چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403، 24 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1024

مرکز فروش پنجره دو جداره وین تک کرمانشاه

خرید و فروش پروفیل و یراق پنجره آلومینیومی، یراق آلات upvc،لوازم توری پلیسه نمایندگی پروفیل وینتک،هافمن،ماکرو وین،هوم لند دستگیره توری اسپانیولت پنجره در کرمانشاه

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران-کرمانشاه

تاریخ ارسال:

21 فروردین 1401 ساعت 05:28

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

0215671950

موبایل:

0912515318

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

خرید و  فروش پروفیل و یراق آلات upvc کرمانشاه
 

پروفیل درب و پنجره upvc وینتک

بررسی های انجام گرفته در رابطه با قابلیت ها ی مختلف پروفیل وین تک و با در نظر گرفتن نظرات کارشناسان مختلف در این صنعت و همچنین کارخانه داران ، تولید کنندگان درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی و همچنین مصرف کنندگان درب و پنجره دو جداره upvc، پروفیل ویستابست از مجموع ۴۰ بارم ، با کسب ۳۷ بارم مثبت از نظر کیفیت پروفیل در آزمایشات مختلف سختی، قابلیتهای فنی، استحکام و.....در رتبه نخست پروفیلهای ایران قرار دارد.
آمار ارائه شده بر حسب داده هایی است که بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان پنجره یو پی وی سی، کارشناسان و تولیدکنندگان درب و پنجره upvc بطور روزانه و داینامیک تهیه گردیده است.
 

پروفیلهای UPVC وین تک در 3 قاره جهان و 8 کشور تولید و به 54 کشور جهان از این مجموعه های صنعتی صادر می شوند.
وین تک با احداث واحدهای صنعتی مدرن و مجهز به تکنولوژی و دانش فنی روز دنیا در 3 قاره اروپا ، آسیا و آفریقا در کشورهای ترکیه ، آلمان ، روسیه ، اکراین ، تونس ،آذربایجان ، هندوستان و ایران پروفیل های UPVC را تولید و با دایر نمودن دفاتر ، انبارها و شبکه گسترده فروش ، محصولات تولیدی خود را در 54 کشور و در اقصی نقاط جهان عرضه و از طریق این دفاتر و نمایندگی ها نیازهای فنی و لجستیکی مشتریان و مصرف کنندگان محصولات وین تک را مرتفع می نماید.
 

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی در کرمانشاه

به طور دقیق قابل اعلام نمی باشد مگر با دانستن ابعاد دقیق درب و پنجره مورد نیاز و همینطور تعداد بازشو و یراق آلات آن بستگی دارد و به دلیل اینکه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی به مقدار پروفیل یو پی وی سی مورد نیاز بر حسب متر مربع و هم چنین نوع و جنس پروفیل ، جنس شیشه ها و …. بستگی دارد .
 

از مهمترین سوالاتی که در هنگام خرید درب و پنجره دوجداره برای ما پیش خواهد آمد، نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی و همچنین عواملی که موجب افزایش آن می شود، می باشد.

 

محاسبه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی :

برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی از نرم افزارهایی مانند UPVC Ercom 2000، وین سافت، نوین طراح و … استفاده می شود. در این نرم افزار ابتدا عرض و ارتفاع پنجره دوجداره را وارد کرده سپس طرح، حالت و بازشوهای پنجره را مشخص می کنیم.
 

بعد از اتمام طراحی پنجره ها، نرم افزار قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی را بصورت تفکیک اقلام مصرفی محاسبه کرده و آنرا نمایش می دهد.
عموماً این فاکتور شامل پروفیل UPVC مصرفی، یراق آلات پنجره، شیشه دوجداره، متعلقات می باشد.

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
02133532580

تولیدی بازرگانی اردی...

------

کاشی پردیس(هادیشهر)

04133271769

فروش پنل های دکوراتی...