چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403، 24 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2109

سازنده کانکس در تهران

تولید و ساخت و خرید و فروش انواع کانکس کارگری،اداری تولید کننده انواع کانکس مسکونی و ویلایی طراح و سازنده انواع کانکس ویلایی، اداری، مدیریتی، کارگری، فروشگاهی، رستوران، کافی شاپ، سرویس بهداشتی

نام و نام خانوادگی:

مهندس قهاری

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

11 آذر 1399 ساعت 10:36

تاریخ انقضا:

31 شهریور 1403

تلفن تماس:

02166306138

موبایل:

09124282765

پست الکترونیکی:

info@sadidsaze.com

آدرس:

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی،خیابان ایران خودرو دیزل(خاور)،پلاک 48

متن آگهی

سازنده کانکس در تهران


گروه صنعتی تولید کانکس سدید سازه تهران

گروه صنعتی کانکس سدید سازه تهران ،مبدع و اجراکننده متدهای روز و بین المللی در زمینه خانه های پیش ساخته و قابل حمل (کانکس ویلایی، اداری، مدیریتی، کارگری، فروشگاهی، رستوران، کافی شاپ، سرویس بهداشتی و حمام) و طراحی و ساخت خانه های پیش ساخته در ابعاد مختلف با امکانات لوکس (قابلیت اجرا بصورت دوبلکس) می باشد.ما آماده پذیرش و انجام پروژه ها در زمینه های متعارف و تخصصی می باشیم.با ما افکار و سلایق خود را به مرحله اجرا برسانید.
 

طراح و سازنده انواع کانکس

تولید و ساخت کانکس فروشگاهی، کانکس اداری، کانکس مسکونی و  نگهبانی، کانکس تجهیز کارگاهی، خانه‌های پیش ساخته ویلایی، کانکس متحرک، کانکس دو طبقه،کانکس اداری و کارگاه‌های ساختمانی ، کانکس خوابگاهی، کانکس حفاری، کمپینگ پیش ساخته مدرسه، کانکس کامپوزیت، کانکس بیمارستان صحرایی، کانکس سرویس بهداشتی و حمام، کانکس آشپزخانه و دیگر انواع کانکس پیش ساخته، که در ابعاد دلخواه مشتری ساخته می شود.


گروه صنعتی کانکس سدید سازه تهران جهت رفاه حال مشتریان خود اقدام به ساخت کانکس پشت بام ، حیاط و دیگر محل های مورد نظر شما با کاربری های سرایداری، انبار، مسکونی، نگهبانی، اتاق کلاس و ... می نماید.لازم به ذکر است سازه های پیش ساخته کانکس مامیس به علت اینکه جزو بناهای غیر اساسی می باشد نیاز به اخذ مجوز از سازمانها و ادارات مختلفی از جمله شهرداری را ندارد.
 

شرکت کانکس تهران با بیش ار دو دهه فعالیت در زمینه تولید انواع کانکس و کانتیر توانسته است با ارائه خدمات پس از فروش ایده آل مشتریان خود را راضی نگهدارد. از طرفی تدابیر مدیریتی این شرکت موجب رونق محبوبیت کانکس‌های تولیدی ما شده است. 

🔴اعتمادشما افتخارماست
🔴بهترین هارا باما تجربه کنید


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
02122873742

شرکت معماران برتر

09101640165

گروه پارسه آرشیتکت ت...