جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1453

عایق ژئوممبران استخری اصفهان

مجری فروش نصب و اجرای استخر پلیمری ، عایق استخر ، ژئوممبران استخری ، پوشش استخری ، استخر ژئوممبران ، ژئوتکستایل در اصفهان ایزولاسیون و عایق بندی استخر کشاورزی طراحی و اجرای استخر پليمری ژئوممبران

نام و نام خانوادگی:

مهندس حسینی

موقعیت:

اصفهان

تاریخ ارسال:

27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:54

تاریخ انقضا:

31 خرداد 1403

تلفن تماس:

09103262007

موبایل:

09132101621

پست الکترونیکی:

info@nikpolimer.com

اینستاگرام:

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

اصفهان - ملک شهر - شهرک نگین - خیابان حکمت - کوچه پویا

متن آگهی

عایق ژئوممبران استخری اصفهان

نیک پلیمر ، مجری نصب استخرهای ژئوممبران و پلی اتیلن

نمایندگی فروش و نصب انواع ورق های ژئوممبران و ژئوتکستایل
اجرای استخرهای ذخیره آب کشاورزی
 

با ورود ژئوممبران ها به بازار کشاورزی هزینه ساخت استخر ذخیره بسیار کاهش یافته و با اندک هزینه و در زمانی بسیار کوتاه میتوان  استخر ذخیره آب را احداث نمود. هزینه بر بودن استخرهای سیمانی و بتنی و از طرفی طولانی بودن زمان ساخت باعث گردید که برای حل این مشکل و مشکل کم آبی راه حلی اندیشه شود. لذا خواهشمند است جهت فروش و اجرای ومحاسبه متراژ استخر و همچنین برآورد استخر ذخیره آب خود با ما تماس بگیرید.
 

ژئوممبران Geomembrane

ژئوممبران گونه‌ای از مصالح ژئوسنتتیک و نوعی پوشش پلیمری به صورت ورق است که بدون نیاز به زیرساخت می‌تواند بعنوان لایه محافظ در عایق‌بندی استخرهای خاکی وسیمانی و مخازن ذخیره آب و مواد شیمیایی مورد استفاده قرار گیرد. این ورق‌ها با استفاده از جوش حرارتی یا روشهای مختلف در کنار هم قرار می‌گیرند. 
ورق ژئوممبران از پلیمرهای مختلفی مانند پلی اتیلن یا پلی وینیل کلراید ساخته می‌شود. از ژئوممبران برای عایق‌بندی استخرهای خاکی، مخازن ذخیره آب و مواد شیمیایی استفاده می‌شود.
معمولا ورق های ژئوممبران در عرض های مختلف (به طور متداول از ۲.۲ تا ۹ متر) و طول رول‌های متنوع با ضخامت های ۰.۷۵، ۱، ۱.۵، ۲، ۲.۵ و ۳ تولید می‌شوند.


خصوصیات فیزیکی و کاربردی ژئوممبران

خصوصیات فیزیکی و کاربردی انواع ژئوممبران ها با توجه به ترکیبات شیمیایی آنها بسیار متفاوت است، فاکتورهای کلیدی جهت بررسی و ارزیابی ژئوممبران ها، با نصب و راه اندازی، جوشکاری، تعیین مقاومت شیمیایی و سازگاری زیست محیطی آنها مشخص خواهد شد. کنترل فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی نظیر اثرات انرژی خورشیدی بر سطح پوششهای ژئوممبران، دقت در نصب، آزمایش های فیزیکی و شیمیایی، کنترل میزان نشت و نیز آنالیز وضعیت رسوبات در حین سرویس دهی این مواد ضروری است.
 

با توجه به موارد فوق جهت کنترل کیفیت این محصولات موارد ذیل باید مورد بررسی قرار گیرد.:

۱-خواص فیزیکی و مکانیکی شامل: ضخامت ،دانسیته، خواص کششی، مقاومت پارگی، مقاومت سوراخ شدگی، درصد و میزان توزیع دوده،OIT  و …)

۲- خواص تعیین کننده طول عمر: شامل مقاومت در برابر تنش های محیطی و القای اکسایشی طولانی مدت و UV.

۳- مقاومت درزها.
 

ژئوتکستایل 

ژئوتکستایل پارچه ای از جنس پلی استر یا پلی پروپیلن است که مهمترین خصوصیت آن مقاومت کششی بالا و همچنین سازگاری با انواع خاک و دوام 50 ساله در انواع خاک ها می باشد. کاربرد گسترده آن در رابطه با مسلح کردن خاک ، زهکشی ، جداسازی انواع لایه های خاک و فیلتراسیون در جاده ها ، راه آهن ، فرودگاه ، خطوط مترو و خطوط لوله ، مخازن نفتی و انواع دریاچه های مصنوعی ، موج شکن ساحل دریا و انواع سدها و غیره کاربرد دارد و جهت مسلح‌سازی، جداسازی، زهکشی مناسب، اضافه نمودن قدرت باربری آسفالت و خاک، افزایش عمر مفید آسفالت، حفاظت سازه‌ای از سواحل و بنادر، نشست همگون در سازه‌های دریایی نظیر موج شکن‌ها، حفاظت زمین‌های در حال فرسایش، حفاظت از لایه بالاست در راه‌آهن، افزایش قدرت باربری بستر راه و راه‌آهن، حفاظت از لایه‌های ژئوممبرین یا ورق پلی اتیلن و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد.


ژئوتکستایل ها معمولاً به شکل پارچه ی بافته یا نبافته تولید می شوند. ژئوتکستایل های بافته از در هم تنیدن رشته های عمودی وافقی ساخته می شوند که نتیجه ی نهایی آن پیدایش یک لایه ی مقاوم و چیزی شبیه پارچه است. ژئوتکستایل های نبافته به روش های مختلفی تولید می شوند. روش های معمول عبارتند از heat bonded ( شکل دهی با حرارت)، needle punched( شکل دهی مكانيكي يا سوزن سوزني كردن) و chemically bonded (شکل دهی به روش شیمیایی).ژئوتکستایل های بافته و نابافته از رشته ها و فیبرهای عموماً پلیمری تشکیل شده اند، که از پلی پروپیلن، پلی استر، پلی اتیلن و پلی آمید تشکیل می شوند . گروه کوچکی از ژئوتکستایل ها وجود دارند که از الیاف فیبری تشکیل شده اند و عمدتاً در زمینه ی کنترل فرسایش به کار می روند.
 

بستر سازی استخر

مهمترین مرحله عایق بندی استخر کشاورزی بستر سازی مناسب می باشد

۱- گودبرداری استخر طبق ابعاد درج شده در جواز 

۲- دادن شیب ایده آل ترجیحا ۴۵ درجه جهت جلوگیری از ریزش دیوارها زمان آبگیری

۳- دادن تراکم به دیواره ها و کف استخر 

۴- زدودن هرگونه سنگ ریزه ، قلوه سنگ،  برآمدگی هایی که منجر به آسیب عایق می شود.

۵- حفر کانال ترانشه با ابعاد ۵۰×۵۰ سانتی متر به فاصله نیم متری از استخر جهت مهار عایق در زمان اجرا.
 

 خواهشمند است از اکیپ مجرب جهت امور بستر سازی و عایق بندی استفاده کنید زیرا که استخر کشاورزی تنها سرمایه شما کشاورزان عزیز است.


تمیز بودن کف استخر

بعد از گودبرداری، کف استخر را باید تمیز و صاف کنید.

یعنی اینکه سعی کنید تا حد امکان سنگ های بزرگ و نخاله های اضافی را از کف استخر بردارید و کف استخر را کاملا صاف و آماده

نصب ورق ژئوممبران کنید.

اگر سنگ های و نخاله ها را جمع آوری  نکید ممکن است بعد از نصب ورق در طولانی مدت ورق ها دچار آسیب شوند و قابلیت عایق بودن و نگهداری آب را از دست بدهند.

البته می توان برای جلوگیری از این آسیب ها به ورق، قبل از نصب ورق در استخر از  ژئوتکستایل در زیر ورق های ژئوممبران استفاده کنید.

با استفاده از ژئوتکستایل در زیر ورق ها از آسیب رسیدن به ورق ها در طولانی مدت جلوگیری می شود.

نیک پلیمر ، مجری فروش و نصب ژئوممبران اصفهان


عایق ژئوممبران استخری اصفهان


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

آموزش های شغلی معمار...

09188662449

تجارت لعل کیان

------

انجام کلیه پروژه ها...

02133532580

تولیدی بازرگانی اردی...

09130998780

بازرگانی کاشی وسرامی...

------

کاشی پردیس(هادیشهر)

------

صنایع چوبی افرا

------

مته M.T.B