چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403، 24 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2764

تولید و فروش تایل گچی

شرکت توليد تايل گچی،سپری و زيرسازی سقف ثابت و ديوار فروش برند شاسی کلیک پیانو محصول شیک فرم و نماپوشش شرق و gts فروش اتصالات سازه و پروفیل کناف تولید تایل سقفی گچی ساده و PVC،آلومینیومی،فلزی

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

15 مهر 1397 ساعت 12:05

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

تولید و فروش تایل گچی

 

تولید و فروش انواع تایل‌ های سقفی

آرت کناف با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع پروفیل آغاز کرد.
خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است و بر این اساس تمام تلاش های ما برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است.


شركة تجارة وتصدير جميع أنواع الأغطية صفائح الكنوف والأسقف المستعارة في آسیا
Top supplier of gypsum boards in Asia


شرکت آرت کناف با بهره مندی از  تجارب کادر بازرگانی مجرب و پرسنل کار آزموده بخش بازار یابی  و فروش خود مغتخر به واردات و صادرات انواع سقف های کاذب در مدل های گچی ،سقف کاذب معدنی و سقف کاذب فلزی با کیفیت بالا و ارائه آنها با مناسبترین قیمت به کارفرمایان و پیمانکاران محترم می باشد.


این شرکت همزمان با واردات محصول اقدام به راه اندازی خط تولید انواع پروفیل های مورد استفاده در سیستم درای وال نمود.که با این اقدام خود ضمن اشتغال زایی و کار آفرینی از خروج ارز به خارج از کشور نیز جلوگیری نمود.
میتوان به جرات اذعان نمود که قیمت و کیفیت محصولات تولیدی این شرکت با سایر محصولات مشابه رقابت می نماید بلکه با توجه به کیفیت خوب و مناسب در بازار داخلی، بی رقیب میباشند.


همچنین در جهت توسعه و ارتقا بخش تولیدات خود نوید ان را برای کارفرمایان و پیمانکاران محترم دارد که با واردات  تکنولوزی و ماشین الات به روز دنیا در آینده نزدیک اقدام به تولید انواع سپری در طرحها و رنگهای متنوع برای انواع سقفهای مدولار نماید.


تولید کننده انواع تایل سقف کاذب :

تایل سقفی گچی ساده
تایل آلومینیومی و آرمسترانگ سقف کاذب
تایل سقفی PVC
تایل سقفی UPVC
تایل فلزی
تایل پوشالی
تایل آکوستیک
تایل معدنی یا ای‌ ام اف


تولید و فروش تایل گچی


کاربرد تایل های گچی

تایل گچی در ابعاد ۶٠×۶٠ سانتیمتر و در دو نوع ساده که خواص صوتی ندارند و یا به عبارتی جلوی خروج صدا را نمی گیرند و تایل آکوستیک که دارای خواص صوتی هستند و جلوی خروج صدا (عایق صوتی)را تا حد زیادی کاهش می دهند در بازار تولید، عرضه و پخش می گردند.


تایل گچی نوعی سقف کاذب می باشد . تایل به سقف ھای صاف یا ناھموار نصب می شود.
تایل ھای گچی طرح ھای متنوعی دارند از جمله: ۱- سادہ. ۲- حصیری. ۳- پانچ ھای دایرہ و مربعی


تایل ھای گچی بسیار بادوام و مقاوم ھستند. به رنگ سفید تولید می شوند و اکثرا ضخامت آن ھا ۸ میلی متری می باشد. نصب این نوع تایل ھا بسیار راحت و سریع می باشد. تایل ھا عایق صدا و حرارتی ھستند و از ھرگونه صدای اضافی جلو گیری میکند و در تابستان خنک و در زمستان گرمای محیط را حفظ می کند. تایل ھا قابلیت شست شو دارند و پس از شست و شو ھیچ گونه آسیبی به آن وارد نخواھد شد. قیمت این تایل ھا بر حسب متراژ می باشد.

 


تولید پروفیل اف کناف

محصول را با بهترین کیفیت تولید کرده و محصول از این طریق به روش های مدرن و پیشرفته به صورت استاندارد و مورد تایید تولید می‌ شود؛ برای تولید آن ها بهترین متریال و مواد اولیه اصل و درجه یک را به کار می برند، این مرکز از بهترین افراد مجرب در زمینه تولید پروفیل درجه یک بهره می برد، طراحانی خبره و سازندگانی کاربلد محصول را می سازند. محصول دارای مزیت های فوق العاده بوده و قیمت آن ارزان است که به صورت های حضوری و اینترنتی نیز به فروش می رسد، این مرکز معتبر است که جدیدترین و بهترین مدل های روز پروفیل را به بازارهای داخلی و خارجی صادر می کند.
این مرکز برای ساخت بهترین پروفیل یو کناف، روکار و نبشی نوآوری هایی به کار برده و در این زمینه علم فنی و دانش تخصصی دارد، محصول دارای اندازه و سایز مناسبی بوده. صادرکنندگان پروفیل با در نظر گرفتن کیفیت، کارایی و دوام محصول بهترین انواع آن را تولید کرده و به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنند.


فروش محصولات سقف کاذب :

فروش و عرضه مستقیم انواع گچبرگ (کناف) ازکارخانه به انبار شهر مورد نظرتان بسته بندی کامل و باکیفیت ارسال به موقع بار
تولید انواع پروفیلهای C_U_F_L  در سیستم های  Dray Wall (دیوار) و تولید پروفیل f47،l25 و U36 برای سیستم سقف کاذب
تولید کننده انواع تایل گچی  با روکش PVC (پی وی سی)  در طرحهای ساده و مشبک
تولید و فروش انواع تایلهای مدولار آلومینیومی  در طرحهای ساده و سوراخدار
تولید کننده انواع سپریهای نمایان سقف هایکاذب مدولار کاذب در  رنگها و طرحهای متنوع
فروش انواع پانل گچی مورد استفاده در سیستم Dray Wall  در مدل های RG-MR-FR  در ابعاد و ضخامتهای متنوع و استاندارد
 

تولید و فروش تایل گچی


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر