پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1229

تولید آسیاب پلاستیک و پت

ساخت دستگاه آسیاب پلاستیک ناخنی چکشی شمشیری خرید و فروش آسیاب پلاستیک با ارزان ترین قیمت تولید کننده خردکن صنعتی کراشر و شریدر تولید کننده دستگاه آسیاب پت

نام و نام خانوادگی:

مهندس نعل شکن

موقعیت:

اصفهان

تاریخ ارسال:

10 آذر 1399 ساعت 22:34

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

09136060772

موبایل:

09136060772

پست الکترونیکی:

-

تلگرام:

https://t.me/exidur

آدرس:

کارخانه : اصفهان شهرک صنعتی دولت آباد

متن آگهی

ماشین سازی های تکنیک اسپادانا

ماشین سازی تکنیک اسپادانا با تجربه فراوان مجربترین کادر متخصص را در این زمینه به خدمت گرفته است.
تولید بهترین محصولات با بهره گیری از فناوری روز دنیا و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه، در کنار توجه ویژه مدیریت مجموعه به امر تحقیق و توسعه، حضور فعال در تشکل های صنفی و تخصصی از جمله انجمن ماشین سازان صنایع پلاستیک و شرکت در عرصه های داخلی و منطقه ای بوده است.
مهم‌ترین فعالیت‌ها و خدمات این گروه ، ارایه‌ی راه کارهای متنوع برای دسترسی به ماشین آلات با کیفیت فرایند پلاستیک می باشد.
خانواده‌ی بزرگ مشتریان ماشین سازی آسیا را مجموعه‌ی گسترده تولید کنندگان کارخانجات داخلی و خارجی از طریق شماره‌گیری تلفن و خبرنامه سایت تشکیل داده اند و نزدیک به 35 سال تجربه ساخت و خرید
و فروش دستگاه بوده که طی سال‌های مختلف فعالیت این گروه ، رشد بسیار چشم‌گیری داشته و این روند فزاینده همچنان ادامه دارد …


سازنده انواع دستگاههای آسیاب پلاستیک چکشی گرانول ، شمشیری

سازنده انواع تیغه های آسیاب پلاستیک
دستگاه آسیاب پلاستیک
تولید انواع اسیاب پلاستیک در اندازه های مختلف
تولید کننده انواع دستگاه آسیاب پت
تولید انواع دستگاه اسیاب سبد
اصل آسیا تولید کننده انواع دستگاه آسیاب باتری
تولید دستگاههای اسیاب سپری در مدل های مختلف
سازنده انواع دستگاههای آسیاب نایلون
دستگاه آسیاب چوب و هسته خرما
آسیاب دو جداره یاتاقان بغل مناسب قلمبه و چوب
دستگاه آسیاب پلی کربنات
سازنده دستگاههای اسیاب پلی کربنات

مشتری مهمترین ناظربرفعالیت ماست اوبه ما وابسته نیست مابه او.وابسته ایم مشتری درکارما یک هدف زودگذرنیست بلکه مشتری هدف نهایت همه اقدامات ماست ما با خدمتی که به مشتری ارائه میکنیم به او لطف نمی کنیم بلکه او از این طریق فرصتی برای ادامه کاربه ما می دهد.

آسیاب صنعتی چیست

دستگاه آسیاب صنعتی ابزاری است که برای خرد کردن و پودر کردن مواد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع آسیاب صنعتی شامل آسیاب ناخنی، آسیاب چکشی و آسیاب شمشیری می‌باشد.

1. آسیاب ناخنی: در این نوع آسیاب، مواد با سرعت بالا توسط ناخن‌ها خرد و پودر می‌شوند. مواد وارد آسیاب از سوراخ‌های ناخن می‌شود و پس از خرد شدن، از طریق سوراخ‌های دیگر خارج می‌شوند. این نوع آسیاب برای خرد کردن موادی مانند غلات، آرد، مواد شیمیایی و مواد خوراکی استفاده می‌شود.

2. آسیاب چکشی: در این نوع آسیاب، مواد توسط چکش‌های چرخان وارد شده و توسط چکش‌ها خرد می‌شوند. مواد خرد شده از طریق سوراخ‌ها در زیر آسیاب خارج می‌شوند. آسیاب چکشی برای خرد کردن موادی مانند آرد، ذرت، خردل و مواد شیمیایی استفاده می‌شود.

3. آسیاب شمشیری: در این نوع آسیاب، مواد توسط شمشیر‌ها خرد می‌شوند. شمشیر‌ها با سرعت بالا گردش می‌کنند و مواد را خرد می‌کنند. آسیاب شمشیری برای خرد کردن موادی با پروفیل خاص و دقیق مانند مواد دارویی و ادویه‌جات استفاده می‌شود.

با توجه به نوع موادی که قرار است خرد شود، انتخاب نوع مناسب آسیاب صنعتی بسیار مهم است. این دستگاه‌ها در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی و کشاورزی استفاده می‌شوند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
اخبار و خواندنی ها
سازنده دستگاه اسیاب پلاستیک پت نایلون و خط خرید یا فروش دستگاه تزریق پلاستیک و لوازم جانبی آسیاب، گازگیر موادکش چلیر روبند وغیره بازیافت فروش انواع آسیاب های پلاستیک نو آکبند و دست دو ساخت دستگاه آسیاب پلاستیک ناخنی چکشی شمشیری خرید و فروش آسیاب پلاستیک با ارزان ترین قیمت تولید کننده خردکن صنعتی کراشر و شریدر تولید کننده دستگاه آسیاب پت