جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1943

فروش انواع تاورکرین

کارگاه ماشین آلات روبن زاده بورس خرید و فروش تاورکرین نصب و تعمیرات تاورکرین 09121214602

نام و نام خانوادگی:

بهرام خیری

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

6 اسفند 1398 ساعت 12:36

تاریخ انقضا:

31 مرداد 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

09121214602

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

تهران - بزرگراه آیت الله سعیدی - جاده قدیم ساوه - نبش بزرگراه آزادگان - پلاک 64

متن آگهی

خدمات تاورکرین روبن زاده
۱.خرید،فروش،اجاره
۲.نصب وراه اندازی 
۳.تعمیرونگهداری
۴.ساخت و نصب انواع تابلو اینورتر
۵.تهیه لوازم یدکی 
۶.مشاوره وجانمایی تاورکرین 

کلیه خدمات تاورکرین و آسانسور کارگاهی
نصب و راه اندازی تاورکرین  ( Tower Crane )  یا جرثقیل های برجی ، تامین قطعات تاورکرین ، نصب و راه اندازی آسانسور کارگاهی ( Elevator Workshop ) ، همگی این خدمات را با تیم های متخصص (مونتاژ وبرقکار )و آموزش  دیده در کوتاه ترین زمان ممکن و کمترین قیمت با بهتریت کیفیت ممکن به شما عزیزان ارائه میکنیم.
رضایت مشتری سر بلندی ما میباشد.

قطعات تاورکرین
فروش قطعات ارتفاعی تاورکرین با بهترین قیمت  ارتفاع دهنده یا کاج ، گردان ، فلش و … قطعات ارتفاعی تاورکرین را از ما تهیه نمایید چراکه تخصص ماست…

پشتیبانی۲۴ ساعته
سرویس پشتیبانی ۲۴ ساعته میباشد با پشتیبانی  ۲۴ ساعته در هر زمان قادر به پاسخگویی به مشتریان گرامی خواهیم بود.
گروه روبن زاده  به عنوان قدیمی ترین شركت پیشرو در ارائه خدمات، با بهره گیری از بهترین و برترین كارشناسان تاورکرین و  متخصصان این حوزه، هفت روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات و نیازهای مشتریان و كاربران گرامی می باشد.

اجاره تاورکرین
شرایط ویژه دیگر اجاره تاورکرین میباشد تا مشتریانی که تمایل به خرید تاورکرین ندارند و جهت ادامه پروژه خود به این دستگاه نیاز دارند بتوانند تاورکرین مورد نیاز خود را با مبلغی اجاره نمایند.

تعمیرات تاورکرین
ما جهت آسودگی خاطر مشتریان عزیزمان توانسته ایم خدمات ۲۴ ساعته ای را ارائه کنیم که بتوانیم  تعمیرکاران متخصص عیب یابی را به پروژه اعزام نماییم.

مشاوره رایگان
گروه ماشین آلات روبن زاده توانسته تا گروهی از متخصصین و کارشناسان تاورکرین( جرثقیل های برجی) را گرد هم آورد و خدمات با بازدید از پروژه و ارزیابی تاورکرین یا آسانسورکارگاهی مناسبی به شما معرفی کند . لازم به ذکر است خدمات مشاوره برای خرید تاورکرین کاملا رایگان بوده است.
گروه مهندسی روبن زاده با هدف فروش ماشین آلات  مرتفع ساختمانی مانند تاور کرین (چرثقیل های برجی ) ، آسانسور کارگاهی و خدماتی همچون سرویس و نگهداری ،عیب یابی و تعمیرات دستگاه تا به امروز حضوری موثر و پویا در انواع پروژه های عمرانی کشور را دارا میباشد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر