جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1415

معدن سنگ

فروش انواع سنگ های ساختمانی و ورقه ای و لاشه

نام و نام خانوادگی:

معدن سنگ

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

9 آبان 1397 ساعت 14:24

تاریخ انقضا:

30 آذر 1403

تلفن تماس:

09369108389

موبایل:

09178009208

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

بزرگترین معدن سنگ کشور با مساحتی حدود 350 هکتار، تنوع رنگ، کیفیت جذب آب بی نظیر، قیمت ارزان
کانال معدن سنگ به منظور فروش انواع سنگ های ساختمانی و ورقه ای و لاشه به صورت خام در انواع رنگ ها {مستقیم از معدن} تشکیل شده است
سنگ های مجموعه معادن ما از بهترین معادن سنگ ایران استخراج می شود، دارای ترکیب شیمیایی کلیست و کوارتز، وزن مخصوص 2.29 گرم بر سانتی متر مکعب، درصد جذب آب 0.68 ، مقاومت فشاری در حالت اشباع 1185 کیلوگرم بر سانتی متر مکعب و مقاومت فشاری در حالت خشک 1227 کیلو گرم بر سانتی متر مکعب می باشد.
کاربرد این سنگ ها در سواحل سازی، سنگ فرش کوچه،حیاط، خیابان،پیاده رو، پارک ها، نمای ساختمان ها و...
1-شما می توانید از راه خرید و فروش با بهترین و ارزانترین قیمت سنگ در ایران با ما همکاری داشته باشید.
2- بدون هیچ گونه سرمایه گذاری و بدون حتی کوچکترین زحمت می توانید فقط با تلفن(فضایی مجازی) درآمد بسیار خوبی داشته باشید، بهترین فرصت برای کسانی که دنبال شغل پردرآمد و یا حتی فرصت شغلی دوم هستند.
3- همکاری از جهت بازاریابی و جذب مشتری میباشد، همراه با پورسانت بسیار عالی(برای کسب اطلاعات بیشتر به راه های ارتباطی مراجعه کنید)
4- آموزش رایگان به همه همکاران و علاقه مندان داده می شود( دوستان عزیز کار بسیار ساده است با یکم تلاش می شود روزی را برای خودتان بسازید، تلاش ما بر این است که بهترین را برای شما به ارمغان بیاوریم، با صداقت و اعتماد متقابل به روزی خودمان برکت می دهیم) 
5- دایره بازاریابی شما همکاران عزیز می تواند شهرداریها، پیمانکاران ،بازرگانان و انبوه سازان و صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس و اسیاشرقی و اروپا و امریکا باشد.
آیدی کانال تلگرام : @Abbasian_stone


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09124982764

امنیت سازان پایدار

اخبار و خواندنی ها
استفاده از سنگ در معماری و طراحی داخلی دارای پیشینه تاریخی می باشد . سنگ متریال بسیار ارزشمندی است و ارزش آن علاوه بر بعد معنوی نیز می باشد. تا به حال به این فکر کرده ایم که سنگ طبیعی 3.5 میلیارد سال عمر دارد و هیچ گاه تولید نمی شود . پس سنگی که کف منزل ما را مزین کرده منحصر به فرد می باشد. زیبایی سنگ در رگه های آن و بافت رنگی آن می باشد که در سال های اخیر کشورهای اسپانیا و ایتالیا دست به برش و تولید اسمبل های (تایل های بزرگ ) سنگ های تزئینی زده اند که در بسیاری موارد