شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 191

تولید کننده ترانسفورماتور تک فاز و سه فاز

آزمون ترانس کارخانه تولید و ساخت و فروش انواع ترانسفورماتور تک فاز و سه فاز ، اتو ترانسفورماتور سازنده و مرکز خرید ترانس تغذیه ، ترانس فریت ، ترانس متغیر ، ترانس ups استابلایزر صنعتی در تهران

نام و نام خانوادگی:

مهندس آزمون

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

27 دی 1402 ساعت 03:47

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

02166717171

موبایل:

09126105540

پست الکترونیکی:

Info@azmoonsanat.ir

ویدئو:

آدرس:

دفتر مرکزی : تهران، خیابان جمهوری، مابین چهارراه استانبول و چهارراه سی تیر، پلاک 433 طبقه دوم کارخانه : تهران، دماوند، ۴کیلومتربعد از پلیس راه گیلاوند، جاده گیلان، شهرک صنعتی دماوند2

متن آگهی

تولید و فروش ترانسفورماتور تک فاز و سه فاز

شرکت آزمون ترانس ارائه دهنده خدمات ترانسفورماتور
توزیع خرید و فروش ترانس کارکرده و نو
تعمیر و بازسازی طراحی و ساخت ترانسهای ویژه و خاص

شرکت آزمون ترانس به صورت تخصصی درزمینه ترانسفورماتورهای توزیع و قدرت شروع به فعالیت نموده واین شرکت باتجربه 30 ساله آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. 

خرید و فروش ترانس کارکرده و نو، تعمیر و بازسازی نگهداری انواع ترانسفورماتور تک فاز و سه فاز ،  تهیه متعلقات ترانس اعم از روغن ورق سیلیس مخزن وهسته رله بوخهلتس وغیره، تولید و طراحی انواع ترانسفورماتور ویژه(ایزوله و کوره القایی، و تولید ترانسهای ویژه با برق خاص جهت استفاده در مصارف مختلف کارخانجات و... ) درکمترین زمان ممکن و با کیفیت عالی و با گارانتی معتبر،سرویس و نگهداری انواع ترانسفورماتور ها تصفیه فیزیکی روغن تعویض روغن، تعویض واشرالات و اورهال ترانس، تست های روتین، تست نسبت تبدیل، تست میگر، تست عایقی، تست روغن، آزمایش روغن، با صدور چک لیست انجام می شود.

ترانسفورماتور چیست 

ترانسفورماتور در شبکه های انتقال، فوق توزیع و توزیع اهمیت فوق العاده ای داشته و گرانترین تجهیز محسوب می شود. لیکن در نیروگاه بدلیل قیمت کمتر در مقایسه با سایر تجهیزات و همچنین سهم کمتر در توقف تولید و غیردوار بودن، بعضا اهمیت کمتری به سرویس و نگهداری آن داده می شود.  

این درحالیست که مطابق گزارش سیگره A2.37 (سال انتشار:2010)  نرخ متوسط سالانه خطای ترانسهای انتقال و فوق توزیع 0.5% و نرخ خطای سالانه ترانسفورماتورهای اصلی نیروگاهی (GSU) بیش از 1% است.

بعنوان مثال تعداد ترانسهای اصلی نیروگاهی در ایران 551 دستگاه بوده و مطابق گزارش سیگره می توان انتظار داشت سالانه بین 5 تا 6 دستگاه ترانسفورماتور دچار حادثه شود. لذا سرویس و نگهداری ترانسفورماتورهای اصلی نیروگاهی اهمیت ویژه ای داشته و حفظ آمادگی برای مقابله با حوادث ترانسفورماتور در نیروگاه (بویژه آتش سوزی و انفجار) یک ضرورت است.

استاندارد های ترانسفورماتور شرکت آزمون ترانس 

نکات مهم در خصوص آزمونهای کارخانه ای ترانسفورماتورهای توزیع :

مطابق استاندارد IEC60076-1 و استاندارد ملی ایران 1-2620 انجام آزمونهای کارخانه ای برروی کلیه ترانسفورماتورهای بالای 1KV الزامی بوده و  خریدار ترانسفورماتور یا مشاور او می تواند در مرحله آزمون ترانسفورماتور در کارخانه سازنده حضور یابد. 

در صورت عدم تمایل خریدار به حضور در زمان انجام آزمونهای کارخانه ایٰ، ارائه گواهی انجام تستها از سوی سازنده ترانسفورماتور به خریدار الزامی است. (این گواهی می بایست در زمان تحویل ترانسفورماتور به خریدار ارائه شود در غیر اینصورت خریدار ترانسفورماتور می بایست از پذیرش ترانسفورماتور خودداری نماید) 

برگه گواهی تست علاوه بر تایید صحت کیفی ترانسفورماتور تولید شده، برای عیب یابی آتی ترانسفورماتور (مقایسه بین نتایج تستهای عیب یابی و تستهای کارخانه ای) نیز اهمیت فوق العاده ای دارد.

اصول کار ترانسفورماتور

بطور کلی عملکرد یک ترانسفورماتور بر دو اصل استوار است:
1) جریان الکتریکی متناوب می‌تواند یک میدان مغناطیسی متغیر پدید آورد (الکترومغناطیس)
2) یک میدان مغناطیسی متغیر در داخل یک حلقه سیم‌پیچ می‌تواند موجب به وجود آمدن یک جریان الکتریکی متناوب در یک سیم سیم‌پیچ دیگر شود.

ساده‌ترین طراحی برای یک ترانسفورماتور در شرح ذیل آمده‌است. جریان جاری در سیم‌پیچ اولیه موجب به وجود آمدن یک میدان مغناطیسی می‌گردد. هر دو سیم‌پیچ اولیه و ثانویه بر روی یک هسته که دارای خاصیت نفوذپذیری مغناطیسی بالایی است (مانند آهن) پیچیده شده‌اند. بالا بودن نفوذپذیری هسته موجب می‌شود تا بیشتر میدان تولید شده توسط سیم‌پیچ اولیه از داخل هسته عبور کرده و به سیم‌پیچ ثانویه برسد.

پنج نکته بسیار مهم در خصوص خرید ترانسفورماتورهای توزیع:

1 - فروش ترانس توزیع آزمون ترانس با قیمت بالاتر از لیست قیمت کارخانه مجاز نیست. متاسفانه مشاهده شده است که برخی اشخاص یا شرکتها از مشخص نبودن قیمتها سواستفاده کرده و ترانس را باقیمتهایی بالاتر به خریداران می فروشند. لازم به ذکر است خریدار در هیچ حالتی موظف به پرداخت هزینه بالاتر برای ترانس نیست حتی برای خرید انشعاب، و میتواند خود ترانس را خریده و در اختیار شرکت توزیع قرار دهد. در عین حال خریدار ترانس می تواند از نمایندگی فروش آزمون ترانس درخواست تخفیف در قیمت نموده و ترانس را باقیمت پائینتر از لیست قیمت اعلامی شرکت خریداری نماید. 

2- به هیچ وجه از خارج از نمایندگی مجاز آزمون ترانس اقدام به خرید ترانس نکنید. چراکه ممکن است ترانس دست دوم بوده یا گارانتی آن مسئله دار باشد. 

3- حتی المقدور از خرید ترانسفورماتورهای دست دوم خودداری نمایید چراکه بسیاری از این ترانسفورماتورها تعمیری بوده و فاقد گارانتی سازنده است و به همین دلیل است که قیمت آنها بسیارپایینتر از قیمت ترانسفورماتورهای نو می باشد. بسیاری از ترانسهای دست دوم پس از چند ماه بهره برداری دچار آسیب شده و معمولا فروشنده عیب را به نوع بهره برداری منتسب کرده و از تعمیر مجدد آن سرباز می زند. 

4- انجام آزمونهای الکتریکی و روغن ترانس توزیع پیش از راه اندازی آن و مقایسه نتایج با آزمونهای کارخانه ای توسط نصاب الزامی است و با تاکید بسیار پیشنهاد می شود از نصابانی استفاده کنید که به انجام این آزمونها تسلط داشته باشند.

5- ترانسفورماتورهای تولید آزمون ترانس به مدت 24 ماه از تاریخ بارنامه یا 18 ماه پس از بهره برداری (هرکدام زودتر اتفاق بیافتد) مشمول گارانتی است.
در صورت بروز حادثه برروی ترانسفورماتور در مدت زمان گارانتی در اسرع وقت با شرکت آزمون ترانس تماس حاصل نمایید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

تامین کننده موتور گی...