جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 620

پنجره دو جداره و سه جداره مازندران ساری

مرکز خرید و فروش و تولید درب و پنجره دو جداره و سه جداره و یو پی وی سی و ترمال بریک پروفیل وینتک،هافمن،ماکرو وین،هوم لند دستگیره توری اسپانیولت پنجره یراق آلات یوپی وی سی upvc در مازندران ساری

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران-مازندران

تاریخ ارسال:

27 بهمن 1400 ساعت 11:10

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

0215671950

موبایل:

0912515318

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

تولید و ساخت و نصب پنجره دو جداره و سه جداره یو پی وی سی UPVC مازندران ساری

پنجره های upvc ، هسته فلزی به کار رفته در چارچوب این پنجره ها باعث حفظ فرم و پایداری آنها می شود. گوشه های درب و پنجره ساخته شده از یو پی وی سی به جای اتصال مکانیکی، به یکدیگر جوش داده می شوند. این موضوع سبب می شود که درب یا پنجره به صورت یک قالب بهم پیوسته و یک تکه عمل نماید.
 

تاریخچه UPVC از ابتدا:

یو پی وی سی UPVC ماده ای متشکل از نفت خام و نمک طعام  است که دراوایل دهه 1960 میلادی در کشور آلمان ساخته شد.پس از چند سال تولید کنندگان مواد خام، فرمول جدیدی را ارائه دادند که با افزودن مواد مختلفی مانند: ضربه گیرها، نرم کننده ها، مواد ضد احتراق، روان کننده ها و کمک کننده ها به پی وی سی موفق شدند که پروفیل های تولید شده را حتی در شرایط سرد و نامساعد، سخت و محکم نگاه دارند.در شروع دهه 90 میلادی، تعداد پنجره های upvc فروخته شده در آلمان بیش از پنجره های چوبی یا آلومینیومی بوده است. به عنوان مثال در سال 1997 حدود 5/83 میلیون واحد پنجره upvc در اروپا فروخته شد که بیشتر آن ها در اروپای غربی بوده اما به دنبال توسعه یافتن و نوسازی کشورهای اروپای شرقی، استفاده از این پنجره ها در کشورهای اروپای شرقی نیز به سرعت گسترش یافت بزرگترین بازار اروپای شرقی در حال حاضر لهستان ( با 17/2میلیون واحد پنجره ) و جمهوری چک ( با 18/1 میلیون واحد پنجره ) هستند.
 

تاریخچه UPVC در ایران:

تاریخچه upvc در ایران به قبل از سال 1357 بر می گردد که به صورت بسیار محدود توسط شرکت صنایع pvc ایران شروع شد اما در سال 1357 این کارخانه تعطیل شد و سپس در سال  75 مجددا تولید را آغاز کرد. لیکن به دلیل عدم شناخت محصول، از سوی مصرف کننده مورد استقبال قرار نگرفت. ازسال 1380 با حمایت و پشتیبانی سازمان بهینه سازی مصرف سوخت و دستور العمل های دولت درارتباط با مبحث 19 استفاده از این محصول روز به روز بیشتر گردید.
 

پنجره های سه جداره یو پی وی سی 

پنجره های سه جداره از لحاظ پروفیل استفاده شده مانند پنجره های دوجداره میباشد و تنها تفاوت آنها در تعداد شیشه های بکار رفته و تعداد زوار میباشد . در پنجره ها دو جداره از دو شیشه استفاده شده است و در پنجره های سه جداره از سه عدد شیشه تک جداره و دو اسپیسر  استفاده میکنند . در فضای خالی که توسط اسپیسر بوجود می آید گاز آرگون با فشار هوای بیرون تزریق میشود . در پنجره های سه جداره شیشه ی شوم نقش عایق را ایفا مینماید . 
بیشترین استفاده از پنجره های سه جداره در مناطقی میباشد که آلودگی صوتی و سرمای شدیدی وجود دارد . 
کارآیی پنجره های سه جداره تا بیست درصد بهتر است از پنجره های دو جداره می باشد . 
 

مزایای استفاده از پنجره ی دو جداره : 

1- با استفاده از این نوع پنجره ها میتوان از هدر رفتن انرژی گرمایشی  و سرمایشی مکان مورد نظر جلوگیری نمود 
2- پنجره های دو جداره عایق بسیار مناسبی برای آلودگی صوتی و هوا میباشند . 
3-پنجره های دوجداره باعث زیبایی بیشتر منزل و محل کار میشود . 
4-پنجره های دو جداره بسیار محکم بوده و با فشار و ضربه شکسته نمیشوند . 
5- با نصب پنجره های دو جداره دیگر احتیاج به رنگ آمیزی نیست . 
6-پنجره های دو جداره عایق مناسبی برای ورود آب میشوند به همین دلیل برای مناطقی مثل شمال کشور که بارندگی های شدیدی دارند مناسب میباشد . 
7-مزایای دیگر این پنجره ها غیر قابل اشتعال بودن و مقاوم در برابر پوسیدگی و خوردگی مانند اسیدها و یازها و مواد شیمیایی میباشند . 
8- پنجره های قدیمی همه فقط به یک صورت باز میشدند ولی پنجره های دو جداره چند حالته بوده و با اهرم باز کننده میتوان حالت باز شدن پنجره را تغییر داد . 
 

معایب  پنجره های دو جداره : 

1- در انتخاب تولید کننده پنجره ی دو جداره باید دقت کافی داشت چون اگر از متریال عالی استفاده نشود و پروفیل تهیه شده برای تولید پنجره از جنس مرغوب نباشد مقاومت کافی نداشته و زود پوسیده میشود . 
2- اگر برای تولید پنجره دو جداره از گالوانیزه مرغوب استفاده نشود بعد از نصب پنجره تغییر حالت میدهد . 
 

مزایای استفاده از پنجره های سه جداره : 

1- کاهش سر و صدا : عملکرد پنجره های سه جداره و دو جداره برای کاهش آلودگی صوتی میتوان گفت برابر میباشد و تفاوت چندانی ندارند . 
2- عایق مناسبی برای گرما و سرما : با استفاده از پنجره ی سه جداره میتوان در مصرف انرژی گرمایشی در فصل سرما و انرژی سرمایشی در فصل گرما صرفه جویی نمود . با نصب این پنجره ها میتوان تا 20 یا 30 درصد مصرف انرژی را کاهش داد . 
3-میزان نور و حرارت دریافتی از خورشید |
با استفاده از روکش های low-e  بر روی یکی از سطوح شیشه ای پنجره های سه جداره میتوان میزان دریافت نور از پنجره را کاهش داد . 
4- مقاومت و امنیت : با نصب پنجره های سه جداره میتوان امینت آن مکان را بیشتر نمود چون این مدل پنجره ها مانند دوجداره در برابر  فشار و ضربه  مقاوم میباشند . 
5- پنجره های سه جداره مانند پنجره های دو جداره باعث زیبایی داخلی و بیرونی ساختمان میشوند . 
6- پنجره های قدیمی همه به یک صورت باز میشدند ولی پنجره های جدید یو پی وی سی  چند حالته باز و بسته میشوند . 
7- پنجره های دو جداره به دلیل متریال استفاده شده بسیار مرغوب میباشند و به هیچ عنوان در مقابل شرایط جوی دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شوند .
 

هزینه پنجره دو جداره چگونه محاسبه میشود :

1- مدل پنجره ی مورد نظر 
2- شکل پنجره 
3- نوع متریال استفاده شده 
4- اندازه و ابعاد پنجره 
5- تعداد پنجره ها 
6- هزینه ی کارگران 
7- هزینه ی حمل و نقل

قیمت پنجره سه جداره : 
برای قیمت پنجره های سه جداره و دو جداره باید مدل پنجره مورد نظر و ابعاد آن و متریال استفاده شده و تعداد پنجره ها و هزینه ی کارگران و حمل و نقل محاسبه شود .


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
02133532580

تولیدی بازرگانی اردی...

------

فضا سازان نوین ایده

09128881585

هنر و معماری مدیاپلی...