگتر(هفت ساله) توسط غواصان پیدا شد. 
به گزارش ایرنا، ساعت 15 و 52 دقیقه روز گذشته خبر غرق شدن دو خواهر چهار و هفت ساله به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اعلام شد که چهار تیم غواصی پنج نفره از ایستگاه های شماره 5 پل بزرگمهر، 15 خوراسگان، یک خیابان مطهری و هشت آتشگاه و نیز قایق آتش نشانی اصفهان به محل اعزام شدند. 
عملیات برای یافتن اجساد دو کودک از ساعت 15 و 56 دقیقه روز سه شنبه آغاز شد و این عملیات تا شب گذشته ادامه داشت و روز گذشته و امروز نیز ادامه یافت. 
به گفته شاهدان عینی و بستگان دو کودک غرق شده، این دو دختر با نام های افسانه و پروانه نوروزی برای دیدن پدرشان به محل کار او در یک گاراژ واقع در محدوده کانال دنارت رفته بودند که بر اثر بازیگوشی کودک چهارساله، وی به داخل کانال سقوط کرده بود. 
خواهر بزرگتر نیز که برای کمک به او وارد کانال شده بود، بدلیل شیب تند کانال و شدت جریان آب، غرق شد و تلاش های پدر برای نجات فرزندانش نیز بی نتیجه ماند. 
روستای دنارت در 15 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید