پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2120

تولید و پخش موزاییک شیشه ای

چاکماکس موزائیک موزائیک شیشه ای چاکماکس تبریز فروش موزاییک شیشه ای در تبریز

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

28 مهر 1397 ساعت 10:42

تاریخ انقضا:

30 مهر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

متن آگهی

چاکماکس موزاییک، درکشور ترکیه که به عنوان یکی از مهمترین کشورهای صاحب صنعت موزائیک های شیشه ای در دنیاست، از سال 2003 که آغاز به فعالیت کرده تا به امروز، زیبایی و کیفیت را در کنار هم به مشتریان خود ارائه می دهد.
چاکماکس موزائیک با تنوع بسیار زیاد محصولات، دقت و ظرافت در بسته بندی، خدمات و حمایت های پس از فروش و ارائه سریع درخواست های مشتریان، تفاوت و فاصله زیادی با سایر تولید کنندگان ایجاد کرده است.
شرکت چاکماکس موزاییک در محلی به وسعت 6000 مترمربع و با بهره گیری از برترین و به روز ترین تکنولوژیها، محصولات خود را تولید و ارائه می دهد. به همین سبب نیز اکنون بیش از 700 نمایندگی فروش در داخل ترکیه دارد و همچنین به بیش از 26 کشور در 5 قاره جهان صادرات دارد.
محصولات چاکماکس موزاییک علاوه بر حمام، آشپزخانه، بالکن و اینگونه محل ها، در استخر ها، حوض ها، سالن های ورزشی، مراکز و ساختمان های شیک و مدرن، بیمارستان ها، لابراتوارها و آزمایشگاه ها نیز بصورت کاملا مفید، زیبا . راحت قابل استفاده است.
ما نیز به عنوان نمایندگی انحصاری و تنها واردکننده این محصول در کشور، بیش از 14 عامل فروش در استان های مختلف کشور داریم که نیاز های مشتریان خود را با سرعت و از طریق انبار تبریز تهیه و ارائه می دهند.
 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

مته M.T.B

------

ساخت انواع مجسمه،سرس...

09101640165

گروه پارسه آرشیتکت ت...